Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit?

20-08-2016 10:45 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jurkje gekocht:

http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C21_1A1_1A1_741615/

Voor een bruiloft, maar nu lees ik ergens dat wit alleen voor de bruid is...

Dus mijn vraag aan jullie: kan dit jurkje voor een bruiloft? Ik ben alleen avond gast en hou het zwarte lint eromheen en draag er zwarte pumps, een zwarte clutch en zwarte armbanden bij.

Alvast dank!
Nee, wit en kant, echt niet doen. Dan zou ik het donkerblauwe nemen, ook een mooie kleur.
Ik zou het niet doen.
Nee natuurlijk niet.
Als avondgast vind ik dat dat wel moet kunnen! Als daggast zou ik het niet gauw doen. Tis wel een schattig jurkje trouwens
Tuurlijk kan het. Zolang er geen dresscode in het spel voorkomt kan je dragen wat je het lekkerst vind zitten. Geen worst die daar helemaal op gaat letten.
Nee dat kan niet voor een bruiloft. Niet in het wit in ieder geval (en kant al helemaal niet). Wel een erg leuk jurkje! (Alleen wel voor een andere gelegenheid.
Dresscode is cocktail, stond geen kleuradvies bij. Lees nu 3 x een overtuigende nee en 2 kleine ja'tjes... Nooit over nagedacht, oeps.
Nee. Ik vind het sowieso een erg flodderig ogend jurkje.
Kan echt niet. Wit is voor de bruid.
Leuk jurkje maar ik vind het niet passend qua kleur en stof voor een bruiloft.
Wit kan echt niet
Ok duidelijk! Het jurkje gaat terug. Bedankt voor jullie reacties
Nee wit kan al niet en en wit en kant: Jij bent niet de bruid. En stel dat de bruid niet in het wit is, dan kan het al helemaal niet.

Lief jurkje, maar niet voor deze gelegenheid.

Ik was een keer in het wit (gewoon mooi jurkje) voor een verjaardagsfeest in een locatie waar meerdere zaaltjes waren. Gasten van de bruiloft die in een andere zaal was, feliciteerden mij in de hal. Dus echt niet doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nee, dit kan niet. Wit en kant zijn meer voor een bruidsjurk.
Nee, ik zou het niet doen.
Ozo.
Jullie zijn wel heel unaniem! Dit is pas mijn 2e bruiloft, ik had geen idee. Gelukkig las ik dat artikel op tijd en zijn jullie ook heel duidelijk: wit (en dan ook nog kant) kan NIET voor een bruiloft. Blij dat ik het gevraagd heb en straks niet iemands mooie dag verpest.

Denk dat ik het jurkje wel hou. Hij is wel heel schattig. Vind er vast wel een andere gelegenheid voor. Nogmaals dank voor de input! Ik ga verder zoeken.
Heel leuk jurkje! Maar niet voor een bruiloft.

Kan je hem niet houden voor een andere gelegenheid?
Kun je hem niet ruilen voor de blauwe?
nee lelijk ding
De zwarte of is t donkerblauw kun je wel overwefen.

Al vraag ik me af hoe de kwaliteit is.
Nee dat kan niet, kies een andere kleur, Bv blauw of zwart jurkje met witte strik bv.

Ik had ook ooit eens bruiloft waar gasten waren met lange en korte witte jurken.

De bruid was niet geamuseerd.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
De blauwe is zeker het overwegen waard. Misschien leuk met cognackleurige pumps en clutch, met zwart is het anders zo donker, dat lijkt me ook niet heel leuk voor een bruiloft.
Conclusie heb je zelf al getrokken. Vind het ook altijd lastig hoor wat je aantrekt. Dit jurkje in het donker vind ik trouwens heel goed kunnen. Dan maakt kant niet uit vind ik.

Mocht je toch iets anders willen, ik slaag voor bruiloften meestal goed bij steps (tot nu toe altijd bruiloften van goede familie en vrienden gehad dus weet niet of ze daar misschien te dit zijn voor je)
Kan absoluut niet, het is ook nog eens witwit, dus als de bruid gebroken wit aan heeft lijkt haar jurk vies. Voor een andere gelegenheid is het jurkje hartstikke leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven