Mode & Beauty alle pijlers

Jeans overgooier

18-05-2010 22:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik zoek een jeans overgooier, maar dan voor volwassenen. Specifiek: de bovenkant van een (beetje versleten) tuinbroek en de onderkant een kort rokje, de overgang tussen boven en onderkant is een band, laag in de taille.

Ben me helemaal suf aan het googelen, maar ik kan niet precies vinden wat ik voor ogen heb (terwijl ik zeker weet dat het bestaat). Weten jullie bij welke merken, op welke trefwoorden ik hiernaar kan zoeken? Of bij welke winkels de kans groot is dat ze zo een jurk hebben?

Bedankt.
was voor een kind hahaha
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoiets?

Niet dat je hier iets aan hebt, want deze is van een site met tweedehands kinderkleding, maar voor de beeldvorming zeg maar..
Beetje suf hè.

Als ik mijn dochtertje van 3 er in denk, vind ik 'm nog leuk ook!
quote:Schmoepie schreef op 18 mei 2010 @ 22:42:

Zoiets?

[afbeelding]

Niet dat je hier iets aan hebt, want deze is van een site met tweedehands kinderkleding, maar voor de beeldvorming zeg maar.. Die had ik ook eerst staan
Zoals dit, maar dan in korte versie?

Ik vind ze juist leuk. ( niet voor mijn maat ) Maar wel als je mooi slank bent .

Wel moet stoere boots eronder. ( Het liefst dr.M's natuurlijk )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Esprit;

quote:nouschi schreef op 18 mei 2010 @ 22:44:

[...]

Die had ik ook eerst staan Ja, zou mijn dochter wel leuk staan. TO heeft er niks aan, maar dan weten we wat ze bedoelt.

En als ik heel eerlijk ben, wilde ik ook eens proberen een plaatje te plakken. Nog gelukt ook!
http://www.jeans-online.p ... 4f5fcc8e2ed547c92989322ec
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.jeans-online.pl/product_info ... ts_id=7809
http://eu.levi.com/en_GB/shop/products/ ... earch=true
Gisteren zag ik een Margriet of Libelle met daarin een special over het platteland. Ik weet niet meer zeker of daar ook een jurk bij stond, maar je zou eens kunnen kijken. Misschien heeft iemand die gezien.
quote:Schmoepie schreef op 18 mei 2010 @ 22:46:

[...]

Ja, zou mijn dochter wel leuk staan. TO heeft er niks aan, maar dan weten we wat ze bedoelt.

En als ik heel eerlijk ben, wilde ik ook eens proberen een plaatje te plakken. Nog gelukt ook!hahaha ben ik echt net een hele tijd mee bezig geweest, was weer vergeten hoe het moest.
quote:kiki_twee schreef op 18 mei 2010 @ 22:53:

Gisteren zag ik een Margriet of Libelle met daarin een special over het platteland. Ik weet niet meer zeker of daar ook een jurk bij stond, maar je zou eens kunnen kijken. Misschien heeft iemand die gezien.Goeie associatie!
Van Garcia. Misschien kun je op dat merk zoeken naar eentje die meer lijkt op jouw beschrijving.
Heb gezocht op denim dungaree skirt/dress

French connection

http://www.twenga.co.uk/search.php?hx=1 ... 4b&start=0
Deze is er alleen voor grote vrouwen .

Klik
Ben trouwens ook niet zo'n fan van het model. Ik geloof dat als je echt superslank bent dat het wel leuk is, maar dan vind ik eentje met pijpje net zo leuk, alhoewel dat misschien weer snel ordi staat.

Model komt in de richting, model niet helemaal.

Die trouwjurk is wel mooi en de laatste is van apart, maar dat googlen....nee, het is inderdaad niet wat er gezocht wordt.
So far stem ik Sarah 's Esprit.
quote:littlemissvixen schreef op 18 mei 2010 @ 23:52:

So far stem ik Sarah 's Esprit.Ik ook. Die komt denk ik ook het dichtst in de buurt hoewel ik eentje in de stijl van die van French connection waar ik eerder naar linkte veel minder daisy duke vind, maar kan niet vinden of ie nog ergens verkocht wordt. Die trouwjurk is natuurlijk ook schitterend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven