Mode & Beauty alle pijlers

imitatie shabbies

24-02-2012 12:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik moet leven op een studenten mama budget, zijn de echte voor mij (nog) echt te duur ! Maar ik vind het model wel heel mooi. Wil graag een paar lage en een paar hoge....maar waar vind ik dit soort laarzen ? Vind 90-, voor een enkellaarsje nog steeds heel erg veel eigenlijk.

Ga vanavond kijken bij de primark of ze daar misschien wat hebben. Maar iemand nog (online) ideeën ?
Waarom niet gewoon naar de Scapino en mooie laarsjes kopen? Of de Bristol? Heb je twee paar voor ¤ 90,00
Is wat ik normaal gesproken ook altijd doe ! Maar vond nu niet veel wat me beviel. Zoek een leuk kleurtje voor onder een grijs/wit setje voor een bruiloft volgende week.

Eens kijken of ik bij bristol ook online kan kijken, man heeft mijn auto meegenomen naar het werk vandaag. En had de kinderwagen er nog in liggen...:)
Ik heb op marktplaats voor 40 euro echt shabbies gekocht, misschien kan je daar is wat rondkijken?
Wow dat is inderdaad een koopje ! Mss handig om eerst een paar te gaan passen in de winkel dan om de maat te bepalen.

Goede tip, dankjewel !
maat bepalen lijkt me wel handig ja want ze vallen nog wel eens kleiner, sowieso smalle schacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven