Krasjes rayban
maandag 30 juli 2018 om 16:09
Niet gaan lopen klooien dan. Meer kans dat je het erger maakt dan het is. Nieuwe glazen overwegen als het je echt stoort. Kan je bij elke winkel laten doen. Als je heel graag het Ray Ban icoontje wil bewaren ben je wel een heel stuk duurder uit dan glazen zonder icoontje. (Ik heb glazen op sterkte in een ray ban bril laten zetten, maar heb gekozen voor niet-Ray Ban glazen en zit dus ook niet met dat debiele logootje op 't glas. Maar goed, sommige mensen wil perse dat logootje naturlijk)
maandag 30 juli 2018 om 16:18
Glazen van ray-ban voor de aviator zijn echt niet heel duur.
Ik heb vorig jaar 40 euro betaald voor nieuwe aviator glazen. Van die gekleurde spiegelglazen. Ook bizar eigenlijk want een nieuwe bril was 169 euro dus zou je voor het montuur 129 euro betalen
Ik heb vorig jaar 40 euro betaald voor nieuwe aviator glazen. Van die gekleurde spiegelglazen. Ook bizar eigenlijk want een nieuwe bril was 169 euro dus zou je voor het montuur 129 euro betalen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 30 juli 2018 om 16:24
Oh echt? Het verschil zou bij mij (niet een aviator) € 70 op een set zijn geweest. Vond ik best fors.