Jurk: is het wat?
donderdag 21 augustus 2014 om 16:08
Graag jullie mening
Iedereen is hier altijd eerlijk, vriendinnen niet altijd!
[img]http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/[/img]
http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/
Iedereen is hier altijd eerlijk, vriendinnen niet altijd!
[img]http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/[/img]
http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/
donderdag 21 augustus 2014 om 16:38
quote:maja_de_bij schreef op 21 augustus 2014 @ 16:25:
doe dan deze: http://www.ladress.com/nl ... e-deep-red?ref=1073198791 Dat lapje stof (gegarandeerd een blaasontsteking) kost gewoon ¤ 199,00..
doe dan deze: http://www.ladress.com/nl ... e-deep-red?ref=1073198791 Dat lapje stof (gegarandeerd een blaasontsteking) kost gewoon ¤ 199,00..
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
donderdag 21 augustus 2014 om 16:43
LaDress is belachelijk duur. Ik had ooit een workshop van iemand in dat jurkje (dat helemaal niet te kort is, als het wordt gedragen door iemand met een normale lengte ipv een model ) en moest gewoon weten waar dat jurkje was gekocht. Stond zó leuk icm pumps en mooie sieraden.
Dus ik zoeken naar LaDress op internet, en ik ben verliefd <3 Omdat ik er zelf geen geld voor (over) heb, gun ik die jurkjes aan anderen...
Dus ik zoeken naar LaDress op internet, en ik ben verliefd <3 Omdat ik er zelf geen geld voor (over) heb, gun ik die jurkjes aan anderen...
Let it Bee
donderdag 21 augustus 2014 om 17:08
Met een D-cup zou ik zo'n jurk niet doen. Dan staat dat hele jurkje van boven naar voren. Lijkt mij niet echt recht doen aan jouw taille.
Ik vind dit een jurk voor het type graatje mager, geen tieten, oftewel een strijkplank. Zoals gezegd is een tailleriempje wellicht de oplossing.
Neemt niet weg dat ik dit bij sommige vrouwen wel mooi vind staan voor naar kantoor. Het komt alleen wel vaak zweverig op mij over. Van dat "nieuwe" Amsterdam volk.
Disclaimer: ik vind TO qua gewicht enzo trouwens een prachtig figuur hebben!
Ik vind dit een jurk voor het type graatje mager, geen tieten, oftewel een strijkplank. Zoals gezegd is een tailleriempje wellicht de oplossing.
Neemt niet weg dat ik dit bij sommige vrouwen wel mooi vind staan voor naar kantoor. Het komt alleen wel vaak zweverig op mij over. Van dat "nieuwe" Amsterdam volk.
Disclaimer: ik vind TO qua gewicht enzo trouwens een prachtig figuur hebben!
No love without lost
donderdag 21 augustus 2014 om 17:18
quote:demagnumvanellen schreef op 21 augustus 2014 @ 16:44:
Als ik zo,n jurkje in de kast had hangen, trok ik m aan ook. Het is misschien niet echt een heel sexy of feestelijk jurkje. Maar gewoon voor dagelijks gebruik vind ik m prima.
Alleen ik zou die schoenen er niet zo snel bij aan trekken.Precies dit. Ik vind het best een leuk jurkje voor doordeweeks zeg maar. Maar zou er wel leuke halfhoge laarsjes bij aantrekken ofzo.
Als ik zo,n jurkje in de kast had hangen, trok ik m aan ook. Het is misschien niet echt een heel sexy of feestelijk jurkje. Maar gewoon voor dagelijks gebruik vind ik m prima.
Alleen ik zou die schoenen er niet zo snel bij aan trekken.Precies dit. Ik vind het best een leuk jurkje voor doordeweeks zeg maar. Maar zou er wel leuke halfhoge laarsjes bij aantrekken ofzo.
donderdag 21 augustus 2014 om 17:23
Ik denk dat die jurk als je klein bent en hij dus langer valt er uit ziet als een nachthemd. Er zit ook totaal geen vorm in. Als je wel vorm hebt en dus niet zo dun (en plat) als dat model bent dan valt dat vaak ook niet mooi.
Is dat een trend die ik nog niet door heb? Van die jurken die op een nachthemd lijken. Ik kwam eerder vandaag deze al tegen.
Is dat een trend die ik nog niet door heb? Van die jurken die op een nachthemd lijken. Ik kwam eerder vandaag deze al tegen.
donderdag 21 augustus 2014 om 17:25
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2014 @ 17:23:
Een tailleriempje dragen is alleen mooi als de jurk ook - iets - getailleerd is. Anders krijg je een nog vreemder heel vreemd model.en de taille van de jurk ook goed valt op je eigen taille. Die dingen komen als je klein bent soms ook niet echt lekker uit en dan valt de jurk gek en maakt een riempje het nog erger.
Een tailleriempje dragen is alleen mooi als de jurk ook - iets - getailleerd is. Anders krijg je een nog vreemder heel vreemd model.en de taille van de jurk ook goed valt op je eigen taille. Die dingen komen als je klein bent soms ook niet echt lekker uit en dan valt de jurk gek en maakt een riempje het nog erger.
donderdag 21 augustus 2014 om 17:29
Leuk! Zeker als je slank bent en graag op hakken loopt komen je benen geweldig uit bij zoiets. Glamoureus haar er op, echt hele mooie oorbellen in (die mogen dan best wel groot en opvallend hoor gezien de eenvoud van de jurk), hakken aan en lachen maar.
Tis wel iets voor slanke dames overigens idd. Als je gezegend bent met een flinke heuppartij zou ik dit niet proberen. Maar het figuur van TO klinkt perfect hiervoor!
Tis wel iets voor slanke dames overigens idd. Als je gezegend bent met een flinke heuppartij zou ik dit niet proberen. Maar het figuur van TO klinkt perfect hiervoor!
donderdag 21 augustus 2014 om 17:47
Ik zou me overigens niet te veel aantrekken van de generatie -20 (no offence naar puberella, maar als er één moment is in een mensenleven waarvan de meesten later zeggen: wtf dacht ik toen..!)
De jurk van mwcactus is idd een nachthemd, maar dat is dan wat mij betreft ook weer iets heel anders dan wat TO post gezien de stof, het decolleté en de print.
Ik denk eerder in de richting van deze trend:
klik
klik
Al zijn die printjes niet perse mijn ding, t zijn wél elegante jurken wat mij betreft.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen associaties.
De jurk van mwcactus is idd een nachthemd, maar dat is dan wat mij betreft ook weer iets heel anders dan wat TO post gezien de stof, het decolleté en de print.
Ik denk eerder in de richting van deze trend:
klik
klik
Al zijn die printjes niet perse mijn ding, t zijn wél elegante jurken wat mij betreft.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen associaties.
donderdag 21 augustus 2014 om 18:06
quote:winterteen schreef op 21 augustus 2014 @ 17:47:
Ik zou me overigens niet te veel aantrekken van de generatie -20 (no offence naar puberella, maar als er één moment is in een mensenleven waarvan de meesten later zeggen: wtf dacht ik toen..!)
.Nou, de betreffende puberella heeft wel oog voor mode. Niet dat ze het zélf allemaal aan trekt hoor, dat is een ander verhaal.
.Nou, de betreffende puberella heeft wel oog voor mode. Niet dat ze het zélf allemaal aan trekt hoor, dat is een ander verhaal.