Mode & Beauty alle pijlers

Jeans overgooier

18-05-2010 22:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik zoek een jeans overgooier, maar dan voor volwassenen. Specifiek: de bovenkant van een (beetje versleten) tuinbroek en de onderkant een kort rokje, de overgang tussen boven en onderkant is een band, laag in de taille.

Ben me helemaal suf aan het googelen, maar ik kan niet precies vinden wat ik voor ogen heb (terwijl ik zeker weet dat het bestaat). Weten jullie bij welke merken, op welke trefwoorden ik hiernaar kan zoeken? Of bij welke winkels de kans groot is dat ze zo een jurk hebben?

Bedankt.
1 x is genoeg
Bedankt voor jullie reacties, ik ga vanavond alle links bekijken.
Die wil je niet.....
Die van borderwalk (18 mei 2010 @ 23:03) [afbeelding] vind ik leuk! Ook leuk voor op het strand - om snel even over je bikini aan te trekken, voel je je toch nog een beetje "aangekleed". Goede reden om van het weekend even wat winkels af te struinen!
Viva la vida
Kijk ndh dat was dus ook mijn idee...
Ik dacht dat een overgooier een trui was? Is wat TO zoekt niet gewoon een tuinjurk?
= overgooier

Tuinjurk is het inderdaad, maar met google erop krijg je alleen kinderkleding te zien. En sites uit 2007.
Ik denk omdat een tuinjurk ook bestemd is voor kinderen? Zomaar een gokje hoor..

Een spijkerjurkje (zoals er hier al een paar van geplaatst zijn) is toch voldoende..
Ik bedoel ook een spijkerjurkje, wil hem gebruiken voor het strand/bij het water. Ik had zoiets aangehad afgelopen weekend bij H&M, maar dan met een broekje, maar dat ziet er niet uit bij mij; daar moet je echt lange benen voor hebben.

Nou ja bedankt iig ik houd mijn ogen open en hoop dat ik het jurkje dat ik in mijn hoofd heb nog vind, voor nu staak ik mijn zoektocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven