Mode & Beauty alle pijlers

La dress

24-02-2016 15:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier dames die bekend zijn met de collectie van la dress? Over 3 mnd heb ik een bruiloft. De dresscode is netjes en kleurrijk. Nou ben ik tegen die tijd al een paar maandjes zwanger en ik dacht. La dress daar pas ik tegen die tijd vast nog wel in.

Alleen nu het probleem. Ik zie weinig kleur in de collectie. Ik meen mij te herinneren dat dit vroeger anders was? Weet iemand of het tijdelijk is anders wacht ik nog even. En anders moet ik verder zoeken.
La Dress is mooi maar niet goedkoop. Ze hebben niet heel veel keus maar bepaalde modellen in vele kleuren.
Ik heb ook recent een jurk van La Dress gekocht voor een bruiloft. Ik vind de collectie kleurrijk genoeg. Althans, voor mij. Ben niet van het hele uitbundige.
Ja ze hebben wel kleur. Ik heb hier een collectie boekje van ze liggen. En alles met kleur ( wat ik mooi vind) is dus niet meer te bestellen. En dat waren er een stuk of 4.

Alleen nog donker blauw / zwart of ink.

Ik vraag me dus af of die kleuren nog terug komen?
Is Steps anders iets voor je? Ik heb er zelf nooit iets gekocht, maar zie er wel vaak hele kleurrijke exemplaren hangen
Kleur toevoegen dmv accessoires?
Ze hebben in ieder geval bijna alle modellen in die felle kobaltblauwe kleur. Ik heb 2 jurken van hun in die kleur, is mijn lievelingskleur. Ik zat van de week nog op de site te kijken en zag ook rood in ieder geval. Maar inderdaad een tijd geleden zag ik ook groen en fuchsia in ieder geval.
Ja de kobalt blauwe had ik besteld, maar die kleur staat me dus echt niet. Dat vind ik zo jammer.

Maar bij de jurk zat ook een boekje met de collectie. Alleen meer dan de helft kan je niet meer bestellen... vind het ergens ook wel een beetje raar.

-Emma burgundy

-penelope polkadot

- Selma pink lace / rose lace

- alva blue purple

- twiggy deep red

De art dresses.

Het zullen vast de hormonen zijn, maar het irriteert me flink. Geef dan geen boekje als je toch de helft niet hebt....
Ik vind La Dress juist altijd heel kleurrijk!
Oh dat is jammer. Het is ook niet zo makkelijk zoeken op de site. Maar ga naar: women, jurkjes en dan bij kleur kies je voor: felle kleuren, blauw/paars en grijs/groen, dan komen er ook wat andere kleuren voorbij. Zoals rood, fuchsia, paars, lila en royal blue (iets donkerder dan dat kobalt, staat misschien wel).
Bedankt, dat zoekt een stuk makkelijker.

Alleen de eerste kleur die ik al leuk vind hebben ze niet meer in mijn maat.

Is royal bleu een stuk donkerder als cobalt?

Normaal staat blauw me niet zo goed, behalve donkerblauw, maar dat is dan weer niet feestelijk.

Ik ga ze morgen anders eens proberen te bellen. Misschien dat de kleuren allemaal weer terug komen en dat het tijdelijk uitverkocht is?
Zitten die jurkjes niet plakkerig in de zomer?

Ze zijn bijna allemaal van kunststof in plaats van viscose. En dan zijn ze wel erg duur vind ik.

Sommige modellen zijn wel leuk, maar ik krijg het spaans benauwd in kunststof.
Ik heb een la dress jurkje van jersey maar dan de mooie gladde versie. Dat zit juist heerlijk koel in de zomer. (Spreek uit ervaring, ik heb de jurk aangehad met 31 graden)

Wat ik wel zonde vind: zwanger pas je de jurk maar wat als je bevallen bent? Zonde om zo'n dure jurk in de kast te laten hangen...
quote:Airecolette1 schreef op 24 februari 2016 @ 17:17:

Ik heb een la dress jurkje van jersey maar dan de mooie gladde versie. Dat zit juist heerlijk koel in de zomer. (Spreek uit ervaring, ik heb de jurk aangehad met 31 graden)

Wat ik wel zonde vind: zwanger pas je de jurk maar wat als je bevallen bent? Zonde om zo'n dure jurk in de kast te laten hangen...Dan pas ik hem ook nog wel ik heb als ik zwanger ben een klein buikje.
Ik heb er 2.. 1 in een vrij fel roze en 1 in een turqoise...

Gekocht voor een feestje.. Toen ik zwanger was(toen 5,5/6 maanden zoiets)

Kan ze nu niet meer aan want nu iets te groot naar mijn zin althans..maar als een van deze kleuren wat voor je is kan je er wel 1 van mij hebben. Beide 1 x gedragen..
Misschien om te melden dat la dress vaak een maat te groot valt, to!
quote:april88 schreef op 24 februari 2016 @ 20:32:

Ik heb er 2.. 1 in een vrij fel roze en 1 in een turqoise...

Gekocht voor een feestje.. Toen ik zwanger was(toen 5,5/6 maanden zoiets)

Kan ze nu niet meer aan want nu iets te groot naar mijn zin althans..maar als een van deze kleuren wat voor je is kan je er wel 1 van mij hebben. Beide 1 x gedragen..De kleuren klinken goed, wat is de maat?
Maat M.

Normale maat niet zwanger hier is S soms XS, maar meestal S.
O dat is jammer, dat is echt te groot. De jurk die ik gepast heb is xxs en die zit al een klein beetje ruim.
Ooh wow! Dan gaat dat echt niet passen nee..

Jammer maar hoop dat je alsnog een mooie jurk vind!
Er staan er soms op marktplaats. Misschien daar eens kijken?
quote:april88 schreef op 24 februari 2016 @ 21:11:

Ooh wow! Dan gaat dat echt niet passen nee..

Jammer maar hoop dat je alsnog een mooie jurk vind!Het is wel in verhouding hoor. Ik ben gewoon klein en smal . Het is alleen heel lastig om een jurk te vinden die past. Dit merk past gelukkig wel. Al moet de rok na mijn zwangerschap waarschijnlijk wat ingekort worden
quote:vlinder021 schreef op 24 februari 2016 @ 21:13:

Er staan er soms op marktplaats. Misschien daar eens kijken?Dat durf ik dus niet zo goed, ben bang dat ik opgelicht wordt.
Als je op de site kijkt van La Dress, zie je dat ze ook verkoopdagen in het land hebben. Misschien is er eentje bij je in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven