jessicurl
vrijdag 18 juni 2010 om 19:58
Hallo allemaal
ik vroeg me af of hier ook jessicurl gebruikers zijn, en hoe jullie ervaringen zijn.
Heb dit laatst gekocht en ben heel benieuwd wat dit voor mijn haar gaat doen, heb alleen de stylings-produkten gekocht.
Ik heb slag/krullen en fijn haar.
Het is nu heel lang dus ook iets minder krullen.
Ben benieuwd!
ik vroeg me af of hier ook jessicurl gebruikers zijn, en hoe jullie ervaringen zijn.
Heb dit laatst gekocht en ben heel benieuwd wat dit voor mijn haar gaat doen, heb alleen de stylings-produkten gekocht.
Ik heb slag/krullen en fijn haar.
Het is nu heel lang dus ook iets minder krullen.
Ben benieuwd!
vrijdag 18 juni 2010 om 21:16
Zo, inderdaad.. wat een werk! Ik heb even de demo gekeken, maar als je net als zij 3000 x je haar skrunched (of hoe je dat ook mag schrijven) dan zijn je handen na een week compleet vergroeid! En ik geloof wel dat het goed spul is, maar als je zoveel tijd uittrekt voor je krullen dan moet het altijd wel goedkomen, ongeacht het merk producten dat gebruikt wordt..
Succes ermee in ieder geval!
vrijdag 18 juni 2010 om 21:17
quote:Waldorf114 schreef op 18 juni 2010 @ 21:16:
Zo, inderdaad.. wat een werk! Ik heb even de demo gekeken, maar als je net als zij 3000 x je haar skrunched (of hoe je dat ook mag schrijven) dan zijn je handen na een week compleet vergroeid! En ik geloof wel dat het goed spul is, maar als je zoveel tijd uittrekt voor je krullen dan moet het altijd wel goedkomen, ongeacht het merk producten dat gebruikt wordt..
vrijdag 18 juni 2010 om 21:27
Ik heb het nu twee keer gebruikt en heb echt veel meer krullen, maar het is wel steeds wat pluizig... dat is wel erg jammer.
Ik heb niet die handdoek op mn hoofd gebruik, dan krijg ik geheid last van mn hoofdhuid...
ik vind het wel meevallen hoor hoeveel tijd het kost..maar ben wel gewend om veel werk te hebben aan mn haar..
Ik heb niet die handdoek op mn hoofd gebruik, dan krijg ik geheid last van mn hoofdhuid...
ik vind het wel meevallen hoor hoeveel tijd het kost..maar ben wel gewend om veel werk te hebben aan mn haar..
vrijdag 18 juni 2010 om 21:28
ik heb het gekocht op www.natuurlijkekrullen.nl, daar hadden ze ip wel alles.
ik zal ook ff googlen..
ik zal ook ff googlen..
vrijdag 18 juni 2010 om 22:05
quote:elize_ schreef op 18 juni 2010 @ 22:01:
maar is wel ff iets slechter voor je haar..
en als je een krultang gebruikt is je haar na een paar uur erg pluizig
niet als je een goeie protecting heatspray gebruikt en een goeie stijltang
en ik zie haar ook een uur met die fohn op dr kop staan...nee dat is lekker
en dat pluizige ligt ook aan de haarlak die je gebruikt, en of je van te voren serum door je haar gooit
maar ieder zn ding
maar is wel ff iets slechter voor je haar..
en als je een krultang gebruikt is je haar na een paar uur erg pluizig
niet als je een goeie protecting heatspray gebruikt en een goeie stijltang
en ik zie haar ook een uur met die fohn op dr kop staan...nee dat is lekker
en dat pluizige ligt ook aan de haarlak die je gebruikt, en of je van te voren serum door je haar gooit
maar ieder zn ding
vrijdag 18 juni 2010 om 22:21
quote:elize_ schreef op 18 juni 2010 @ 21:28:
ik zal ook ff googlen..Ik heb even de prijzen vergeleken, in de VS kost een fles shampoo 4.95 dollar, in NL vragen ze er gewoon 15,95 Euro voor, echt belachelijk.
ik zal ook ff googlen..Ik heb even de prijzen vergeleken, in de VS kost een fles shampoo 4.95 dollar, in NL vragen ze er gewoon 15,95 Euro voor, echt belachelijk.
maandag 21 juni 2010 om 15:05
Ik moet zeggen...ben wel heel erg tevreden hoor over jesssicurl.
heb het nu drie keer gebruikt en het is wel ff zoeken naar wat precies het beste is.
Gebruik nu de gelebration gel en daarna confident curls.
Dat scrunchen (?)valt wel mee hoor, dat doe ik geen uren...gewoon een paar minuten, daana föhn ik het een paar minuten.
En dan heb ik echt wel super krullen.
ik ben blij!
wel balen dat het zo duur is in Nederland, ga ff kijken of ik het via ebay kan kopen ofzo..
heb het nu drie keer gebruikt en het is wel ff zoeken naar wat precies het beste is.
Gebruik nu de gelebration gel en daarna confident curls.
Dat scrunchen (?)valt wel mee hoor, dat doe ik geen uren...gewoon een paar minuten, daana föhn ik het een paar minuten.
En dan heb ik echt wel super krullen.
ik ben blij!
wel balen dat het zo duur is in Nederland, ga ff kijken of ik het via ebay kan kopen ofzo..
maandag 21 juni 2010 om 18:50
Ik gebruik sinds 4 wkn de confident coils. Op zich wel fijn spul alleen ik ga het niet meer kopen. Mijn haar heeft behoefte aan wat meer vochtinbrengend spul. Ik heb jessicurl bij natuurlijkekrullen.nl gehaald. Ben meer tevreden over mixed chicks. Kun je ook via natuurlijke krullen kopen. Ik koop het bij een toko in Amsterdam, scheelt weer bezorgkosten. Ik heb echter nog steeds niet een product gevonden waarover ik 100 pct tevreden over ben en heb toch al heel wat producten geprobeerd van goedk tot duur.
dinsdag 28 september 2010 om 21:27
quote:runningmonster schreef op 21 juni 2010 @ 18:50:
Ik gebruik sinds 4 wkn de confident coils. Op zich wel fijn spul alleen ik ga het niet meer kopen. Mijn haar heeft behoefte aan wat meer vochtinbrengend spul. Ik heb jessicurl bij natuurlijkekrullen.nl gehaald. Ben meer tevreden over mixed chicks. Kun je ook via natuurlijke krullen kopen. Ik koop het bij een toko in Amsterdam, scheelt weer bezorgkosten. Ik heb echter nog steeds niet een product gevonden waarover ik 100 pct tevreden over ben en heb toch al heel wat producten geprobeerd van goedk tot duur.Ik koop Mixed Chicks ook altijd via het internet, maar vanwege de hoge verzendkosten ben ik al een tijdje opzoek naar een toko die dit verkoopt. Toevallig woon ik in Amsterdam, bij welke toko koop jij de producten van Mixed chicks? Zelf dacht ik er ook aan om toch een keer Jessicurl of Blended beauty te proberen, wat bevalt beter aan Mixed chicks tov Jessicurl
Ik gebruik sinds 4 wkn de confident coils. Op zich wel fijn spul alleen ik ga het niet meer kopen. Mijn haar heeft behoefte aan wat meer vochtinbrengend spul. Ik heb jessicurl bij natuurlijkekrullen.nl gehaald. Ben meer tevreden over mixed chicks. Kun je ook via natuurlijke krullen kopen. Ik koop het bij een toko in Amsterdam, scheelt weer bezorgkosten. Ik heb echter nog steeds niet een product gevonden waarover ik 100 pct tevreden over ben en heb toch al heel wat producten geprobeerd van goedk tot duur.Ik koop Mixed Chicks ook altijd via het internet, maar vanwege de hoge verzendkosten ben ik al een tijdje opzoek naar een toko die dit verkoopt. Toevallig woon ik in Amsterdam, bij welke toko koop jij de producten van Mixed chicks? Zelf dacht ik er ook aan om toch een keer Jessicurl of Blended beauty te proberen, wat bevalt beter aan Mixed chicks tov Jessicurl