Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
Ik vind die hoge laarzen wel erg leuk, maar om daarvoor in de rij te gaan staan.. Nah, denk dat ik een online gokje waag.
quote:traincha2 schreef op 12 november 2009 @ 16:00:

[...]

Vind je? Voor designerskleding valt het best mee toch?Ik vind het zelf niets bijzonders. Ik heb wel iets leuks gezien en ga het nog proberen te scoren, maar ik vind het wel duur als de kwaliteit net zo goed is als we van de hm gewend zijn ;).
ik had trouwens vand e zomer van de collectie van m. w. een tuniek gekocht. dat ding heb ik twee uurtjes aan gehad en nooit meer gedragen. Hij hangt als nieuw in de kast :s, een echte miskoop
quote:_MAR_ schreef op 12 november 2009 @ 17:02:

ik had trouwens vand e zomer van de collectie van m. w. een tuniek gekocht. dat ding heb ik twee uurtjes aan gehad en nooit meer gedragen. Hij hangt als nieuw in de kast :s, een echte miskoopIk heb bijna de hele zomer gelopen in de dingen van M. W. Helaas is het nu te koud (hoewel ik nu wel een jeans van aan heb toevallig)..
Kleding vind ik tegen vallen maar ik heb wel mooie hakken gezien met een soort dierenprint.......wel duur,maar ik ga daar niet voor in de rij staan!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Best leuk... maar ik 'sla over'.

Heb trouwens een jas van de Victor&rolf collectie en die is top! Nog steeds prachtig.
ik heb mijn keus gemaakt, de zebraatjes met strass steentjes worden van mij!
Hee is het niet in Groningen?
quote:DJ Momo schreef op 13 november 2009 @ 15:04:

ik heb mijn keus gemaakt, de zebraatjes met strass steentjes worden van mij!

ja, die zijn leuk. In het zwart vind ik ze ook leuk. De rest van de schoenen vind ik niet mooi danwel niet praktisch voor de winter.

@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.
Nee...deze sla ik zeker weten over; ik vind het eerlijk gezegd geen mooie collectie, net als dat ik die collecie van vorig jaar (Cavalli) ook helemaal niets vond. Vind de items ook vooral erg duur!! Oke, het is 'designerkleding' maar toch: het blijft H&M! Werk zelf bij H&M in de weekenden, maar zelfs met korting zou ik niets kopen omdat ik het simpelweg helemaal niets vind.
Oh, en de collectie wordt maar in 5 vestigingen verkocht: Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Amsterdam en Maastricht.

Ben wel benieuwd hoeveel mensen er voor de deur staan morgenochtend...als ik morgenochtend naar m'n werk loop ga ik wel eventjes stiekem kijken :-)
quote:traincha2 schreef op 13 november 2009 @ 18:56:

[...]

ja, die zijn leuk. In het zwart vind ik ze ook leuk. De rest van de schoenen vind ik niet mooi danwel niet praktisch voor de winter.

@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.ik bedoelde de heels met peep toe, niet de ballerina's...
Nou, ik heb een bandje. Jeez wat een gestoordheid. Om half 8 weg voor een bandje. Meeste mensen (vriendinnetjes) bleven staan tot 10 uur maar ik kom wel terug op de tijd waarop ik legaal 10 min mag kijken! Haha. Mensen zijn best wel gek, of niet.
Jeetje, ik kan niet eens inloggen bij de webwinkel omdat het zo druk is .
ik ook niet, mariesophie...
Balen he DJ.

Vorig jaar kon ik op mijn gemakje alles in mijn winkelwagentje leggen. Dit vind ik wel jammer hoor. Waarschijnlijk lukt het pas als alles weg is.
zou je dan voor 10 uur al je wagen kunnen vullen dan?? nee toch. dat zou gemeen zijn...
wat wil jij? ik iig de high heel zebra's met strass van 99. daarna de zwarte high heels van 99.
Nee, toen was het om 24:00 uur, maar toen kon je voor die tijd gewoon op de site en om 24:00 kon je echt shoppen. Alles ging super goed, site liep niet vast, en alle maten waren er gewoon en waren niet binnen 1 minuut uitverkocht. Nu kan ik ook niet eens naar de gewone collectie kijken. Ik kom gewoon niet verder dan de homepage.
nee waardeloos he ik hoop maar dat ze vijf voor tien ofzo even wat meer bandbreedte openzetten.. *wishful thinking* ach, anders bespaar ik mezelf mooi 200 pleuro.
Ik wil de ballerina's in beide kleuren. Weet trouwens niet eens tot welke maat ze gaan. Ik ben 41, meestal gaat H&M maar tot 40.

Mijn vriend denkt dat ze 'm nu expres 'dicht' zetten om de spanning op te bouwen. Zou het?
ik hoop het marie sophie. hier ook maat 41 trouwens. en ben ook benieuwd of ze die maat voeren!!!
.
Als het lukt kan ik die zebra heels in mijn wagentje gooien voor je.

Welke andere vond je nou leuk, die zwarte sandals van 99 euro of die met die studs?
dank lindy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven