Mode & Beauty alle pijlers

Ketting

22-07-2018 00:15 18 berichten
Normaal ben ik niet zo van de sieraden (mag niet op werk en dan vergeet ik het in weekend).
Maar voor bruiloft heb ik super leuk blauw wit jurkje met knal rode pumps. Alleen wil ik graag het rood terug laten komen in een leuke opvallend keting.

Bijvoorkeur van echt zilver/rvs of zonder metalen.
Mag geen legering wezen omdat ik daar allergies op reageer.
Wie kan mij helpen met leuke optie van betrouwbare webshop.

Prijsklasse max 25 euro.
Levering maximaal 5 werkdagen.

Ben stevig gebouwd dus hele fijne kleine ketting is niet super mooi.

Jurkjehttps://www.bonprix.nl/product/jurk-wol ... nQueryUrl=

Schoenen https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... 96&ms=true
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk jurkje TO!

https://www.bol.com/nl/p/ketting-rood-z ... 073289883/

https://www.dehalsketting.nl/rode-halsk ... kraal.html

https://nl.neckermann.com/nl/neckermann ... xoQAvD_BwE

Misschien een van deze? Veel plezier op de bruiloft alvast☺️
Wat een leuke schoenen! Ik hou zo van dat model. Jammer dat ik niet op hakken kan lopen, anders zou ik niet anders dragen dan zoiets wat jij laat zien.

Even over je jurk: heb je er ook iets bij waarmee je jezelf een beetje kunt bedekken? Jasje of zo? Vaak maakt dat het wat sjieker, wat meer gekleed, als je blote armen hebt. Maar als het bijv om een bruiloft komende week gaat snap ik dat je geen extra laag wilt.

Vast veel plezier op de bruiloft gewenst!
Ik vind dat geen jurk waar een ketting mooi op zou staan. Dan zou ik eerder kiezen voor een armband of eventueel oorbellen.
Erg mooi jurkje inderdaad! Verder ben ik het met Chocolol eens, ik denk dat een ketting te druk bij de nek wordt.
Ik zou voor een tas of clutch in dezelfde kleur als de schoenen gaan en er een paar mooie oorbellen bij dragen.
Mee eens met het idee; Rode armband of oorbellen. En rode nagels
apiejapie schreef:
22-07-2018 00:30
Wat een leuke schoenen! Ik hou zo van dat model. Jammer dat ik niet op hakken kan lopen, anders zou ik niet anders dragen dan zoiets wat jij laat zien.
.......
Ze zijn maar 4 a5 cm hoog en lekkere brede hak, kan het ook alleen maar met dwarsbandje anders verlies ik ze....
Ik zou er geen ketting bij dragen en zeker niet iets in een opvallende kleur.
Ik zou voor zilveren sieraden gaan. Geen ketting, maar juist een armband, oorbellen en ringen.
De jurk is opvallend genoeg. De schoenen ook. Een ketting erbij wordt teveel.
Niet nog meer rood erbij gaan dragen.
De jurk is levendig genoeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rood is om een aandacht schreeuwende kleur dus meer wordt al gauw minder. Misschien een mini-vleugje zoals een steentje in een sieraad of aan je tas voor de finesse.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
sinnombre schreef:
22-07-2018 08:00
Ik zou er geen ketting bij dragen en zeker niet iets in een opvallende kleur.
Ik zou voor zilveren sieraden gaan. Geen ketting, maar juist een armband, oorbellen en ringen.
De jurk is opvallend genoeg. De schoenen ook. Een ketting erbij wordt teveel.
Niet nog meer rood erbij gaan dragen.
Eens. Maar het is wel mooi als het rood ergens terug komt. Dus ik zou in ieder geval voor rode nagels gaan.
isillavendel schreef:
22-07-2018 07:19
Ze zijn maar 4 a5 cm hoog en lekkere brede hak, kan het ook alleen maar met dwarsbandje anders verlies ik ze....
Zou willen dat het me zou lukken.... Maar kan zo al amper lopen, dus op hakken gaat gewoon echt niet. Maar ik blijf dromen, haha.
Geen ketting. Past niet bij zo' jurkje. Rode nagels en zilverkleurige sieraden erbij, klaar.
Jufjoke schreef:
22-07-2018 10:08
Eens. Maar het is wel mooi als het rood ergens terug komt. Dus ik zou in ieder geval voor rode nagels gaan.
Waarom is dat mooi?
Ik vind een ‘setjecompletje’ eigenlijk enorm saai. Te kloppend, teveel over nagedacht. Dat vind ik net zo saai als een bijpassende top bij een rok. Dat de stoffen matchen vind ik bijna nooit leuk.
Dat rood valt genoeg op, dat hoef je niet nog een keer te showen op een andere plaats. Eenmaal is voldoende. Doe juist iets anders op die nagels. Een basic kleur. Je outfit valt wel op, niet ook nog eens heftige nagellak.
Bedankt voor de tips. Dan ga ik niet voor een ketting. Zal even zien qua nagels wat kan en wat ik nog heb in huis

Bruiloft is van een vriendin die nog al ook op mode let, en ik ben soms niet de beste er in dus wil keer echt opvallen. Daarom ook even kijken wat leuk is.

Denk wel rode nagels, heb van opi nog fel rode (minie mouse rood)..
Moet ff kijken of die nog goed is.

Tas die ik mee neem is blauw, die had ik al.
Je hebt een mooie jurk en de kleur van je schoenen is echt een mooie knalkleur Dus je gaat een mooi plaatje worden. Afmaken met gelakte nagels en de tas en het haar mooi, dan kom jij meer dan prima voor de dag als bruidsgast. ;-)
sinnombre schreef:
22-07-2018 14:38
Waarom is dat mooi?
Ik vind een ‘setjecompletje’ eigenlijk enorm saai. Te kloppend, teveel over nagedacht. Dat vind ik net zo saai als een bijpassende top bij een rok. Dat de stoffen matchen vind ik bijna nooit leuk.
Dat rood valt genoeg op, dat hoef je niet nog een keer te showen op een andere plaats. Eenmaal is voldoende. Doe juist iets anders op die nagels. Een basic kleur. Je outfit valt wel op, niet ook nog eens heftige nagellak.
Anders geformuleerd dan. Ik vind dat mooi.
Het creëert meer samenhang in een outfit.
Ik ben het wel met je eens dat je daar niet in moet doorslaan, dan wordt het saai of tuttig. Maar een blauwe jurk met rode schoenen en dan je nagels rood lakken vind ik nog lang niet onder 'setjecompletje' vallen. Maar goed, koraalrode nagels kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven