Mode & Beauty alle pijlers

Kleding stomer

15-08-2020 08:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een kledingstomer te kopen. Wie heeft er een, welke en hoe gebruik je hem? Is het een volledige vervanging van strijken of alleen geschikt voor een enkele last-minute kreukel?
Ik lees mee, helaas geen tips.
Thuis gewoon een strijkplank, op her werk een jiffy. Die vind ik echt geweldig en kan je wel als vervanging van gebruiken. Maar hij is best prijzig en daarvoor strijk ik te weinig.
Voor alleen even een paar kreukels pak ii vaak de stijltang haha
Ik heb beide. Zo’n handstomer en strijkbout. Met de handstomer stoom ik shirtjes die door het opvouwen wat kreukels hebben. Ik zou er niet een dekbedovertrek mee stomen😬
Ik heb een stomer en vind het heerlijk! Maakt bloesjes niet echt stijf zoals een strijkbout maar haalt wel echt alle kreukels eruit. En is zo gedaan. Ik heb hem ook wel eens op de gordijnen gebruikt, superhandig.

Volgens mij is het 1 van philips.
Ik heb er eentje gehad (Steamery of zo). Ja, perfect. Ik strijk niet, vreselijk werk (en heb dus ook geen kleding meer wat gestreken moet worden), maar met zo'n stomer aan de haal vond ik nooit een probleem. Ideaal als je veel jurken draagt (doe jij toch?). Ik zou dan wel zo eentje willen met zo'n paal waar iets aan kan hangen.
Ik heb de Aigostar Mini Mint, gekocht bij Bol.com, en is nog steeds te koop (ook bij andere aanbieders).

Ziet er gewoon erg chique uit, maar werkt ook perfect. Beter dan mijn vorige (weet niet meer welke het was). Dus die raad ik echt aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven