Mode & Beauty alle pijlers

krulset hittebescherming

01-11-2010 20:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb een krulset aangeschaft en heb begrepen dat het goed is van tevoren een hitte beschermend product in je haar te doen. Beetje aan het rondkijken wat goed is maar nog niet echt iets gevonden. Liefst een product wat je haar niet vettig maakt of zwaar.

Ben benieuwd waar jullie goede ervaringen mee hebben?

Hoor het graag!
o ja en slechte ervaringen hoor ik ook graag (weet ik wat ik niet wil kopen!)
ik heb 2 van zulke producten (syoss en l'oreal hot curls) maar eerlijk gezegd krul ik mijn haren nooit dus zou het niet weten of het je haar zwaar of vettig maakt.
oh maar gebruik je het wel voor iets anders? En bevalt het? Ik had slechte dingen gelezen over syoss maar over dat l´oreal product vind ik niet veel reviews. Maar ik heb wel goede ervaringen met het merk verder.
ik zweer bij de volume fohn spray van wella, fohn mijn haar elke dag en het werkt heel beschermend. en je krijgt er echt voller haar door.
upupup hitte bescherming voor bij een krulset?
quote:SjakieAfhakie schreef op 02 november 2010 @ 01:03:

ik zweer bij de volume fohn spray van wella, fohn mijn haar elke dag en het werkt heel beschermend. en je krijgt er echt voller haar door.Is die spray van de professionele lijn van Wella of van de "drogisterij" lijn zeg maar? Je spuit het in nat haar voor het fohnen neem ik aan?
Is dat echt nodig bij een krulset? Aangezien die dingen niet zo heet worden... Leek mij meer iets voor bij een krultang of stijltang of iets anders wat +/- 180 graden word.

Anyway, John Frieda heeft een thermal protection serum maar als je haar snel vet word zijn serums niet zo'n aanrader. Ik heb ook een heat protecting spray van Paul Mitchell, maar ik heb niet het idee dat die wat doet.
Met rollers zou ik er ook niet echt een speciaal product voor in doen, ze worden toch veel minder heet dan een krultang.

Het is wel handig er van tevoren even mousse in te doen denk ik en er is volgens mij ook wel mousse die je haar beschermt tegen de hitte van je föhn/rollers. Misschien is dat een idee?
hoi, dankjulliewel voor jullie reacties!

Ik heb er uiteindelijk ook maar niks in gedaan, en mijn haar is nog prima. Zolang je het maar niet iedere dag doet denk ik.. Voor mijn stijltang is het denk ik wel goed om iets te gebruiken, maar daarvoor heb je veel meer aanbod in de winkel
quote:Ally31 schreef op 04 november 2010 @ 10:11:

[...]

Is die spray van de professionele lijn van Wella of van de "drogisterij" lijn zeg maar? Je spuit het in nat haar voor het fohnen neem ik aan?

Nee, is gewoon de drogisterijversie.

Ook al fohn je je haren niet, is het nog steeds fijn om te gebruiken, vind ik. Het maakt je haar ook wat stroever, ik vermoed dat je krullen dan minder snel uitzakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven