Kluns met mijn haar, tips?
zaterdag 4 mei 2019 om 22:50
Mijn haar draag ik altijd in een knot. Zou het wel vaker los willen dragen. Dan hangt het maar wat saai.
Ik heb dun, stijl en veel haar wat glad is.
Het komt bijna op mijn schouder.
Ik zou graag wat meer volume en soms wat slag willen.
Maar door mijn slechte fijne motoriek, ben ik onhandig met mijn haar.
Föhnen en tegelijkertijd een borstel gebruiken lukt mij niet. Dus met een krultang is al helemaal geen optie. Ga nu met mijn hand door het haar als ik fohn.
Ik was mijn haar twee keer per week omdat het snel vet is. Gebruik een anti-roos shampoo omdat ik last heb van roos. Gebruik geen conditioner omdat mijn haar al zacht en glad is.
Gebruik alleen een mousse en haarlak.
Volume poeder word het nog sneller vet, dus gebruik ik niet. Droog shampoo krijg ik een witte laag, lukt mij niet om het goed de verdelen.
Hebben jullie tips voor mij?
Ik heb dun, stijl en veel haar wat glad is.
Het komt bijna op mijn schouder.
Ik zou graag wat meer volume en soms wat slag willen.
Maar door mijn slechte fijne motoriek, ben ik onhandig met mijn haar.
Föhnen en tegelijkertijd een borstel gebruiken lukt mij niet. Dus met een krultang is al helemaal geen optie. Ga nu met mijn hand door het haar als ik fohn.
Ik was mijn haar twee keer per week omdat het snel vet is. Gebruik een anti-roos shampoo omdat ik last heb van roos. Gebruik geen conditioner omdat mijn haar al zacht en glad is.
Gebruik alleen een mousse en haarlak.
Volume poeder word het nog sneller vet, dus gebruik ik niet. Droog shampoo krijg ik een witte laag, lukt mij niet om het goed de verdelen.
Hebben jullie tips voor mij?
dinsdag 7 mei 2019 om 20:39
Die shampoo heb ik nog nooit gebruikt. Ga het zeker proberen.Hobbelster schreef: ↑05-05-2019 14:45Nah misschien niet idd
Heb je al eens dead sea mineral shampoo van de Tuinen gebruikt TO? En niet te heet douchen!
Die combi heeft mij voorgoed van roos verlost. Zou je eens kunnen proberen.
Ik heb ook niet altijd roos. Soms ben ik er maanden vanaf. Dan ineens is het er weer. Zoals nu...
dinsdag 7 mei 2019 om 20:44
Heb al verschillende droog shampoo's gebruik. Alleen het komt mede door dat ik het niet goed verdeel, wat mij dus niet goed lukt. Dus ga niet weer proberen
Iedereen bedankt voor de tips
woensdag 8 mei 2019 om 10:25
ben je dan echt zo onhandig ? Het komt een beetje op me over alsof je je overal tegen verzet onder het motto 'kan ik toch niet'
woensdag 8 mei 2019 om 16:00
woensdag 8 mei 2019 om 16:05
De gouden tip voor mij met droogshampoo: s avonds er op spuiten. Haar in hoge knot. S ochtends met hoofd ondersteboven uitkammen.
Zowel volume, als een extra dag zonder wassen, als geen witte plekken die ik wel snel heb als ik het er s ochtends in doe. Hier ook lang, fijn, stijl haar. Dat snel vet wordt.
Just in case, mocht je je alsnog over je aversie voor droogshampoo heen kunnen zetten
woensdag 8 mei 2019 om 20:29
Op deze manier heb ik het nooit gedaan. Altijd ochtends.Dropmaan schreef: ↑08-05-2019 16:05De gouden tip voor mij met droogshampoo: s avonds er op spuiten. Haar in hoge knot. S ochtends met hoofd ondersteboven uitkammen.
Zowel volume, als een extra dag zonder wassen, als geen witte plekken die ik wel snel heb als ik het er s ochtends in doe. Hier ook lang, fijn, stijl haar. Dat snel vet wordt.
Just in case, mocht je je alsnog over je aversie voor droogshampoo heen kunnen zetten![]()