Kleine tattoo
zaterdag 28 juni 2014 om 22:24
Al járen zou ik graag een tattoo willen, maar nog nooit heb ik iets gevonden waarvan ik zeg: dát wil ik op mijn lijf. Zeker een grote tattoo schrikt mij erg af.
Nu zie ik al een tijd op Pinterest kleine tattoo's en dat vind ik wel erg mooi. Subtiel, niet te opvallend en toch iets op mijn lijf. Ik ben aan het overwegen dus een kleine te nemen, al moet de definitieve keuze nog komen.
Mijn zwager heeft vroeger tattoo's (lees: jaren 70') laten zetten en de kleine zijn dus vervaagd en dus blurry geworden, niet meer echt mooi. Ik weet dat de inkt op vandaag erg veranderd is, maar ik vraag mij dus af of dat nog steeds zo is. Een kleine tattoo is mooi, maar moet ook mooi blijven natuurlijk. En is dat nog (mooi) bij te werken als het eenmaal vervaagd?
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Nu zie ik al een tijd op Pinterest kleine tattoo's en dat vind ik wel erg mooi. Subtiel, niet te opvallend en toch iets op mijn lijf. Ik ben aan het overwegen dus een kleine te nemen, al moet de definitieve keuze nog komen.
Mijn zwager heeft vroeger tattoo's (lees: jaren 70') laten zetten en de kleine zijn dus vervaagd en dus blurry geworden, niet meer echt mooi. Ik weet dat de inkt op vandaag erg veranderd is, maar ik vraag mij dus af of dat nog steeds zo is. Een kleine tattoo is mooi, maar moet ook mooi blijven natuurlijk. En is dat nog (mooi) bij te werken als het eenmaal vervaagd?
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
zaterdag 28 juni 2014 om 22:52
quote:badeendje12 schreef op zaterdag 28 juni 2014 22:26 Een tattoo moet je nemen omdat het een betekenis heeft voor jou, niet omdat je het idee van een tattoo leuk vind. Denk er nog over na en ga anders eens bij een tattoo shop langs.Waarom? Ik ken genoeg mensen die ook de "volgorde" van TO namen; ik wil graag een tattoo en bekijken daarna wat ze precies willen. Toch niks mis mee?
zaterdag 28 juni 2014 om 23:31
zondag 29 juni 2014 om 09:25
quote:badeendje12 schreef op 28 juni 2014 @ 22:26:
Een tattoo moet je nemen omdat het een betekenis heeft voor jou, niet omdat je het idee van een tattoo leuk vind. Denk er nog over na en ga anders eens bij een tattoo shop langs.
Ik heb helemaal niets met tattoo's met betekenis. "Ik hou eindelijk van mezelf en laat daarom een vlinder op mijn enkel zetten"
Mijn tattoos hebben geen betekenis, maar zijn wel een onwijs leuke herinnering.
Een tattoo moet je nemen omdat het een betekenis heeft voor jou, niet omdat je het idee van een tattoo leuk vind. Denk er nog over na en ga anders eens bij een tattoo shop langs.
Ik heb helemaal niets met tattoo's met betekenis. "Ik hou eindelijk van mezelf en laat daarom een vlinder op mijn enkel zetten"
Mijn tattoos hebben geen betekenis, maar zijn wel een onwijs leuke herinnering.
zondag 29 juni 2014 om 09:32
quote:badeendje12 schreef op 28 juni 2014 @ 22:26:
Een tattoo moet je nemen omdat het een betekenis heeft voor jou, niet omdat je het idee van een tattoo leuk vind. Denk er nog over na en ga anders eens bij een tattoo shop langs.Een betekenis? Liever niet zeg. Loop je je hele leven met de herinnering van die ene overwinning op jezelf. Of die kutgebeurtenis. Of dat trauma. Mij tattoo heeft totAl geen betekenis. Ik heb een oldskool roos. Ik vind hem prachtig omdat het gewoon een oldskool roos is zonder enige betekenis. Mensen vragen er weleens naar; waar staat het voor?
Een tattoo moet je nemen omdat het een betekenis heeft voor jou, niet omdat je het idee van een tattoo leuk vind. Denk er nog over na en ga anders eens bij een tattoo shop langs.Een betekenis? Liever niet zeg. Loop je je hele leven met de herinnering van die ene overwinning op jezelf. Of die kutgebeurtenis. Of dat trauma. Mij tattoo heeft totAl geen betekenis. Ik heb een oldskool roos. Ik vind hem prachtig omdat het gewoon een oldskool roos is zonder enige betekenis. Mensen vragen er weleens naar; waar staat het voor?
zondag 29 juni 2014 om 22:50
Ik heb op mijn ribben de text "chase your dreams" staan ik heb deze laten zetten omdat ik soms mijn motivatie kwijt ben om voor mijn dromen te gaan vechten. Deze past dus gewoon bij mij. Je moet ook inderdaad iets nemen wat je altijd leuk of passend zal blijven vinden. Wanneer je iets gevonden hebt om te laten zetten zal ik het als nog een half jaartje afwachten om te zien of je het dan nog steeds leuk vind.
Mijn tattoo heeft dunne lijntjes dus moet wel af en toe bijgewerkt worden zodat hij mooi blijft
Mijn tattoo heeft dunne lijntjes dus moet wel af en toe bijgewerkt worden zodat hij mooi blijft