Mode & Beauty alle pijlers

kissproof lipstick

30-06-2010 16:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiya,

ooit had ik de long duree lipstick in de perfecte kleur rood van yves rocher, ik kon er alles mee, en hij gaf niet af!. Maar die maken ze helaas al jaren niet meer. Met een bruiloft die eraan komt zoek ik een lippenstick die niet afgeeft op mensen of glazen of sigaretten ( jaja ik rook, dat is evil)

ik ben niet zo op de hoogte van mode, trends kortom, van wat er nu te koop is, wie heeft er tips? dna kan ik die morgen gaan kopen.

alvast bedankt voor de moeite!

greetz,
Als een lipstick niet afgeeft, hoe krijg je het er 's avonds dan weer af?

(ik lees geïnteresseerd mee, lijkt me handig een lipstick die echt blijft zitten)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik vind die van de hema wel goed.

Een tip is om na het stiften even in een tissue te happen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
M'n moeder heeft er een die goed werkt, het zijn twee 'stiftjes ' in een doosje. Een met kleur en een met een verzorgende gloss. De kleur moet je even laten drogen voor je de gloss erop doet. Vind het heel mooi! Ik denk dat ie Lipfinity heeft van Max Factor.
Color stay van Revlon is super, niet te droog en gaat er toch 's avonds makkelijk af ik heb nr 245 een heel zachte roze kleur en ze zijn 10 eurie per stuk
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
babydoekjes zijn erg veelzijdig, zeep en water en boenen ook, of gewoon laten zitten en de volgende dag bijwerken. zo deed ik het vroeger.

bedankt alvast voor de tips!!!!
quote:Tyldak schreef op 30 juni 2010 @ 18:28:

babydoekjes zijn erg veelzijdig, zeep en water en boenen ook, of gewoon laten zitten en de volgende dag bijwerken. zo deed ik het vroeger.

bedankt alvast voor de tips!!!! wordt je in ieder geval mooi wakker naast je date, net als in de film
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:Spijker schreef op 30 juni 2010 @ 16:38:

Als een lipstick niet afgeeft, hoe krijg je het er 's avonds dan weer af?

(ik lees geïnteresseerd mee, lijkt me handig een lipstick die echt blijft zitten)Bij de etos verkopen (verkochten?) ze remover waar je je oogmake-up en je lipstick mee kon verwijderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven