Mode & Beauty alle pijlers

Kringloopkleding. Ja of nee?

16-09-2012 11:42 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben hier wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden =)

Mij maakt het niets uit. Je wast het 1 of 2 keer en klaar om aangetrokken te worden. Plus dat er leuke kleding bij hangt =)

Wat is jullie mening hierover?
Ja. Ik vind het zo zonde om veel geld neer te leggen voor iets nieuws....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, ja, ja, ja!

Ik *hartje* snuffelen bij de kringloop!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja!
Gisteren nog 2 leuke kledingstukken opgeduikeld in een boerenschuur. Jawel, een boerenschuur!
Natuurlijk! Mijn opa werkt bij de Kringloop en toen ik klein was kreeg ik vaak iets "nieuws" van de Kringloop als ik kwam logeren. Leuke (merk)kleding van gehad.
Ben dol op de Kringloop; volgende week komt er zelfs 1 hier in het durp
Ik vind het ook geweldig!! Jammer genoeg met niks thuis gekomen, broeken pastte niet =( Morgen gaan we voor de herkansing ; naar een andere kringloop gaan in de stad =)
Als het heel en schoon is, en je smaak, waarom dan niet? Idd, 2x wassen met je eigen wasmiddel, desnoods nacht buiten laten hangen en er is niets "kringloops" meer aan. Het is dan gewoon "kleding met ervaring"!
Ik zou er niks van willen tenzij ik iets anders niet betalen kon.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja leuk

Tip voor de kringlopers: Die meur die in die kleding hangt, wordt veroorzaakt door het huidvet dat nog in die kleding zit. Als je het wast met een grote schep soda er bij, dan is het gelijk weer helemaal schoon, zonder gedoe van de vorige eigenaar.
De kringloop hier is drie keer niks, maar ik heb er op zich geen probleem mee.
Enn, je moet eens een dagje kringllpen in het Gooi! Geweldig!
quote:Fame schreef op 16 september 2012 @ 11:51:

Enn, je moet eens een dagje kringllpen in het Gooi! Geweldig!ja joh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Cateautje, goeie tip!

Sommige dingen zou ik dan weer niet kopen zoals schoenen, ondergoed en nachtpons. Maar al de rest waarom niet =)
quote:ontbijtkoekje schreef op 16 september 2012 @ 11:52:

Cateautje, goeie tip!

Sommige dingen zou ik dan weer niet kopen zoals schoenen, ondergoed en nachtpons. Maar al de rest waarom niet =)Ik koop niets met een kruis en inderdaad geen schoenen nachtgoed en bh's.
Nee, want er hangt nooit wat fatsoenlijks tussen.
quote:Fame schreef op 16 september 2012 @ 11:51:

Enn, je moet eens een dagje kringllpen in het Gooi! Geweldig!Doe ik regelmatig! Vind het echt steeds meer en meer tegenvallen.....
Ja hoor, zo vind je nog eens dingen die niet overal in de winkels hangen.

Helaas is de kringloop hier in de stad alleen wat te prijzig, soms duurder dan nieuw.
quote:tequilavixen schreef op 16 september 2012 @ 11:55:

Ja hoor, zo vind je nog eens dingen die niet overal in de winkels hangen.

Idd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:48:

Ik zou er niks van willen tenzij ik iets anders niet betalen kon.

Ik ook niet.

Voor mijn kinderen heb ik liever ook geen tweedehands goed, al geef ik te kleine kleding wel zelf door.
Ja hoor!

Leuke sneup winkeltjes!
quote:Cateautje schreef op 16 september 2012 @ 11:48:

Ja leuk

Tip voor de kringlopers: Die meur die in die kleding hangt, wordt veroorzaakt door het huidvet dat nog in die kleding zit. Als je het wast met een grote schep soda er bij, dan is het gelijk weer helemaal schoon, zonder gedoe van de vorige eigenaar.

Huidvet

Ik wilde er al niks van, maar nu wil er nog méér niks van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:57:

[...]

Huidvet

Ik wilde er al niks van, maar nu wil er nog méér niks van.
Je hebt kringloop en kringloop. Sommige kringloopwinkels hebben vodden hangen die ik nog niet als poetsdoek zou gebruiken. Andere hebben mooie spullen maar vragen er zoveel voor dat je net zo goed nieuwe kleding kan kopen. Maar heel soms vind je iets mooi. Ik heb ooit twee blouses gekocht van 5 euro per stuk waar ik in woon. Twee keer goed gewassen, laten luchten, sindsdien horen ze bij mij. Het kán dus een goede optie zijn als je niet veel geld hebt maar als je de uitverkoop in de gaten houdt kan je in gewone winkels ook prima kleding vinden voor weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven