Mode & Beauty alle pijlers

Lang haar, welk model knippen?

04-04-2013 11:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ga ik weer naar de kapper. Nou ben ik al best een poos mijn haar aan het laten groeien en het is best lang nu. Lagen van daarvoor heb ik eruit laten groeien omdat mijn haar best dun was vooral het onderste gedeelte.

Alleen vind ik het nu een beetje saai worden en zou ik graag wat meer volume aan de bovenkant willen hebben. Maar ik wil er liever geen laagjes meer in laten knippen en mijn lange lengte behouden.

Iemand tips of leuke ideen (misschien met plaatjes) hoe ik mijn haar zal knippen?
Je haar aan de onderkant op een lijn laten knippen dat scheelt heel veel in volume. Dan hele lange lagen laten knippen dat geeft net zo speelse en aan de zijkant een beetje uitsnijden.

Pony of lange pony, kun je ook nog overwegen.
Ik zit met het zelfde dilemma.

Ik heb het nu vaak omhoog met een klip erin. Maar wil het los ook mooi kunnen dragen. Maar ik ben bang dat ik gewoon niet het haar ervoor heb. Het hangt al mijn hele leven sluik langs het hoofd. Heb het al korter gehad langer met laagjes. Maar dat was ook niet de oplossing. Een pony staat mij niet.
www.kapsels.net staan heel veel voorbeelden
Ik vind zoals Pernille la Lau presentatrice uit koffietijd zoals ze het nu heeft persoonlijk erg mooi.
In de aanzet permanent geeft ook volume.

Wat kleurnuances er door heen dan lijkt het voller. Zelf vind ik bij fijn haar mooier als het met een pony is, wel een rechte, die schuine zijn al zo geweest.
Bedankt voor jullie adviezen.

Ik knip meestal een wat langere schuine pony, maar ik zou hem wel eens wat korter willen. Alleen durf ik dat niet zo goed. En ik zit op kantoor, dus weet ook niet of het handig is of juist lastig. Iemand ervaring?

Dat snijden aan de zijkant lijkt me ook wel wat.
En wat is het geworden?
spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2013 11:12
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Elvi, topic is van april. Dus ik neem aan dat TO al geweest is.
Ja maar beetje jammer dat we nog niks weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven