Mode & Beauty alle pijlers

Intieme piercings afknapper?

27-02-2016 14:07 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer al jaren over een PA piercing

Wat vinden vrouwen van deze piercing afknapper of vind je het juist wel iets gaafs wat alleen tussen je geliefde geheim blijft en niemand vanaf weet?
quote:Amand schreef op 27 februari 2016 @ 15:57:

Het is een beetje off-topic, maar ben je na het zetten van zo'n PA niet veroordeeld tot zittend plassen, omdat er bij het plassen standaard een deel langs die piercing omlaag drupt of zelfs alle kanten op spettert?Waar een mens al niet aan moet denken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 16:50:

En tijdens het pijpen moet-ie uitIk zou echt niet weten waarom. Pijpen doe je toch met je mond?
Bah, afschuwelijk.

Als mijn man met zoiets zou thuiskomen, dan zou ik ernstig aan hem gaan twijfelen.

Mannen met piercings vind ik zeer onaantrekkelijk.

Maar er zijn vast vrouwen die het geen probleem vinden.
quote:Amand schreef op 27 februari 2016 @ 17:07:

[...]

Ik zou echt niet weten waarom. Pijpen doe je toch met je mond? Wil je een serieus antwoord of doe je grappig?
De smiley verraadt het al een beetje hè.
Niet echt, maar het kan de griep zijn.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 17:18:

[...]

Wil je een serieus antwoord of doe je grappig?

Ik dacht eigenlijk dat dat alleen moet als de gene die pijpt een beugel heeft en het vast komt te zitten.

Ontopic: Afknapper en behoorlijk lachwekkend.
quote:AnDu schreef op 27 februari 2016 @ 19:41:

[...]

Ik dacht eigenlijk dat dat alleen moet als de gene die pijpt een beugel heeft en het vast komt te zitten.

Ontopic: Afknapper en behoorlijk lachwekkend.Beschadiging gebit en verstikkingsgevaar.
quote:AnDu schreef op 27 februari 2016 @ 19:41:

[...]

De link die ik hier eerder plaatste legt uit dat het een probleem kan zijn voor de tanden. Logisch ook wel, normaal blijf je met je tanden ook ver uit de buurt van staal.
Als je een staafje met balletjes hebt kan het mooi zijn. Maar zo'n ring vind ik niet mooi en lijkt me ook enorm onhandig.

Dan heb ik het trouwens over penispiercings en dan met name 1 in de eikel, tepelpiercings bij mannen vind ik niet mooi. Misschien als je geen haargroei hebt, maar de combinatie van borsthaar en piercing vind ik om een of andere reden onaantrekkelijk. Terwijl ik gewoon wat borsthaar juist weer mooi vind . Maar niet die combinatie dus.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 19:42:

[...]

Beschadiging gebit en verstikkingsgevaar.Oh natuurlijk. Ik dacht alleen aan vast komen te zitten en dan naar de arts moeten.
Ik vind t ook nets.Zo'n ding zetten gaat ook zonder verdoving moet r niet aan denken!Dan kan je nooit meer tegen bv n boom plassen staand.
Hmm, ik vind het wel wat hebben, lijkt me wel spannend eigenlijk.
quote:ietsanders schreef op 27 februari 2016 @ 22:30:

Ik vind t ook nets.Zo'n ding zetten gaat ook zonder verdoving moet r niet aan denken!Dan kan je nooit meer tegen bv n boom plassen staand.Zo'n verdoving is waarschijnlijk pijnlijker dan de piercings laten zetten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Afknapper. Bij mij gaat de broek meteen weer aan.
Is dit net zoiets,als een neusring bij stieren?
Broek blijft gewoon aan. Gaat niet eens uit...
Afknapper.
Je moet het zelf weten, maar hier is 't een absolute no go op die plek.

Hang je oren vol met piercings, eventueel je wenkbrauwen ook nog als je dat zo graag wil, maar daaronder ... echt niet.

En vertel je het niet op voorhand, dan ren ik gewoon gillend weg tijdens "de daad".
Ik vind het geen afknapper.

Zelf ben ik dol op piercings. Ik vind het stoer staan en dat plassen valt reuze mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven