Kan dit?
zaterdag 20 augustus 2016 om 10:45
Ik heb dit jurkje gekocht:
http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C21_1A1_1A1_741615/
Voor een bruiloft, maar nu lees ik ergens dat wit alleen voor de bruid is...
Dus mijn vraag aan jullie: kan dit jurkje voor een bruiloft? Ik ben alleen avond gast en hou het zwarte lint eromheen en draag er zwarte pumps, een zwarte clutch en zwarte armbanden bij.
Alvast dank!
http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C21_1A1_1A1_741615/
Voor een bruiloft, maar nu lees ik ergens dat wit alleen voor de bruid is...
Dus mijn vraag aan jullie: kan dit jurkje voor een bruiloft? Ik ben alleen avond gast en hou het zwarte lint eromheen en draag er zwarte pumps, een zwarte clutch en zwarte armbanden bij.
Alvast dank!
zaterdag 20 augustus 2016 om 10:54
Nee wit kan al niet en en wit en kant: Jij bent niet de bruid. En stel dat de bruid niet in het wit is, dan kan het al helemaal niet.
Lief jurkje, maar niet voor deze gelegenheid.
Ik was een keer in het wit (gewoon mooi jurkje) voor een verjaardagsfeest in een locatie waar meerdere zaaltjes waren. Gasten van de bruiloft die in een andere zaal was, feliciteerden mij in de hal. Dus echt niet doen.
Lief jurkje, maar niet voor deze gelegenheid.
Ik was een keer in het wit (gewoon mooi jurkje) voor een verjaardagsfeest in een locatie waar meerdere zaaltjes waren. Gasten van de bruiloft die in een andere zaal was, feliciteerden mij in de hal. Dus echt niet doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 20 augustus 2016 om 10:57
Jullie zijn wel heel unaniem! Dit is pas mijn 2e bruiloft, ik had geen idee. Gelukkig las ik dat artikel op tijd en zijn jullie ook heel duidelijk: wit (en dan ook nog kant) kan NIET voor een bruiloft. Blij dat ik het gevraagd heb en straks niet iemands mooie dag verpest.
Denk dat ik het jurkje wel hou. Hij is wel heel schattig. Vind er vast wel een andere gelegenheid voor. Nogmaals dank voor de input! Ik ga verder zoeken.
Denk dat ik het jurkje wel hou. Hij is wel heel schattig. Vind er vast wel een andere gelegenheid voor. Nogmaals dank voor de input! Ik ga verder zoeken.
zaterdag 20 augustus 2016 om 11:04
zaterdag 20 augustus 2016 om 11:13
Conclusie heb je zelf al getrokken. Vind het ook altijd lastig hoor wat je aantrekt. Dit jurkje in het donker vind ik trouwens heel goed kunnen. Dan maakt kant niet uit vind ik.
Mocht je toch iets anders willen, ik slaag voor bruiloften meestal goed bij steps (tot nu toe altijd bruiloften van goede familie en vrienden gehad dus weet niet of ze daar misschien te dit zijn voor je)
Mocht je toch iets anders willen, ik slaag voor bruiloften meestal goed bij steps (tot nu toe altijd bruiloften van goede familie en vrienden gehad dus weet niet of ze daar misschien te dit zijn voor je)