Mode & Beauty alle pijlers

Lange rok

16-06-2014 20:45 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Je ziet weer lange rokken. Wat vinden jullie daarvan?
Ik heb laatst 'toms' schoenen gekocht. Staan er heel goed onder als alternatief voor slippers.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Leuk !! Heb drie maxi jurken en overweeg nu lange rok.....
Only/veromoda hebben erg leuke en goedkope maxi rokken en jurken!

Erg leuk met een slippertje of all stars vind ok zelf!

Bij een rok is een iets wijd vallend shirtje ook erg leuk en dan voor een klein beetje in de rok stoppen!

Bij een jurk vind ik een stoer spijkergiletje erg leuk erop
Ik ben maar 1.60 .

Dus het zal bij mij, voor geen meter staan !!
Ik denk dat je als 'kleintje' meer voor de strakke lange rok moet gaan. Die heb je ook, al dan niet met split aan de zijkant.
Hier ook een fan, ben 1,75 m, maat 44, maar met een puntje van je shirt voor in de rok en eventueel een getailleerd spijkergilet of jasje gaat dat erg goed. Ik voel me er ook beter in als in een korte broek en kortere jurk / rok.

Zomers, vrouwelijk en geen stevige witte benen in het zicht..

Gister nog een mooie wit met blauwe gekocht.
Ik waag me er ook aan. Ik kan het hebben 1.85 m lang dus dat vind ik juist mooi staan bij een lange vrouw ;)

Het heeft even geduurd voor ik eraan durfde hoor , maar bij de hm ben ik geslaagd.

Denk voor 15 euro kan ik me geen buil vallen.
quote:binkie schreef op 17 juni 2014 @ 21:20:

Ik waag me er ook aan. Ik kan het hebben 1.85 m lang dus dat vind ik juist mooi staan bij een lange vrouw ;)Hm, ik ga ook eens kijken. Was 'ie lang genoeg? Ik ben 1m87 en vind maxi-rokken vaak te kort. Dan is het 'm gewoon net niet. Ik draag tegenwoordig een maxidress als maxi rok, door het gedeelte dat normaal bij mijn buik zit om mijn heupen te doen. Werkt fantastisch! Maar anders is het toch net iets te kort en denk ik aan de biblebelt. Brrr.
quote:helen87 schreef op 16 juni 2014 @ 21:08:

Ik vind ze vaak heel mooi staan, lekker luchtig. Ik heb een hele mooie gezien van 10 Feet, in een boekje als ik hem in de winkel zie ga ik hem zeker passen.

Al weet ik niet of hij mij zal staan met mijn 1.69m.

http://www.miinto.nl/p-174531-wijdvalle ... ok-10-feet

Ik hoop dat de link werkt, in het boekje lijkt hij rozer, dus ik ben benieuwd hoe hij er in daglicht uit ziet. Vind hem nu wel erg WK Hihi er zitten zelfs zingende mensen in de taille van die rok
Ik vind het mooi maar niet practisch. Fietsen, traplopen is lastig en achter een peuter aanrennen ook.
Die eerste twee bezwaren ok, maar achter mijn peuter aanrennen gaat prima hoor!

Bij (kleine) kinderen vind ik het niks, heb er wel een gekocht voordat ik daar achter kwam
Nee voor een kind is het al helemaal niks denk ik! Toch ga ik er nog wel een paar kopen denk ik. Zag bij de v en d een hele mooie, beetje etnisch printje.
Voor naar het werk vind ik het niets maar in en om het huis is het wel leuk. Bij H&M heb ik een paar strakke tricot lange rokken gekocht en die staan heel leuk met een strak hemdje erop. Slippertjes eronder. En met een jasje en hakken ziet het er weer heel anders uit.
quote:zephora schreef op 19 juni 2014 @ 23:49:

[...]

Hm, ik ga ook eens kijken. Was 'ie lang genoeg? Ik ben 1m87 en vind maxi-rokken vaak te kort. Dan is het 'm gewoon net niet. Ik draag tegenwoordig een maxidress als maxi rok, door het gedeelte dat normaal bij mijn buik zit om mijn heupen te doen. Werkt fantastisch! Maar anders is het toch net iets te kort en denk ik aan de biblebelt. Brrr.Ja hij was mij lang geoeg en maar 15 euro !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven