Mode & Beauty alle pijlers

Intieme piercings afknapper?

27-02-2016 14:07 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer al jaren over een PA piercing

Wat vinden vrouwen van deze piercing afknapper of vind je het juist wel iets gaafs wat alleen tussen je geliefde geheim blijft en niemand vanaf weet?
Ik ben half 40. Waarom zou je vriendin overtuigd moeten worden, ze mag het toch lelijk vinden? Het is jouw lijf en als jij het wel geweldig vindt gewoon doen.

Ik ga mijn piercing er echt niet uithalen omdat een evt relatie haar lelijk vindt. Dan kijkt ie de andere kant maar op tijdens het beffen
Zou een regelrechte afknapper zijn, net als tatoeages.
verba volant, scripta manent.
Hoezo zou je je vriendin moeten overtuigen?

Ze vindt het niets,dat mag gewoon hoor.

Mij zou je ook niet kunnen overtuigen.

Niet van de mooiheid van een PA

Niet van de lekkerheid van spruitjes

Niet van de mooiheid van pasteltinten

Ik vind het gewoon niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zo'n enge ring komt er bij mij niet in.
Hoe wil je je vriendin overtuigen dan? Ze vindt zo'n ding door de jodokus gewoon niet mooi, jij gaat haar daar echt niet anders over laten denken hoor.
Mijn vriendin heeft wel een navelpiercing..

Ze vind het geen fijn idee dat ik er een wil nemen, maar misschien als ik er nog eens over begin dat ik het echt graag zou willen. en mocht het met de seks niks zijn dat ik hem dan uit doe..

@roos4.0Heb je zelf meer piercings? en hoe vind je partner het?
Hoe groot acht jij de kans dat zoiets geheim blijft? Jij denkt dat een vriendin dat niet vertelt aan een vriendin of vriend (die dat weer vertelt aan een vriendin etc etc)?
Je kunt er altijd nog eens over beginnen. Maar nee is nee. Ik zou het zelf heel vervelend vinden als mijn partner eindeloos zou blijven doorzagen over iets in de hoop dat ik mijn mening erover zou veranderen. Haar mening mag er net zo goed zijn als de jouwe.

Aan de andere kant, het is jouw lijf. Ze kan je niet verbieden om een piercing te nemen. Ze kan natuurlijk wel weigeren erbij in de buurt te komen, aan jou de vraag of je dat risico wil lopen.
Een navelpiercing hebben betekent niet dat je dus alle piercings mooi vindt.
Nee, ik heb er één. Ik heb geen partner en mijn sekspartners vinden haar over het algemeen de bomb.
Vind het wel iets intiems, en waarom zou dit niet geheim kunnen blijven tussen je partner?
Grote afknapper
quote:geenidee2 schreef op 27 februari 2016 @ 15:08:

Vind het wel iets intiems, en waarom zou dit niet geheim kunnen blijven tussen je partner?Omdat zij het er met haar vriendinnen over heeft. En jij met een vriend die het weer doorvertelt enz.
Natuurlijk kan dit geheim blijven, zeker als je vriendin het lelijk vindt zal ze het niet aan de grote klok hangen kan ik me zo voorstellen. Waarom het een geheim zou moeten blijven is mij een raadsel maar je kan toch gewoon met elkaar afspreken dat dit tussen jullie blijft?
Zoals je het omschrijft Rooss4.0 is ook mijn idee.. ik ga het dit weekend eens suptiel brengen dat het me toch nog steeds facineerd

Geen idee waarom, maar vind het gewoon ontzettend gaaf om zoiets te hebben
Dat je me zou willen overtuigen zou ik zo mogelijk een nog grotere afknapper vinden dan die piercing in je penis....

En dat je suptiel schrijft ipv subtiel ook trouwens...
Suptiel

Je bent een geinige vent, 98 %van de antwoorden op je vraag zijn negatief en jij gaat pb's sturen naar de enige positieve persoon.

Natuurlijk moet jij gewoon doen wat jij wil (en je vriendin gaat het natuuuurlijk supergeil vinden als ze hem eenmaal ziet )
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Het is een beetje off-topic, maar ben je na het zetten van zo'n PA niet veroordeeld tot zittend plassen, omdat er bij het plassen standaard een deel langs die piercing omlaag drupt of zelfs alle kanten op spettert?
Ik moet er niet aan denken, zo'n ding door je eikel. Brrrrr.

Sowieso niet zo'n fan van piercings. Een navelpiercing gaat nog wel maar tepel-, clit- of lip-piercings zou ik niet op kicken bij een vrouw.

Maar .... ieder z'n ding.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:Amand schreef op 27 februari 2016 @ 15:57:

Het is een beetje off-topic, maar ben je na het zetten van zo'n PA niet veroordeeld tot zittend plassen, omdat er bij het plassen standaard een deel langs die piercing omlaag drupt of zelfs alle kanten op spettert?Ja. Het gaatje gaat door de plasbuis en daardoor ontstaan er twee extra uitgangen voor de urine. Hier wordt het uitgelegd: http://www.dutchink.nl/so ... gs/prins-albert-piercing/

TO, ik sluit me aan bij alle dames die het een ontzettende afknapper zouden vinden. Jezelf moedwillig verminken tot het punt dat zelfs lichaamsfuncties daardoor aangetast worden, vind ik uiterst onaantrekkelijk.
quote:nessemeisje schreef op 27 februari 2016 @ 14:49:

[...]

Aan het hengelen TO?Haakje zat er al
quote:LammeTak schreef op 27 februari 2016 @ 15:10:

Grote afknapperJe antwoord in combinatie met je nick, hilarisch
On topic; ik heb er geen mening over want nooit live meegemaakt.

Jouw lijf, dus zelf weten.
quote:-NummerZoveel- schreef op 27 februari 2016 @ 16:38:

[...]

Ja. Het gaatje gaat door de plasbuis en daardoor ontstaan er twee extra uitgangen voor de urine. Hier wordt het uitgelegd: http://www.dutchink.nl/so ... gs/prins-albert-piercing/

TO, ik sluit me aan bij alle dames die het een ontzettende afknapper zouden vinden. Jezelf moedwillig verminken tot het punt dat zelfs lichaamsfuncties daardoor aangetast worden, vind ik uiterst onaantrekkelijk.
En tijdens het pijpen moet-ie uit. Hoe onhandig is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven