Mode & Beauty alle pijlers

Jas van Nicolette van Dam van postcodeloterij

23-12-2016 19:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand welke jas Nicolette van Dam aan heeft bij de winter reclame van de postcodeloterij? Het gaat om de rode winterjas.
volgens mij wordt die kleding speciaal voor hun gemaakt voor de postcodeloterij en is die verder niet te koop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo ben ik helemaal weg van de paarse jas die Jennifer hofman draagt in dokter Tinus.
Rosanna08: dat meen je niet!

Iones: Ik snap dat dus... ik heb gegoogled naar paarse jas Jennifer Hoffman in de hoop te zien hoe hij eruit ziet... vind meteen een artikel dat haar jas met inhoud is gestolen.. hehe
jawel, heb een hele tijd geleden een reportage gezien met de ontwerper, dacht Mart Visser, maar dat weet ik niet meer zeker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rougelove schreef op 23 december 2016 @ 22:42:

Rosanna08: dat meen je niet!

Iones: Ik snap dat dus... ik heb gegoogled naar paarse jas Jennifer Hoffman in de hoop te zien hoe hij eruit ziet... vind meteen een artikel dat haar jas met inhoud is gestolen.. hehe

Maar dat zal niet die bewuste paarse jas zijn geweest denk ik. Maar wat leuk dat ik niet de enige ben!

Ik ben eens gaan kijken naar deze website, http://www.sbs6.nl/programmas/dokter-ti ... t-en-crew/ en daar staat beschreven dat ene Els Schut de styling heeft gedaan. Dus die zal wel weten wat voor jas het was. Maar om daar contact mee te krijgen....
Haha! Misschien is ze elke week wel drie uur bezig met alle mail te verwerken..
Dat is toch gewoon een rood bikerjasje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven