Mode & Beauty alle pijlers

Janice dickinson

02-04-2013 01:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent haar?Ze schrijft boeken over lifestyle enz..Ik wil graag weten of haar boeken ook in het Nederlands zijn vertaald en zoja? Waar kan ik die krijgen?

Iemand nog andere boeken tips of sites over lifestyle?
"If you put you mind to it you can accomplish everything"
Nou, ik weet niet of ik haar lifestyle nu wel zo gezond vind eigenlijk...
Ik kan geen vertaalde boeken van haar vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is een (ex)-junk met een rare persoonlijkheid, wel leuk. Erg directe tante.

Haar lifestyle zou ik niet graag willen overnemen. Ze was laatst nog in celeb rehab bij dr. Drew. Neem iemand anders als voorbeeld of koop liever een kookboek.
No love without lost
Die banner hier ook!

"Wat kijk jij?"

Nou, Janice... het is lelijk en kijkt (helaas) terug.
quote:vrouw2punt0 schreef op 02 april 2013 @ 02:22:

Is een (ex)-junk met een rare persoonlijkheid, wel leuk. Erg directe tante.

Haar lifestyle zou ik niet graag willen overnemen. Ze was laatst nog in celeb rehab bij dr. Drew. Neem iemand anders als voorbeeld of koop liever een kookboek.

Wat een vooroordeel.

Janice is in het verleden misbruikt door haar vader. Het is niet heel ongewoon dat incestslachtoffers als een gevolg van de drang hun pijn te onderdrukken, ergens onderweg verslaafd raken. En daardoor nóg verder wegzakken in hun problemen.

Janice is er zélf aan gaan staan om zich ook hier weer bovenop te vechten.

En dat is haar gelukt. Een prestatie die 90% van de verslaafden haar niet na doet. Dat zegt heel veel over het karakter en de persoonlijkheid van Janice.

Vaak zijn juist de mensen die de diepste dalen overwonnen hebben, ook de mensen die de meeste levenskennis en wijsheid te delen hebben.

Trouwens: Janice schrijft geen diepgaande boeken.

.
Janice spoort niet helemaal. Die is knettergek. En niet in de zin van prettig gestoord.

Maar wel een sterke vrouw en sterke persoonlijkheid, dat wel.
.
Volgens mij zijn de meeste niet in t NL vertaald. Janice is grappig. En een sterke vrouw.

Volgens mij is t meeste wat je van haar op tv ziet een act. Zoals bij zovelen. Imago enzo.
Is zij dat Amerikaanse topmodel (van vroeger) of zit ik er nu volledig naast?
Ja, die ja.
Oh ok, nou die vind ik wel héél dun. Ik heb wel programma's gezien dat ze zelf een modellenbureau had en bij van die dunne meisjes zei ze dat ze moesten afvallen. Ze was ook niet bepaald aardig. Ook inderdaad in rehab gezeten.

Maar ik begrijp niet helemaal wat zij nou voor lifestyle heeft en of die nou zo goed is.

Maar ik ken haar niet goed genoeg en misschien heeft ze wel fantastische boeken geschreven. Ik ken ze in ieder geval niet.

TO wat lijkt jou zo interessant aan haar lifestyle?
Lifestyle van Janice? Kan me niet voorstellen dat iemand dat als voorbeeld wilt. Kijk dan naar Cindy Crawford, nog steeds prachtig!
Lifestyle van Janice? Kan me niet voorstellen dat iemand dat als voorbeeld wilt. Kijk dan naar Cindy Crawford, nog steeds prachtig!
Bij een boekhandel informeren die weten of je daaraan kan komen.
En ze heeft inmiddels zoveel aan haar lijf laten verbouwen dat ze er gewoon heel eng uitziet. Sterke tante of niet, haar lifestyle hoef ik niet.
Lifestyle, hahahahhaaaaa!

Super voorbeeld...not.

Geweldig!

Wat was ze mooi en toen draaide ze door.

Jammer
Zij is toch een borderliner van het zuiverste water? Ik heb eens een serie van haar gezien.

Ik kan me er niets bij voorstellen dat zij ook maar enige nuttige adviezen kan geven over lifestyle. Het is een zeer ordinaire schreeuwlelijk. Is met niemand begaan, behalve met zichzelf en doet er alles aan om maar zoveel mogelijk geld binnen te graaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven