Mode & Beauty alle pijlers

Lange rok

16-06-2014 20:45 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Je ziet weer lange rokken. Wat vinden jullie daarvan?
Waar?? Wil ik hebben!!
Ik ben klein dus mooier word ik niet van een lange rok.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:h0nda schreef op maandag 16 juni 2014 20:46 Waar?? Wil ik hebben!!Zara, mango!
Ik heb ze, lange rokken en maxidresses. Ik ben heeeeel lang met lange been en ik vind het enig staan, al zeg ik het zelf

Heerlijk, een tikje bohémien gestyled. Ik hou ervan!
quote:h0nda schreef op 16 juni 2014 @ 20:46:

Waar?? Wil ik hebben!!Overal! Waar woon je dan!
Ik heb er net een gekocht van Sandwich. Ook van Wehkamp's eigen merk hebben ze mooie maxirokken. Ik krijg er veel complimenten mee en ben toch ook redelijk klein (1.69). Draag er wel hele hoge hakken onder. Ook draag ik er een getailleerde top op. Als ik er iets wijds op draag dan staat het niet mooi vind ik.
Ik ben 1.65 en mij staan ze helaas niet. Een maxi-jurk dan weer wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben 1,66. Kan ik het dan ook niet hebben?
Ja, strakke top erop. Liefst mouwloos.
Ook ik draag ze graag! Ik ben 1.83 en vind het erg leuk staan. Maar zoals hier al gezegd werd niet met een wijde top. Ik doe er een strak spietje op en vaak een leuke ketting op.
Spietje is shirtje.. Leuk forummen op mobiel
Ik vind ze vaak heel mooi staan, lekker luchtig. Ik heb een hele mooie gezien van 10 Feet, in een boekje als ik hem in de winkel zie ga ik hem zeker passen.

Al weet ik niet of hij mij zal staan met mijn 1.69m.

http://www.miinto.nl/p-174531-wijdvalle ... ok-10-feet

Ik hoop dat de link werkt, in het boekje lijkt hij rozer, dus ik ben benieuwd hoe hij er in daglicht uit ziet. Vind hem nu wel erg WK
Mooie rok Helen. Ben benieuwd wat je ervan vind als je hem aan hebt. Gewoon passen met een mooie top erop, staat vast goed.
quote:roosje1976 schreef op 16 juni 2014 @ 20:51:

[...]

Overal! Waar woon je dan!

België

Geen lange rokken gezien.

Misschien dan naar de zara gaan of mango zoals hier al eerder is gezegd.

Ik heb vrij lange benen dus bij mij gaat dat echt wel mooi zijn!

Hoop dat ze niet alleen A-lijn of wijde rokken hebben want dat vind ik afschuwelijk.
Ik vind het prachtig. Heb een patroon voor een rok die ik heel makkelijk zelf kan maken, heb er nog maar één zelf gemaakt maar als ik ergens een mooi stofje zie komen er nog meer bij hoor. (en als ik er de tijd voor kan vinden)
quote:roosje1976 schreef op 16 juni 2014 @ 21:00:

Ik ben 1,66. Kan ik het dan ook niet hebben?Hangt van je figuur af vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben behoorlijk stevig en vermijd daarom een lange rok. Niet vanwege de rok, maar weet echt niet wat ik er mooi op kan dragen zodat mijn buik minder opvalt.

Jurken daarentegen draag ik elke dag ( ben geen broektype) en dat kan dan een jurk zijn tot op de enkels, maar ook eentje net boven de knie. Ik ben 1,75 dus dat is wel handig met lange jurken.

Tips voor wat te dragen op een rok wanneer je maat 46 hebt zijn erg welkom.
Niet de hele link goed gelezen maar hier vind je denk ik wel wat tips voor jouw vraag, miss112.

http://www.brassyapple.co ... xis-with-full-figure.html
Heerlijk maar ze maken me helaas zo massief
Been there, done that, got the T-shirt.
Meestal niet zo leuk. Bij mezelf sowieso niet, bij anderen soms. Bij vrouwen met een beetje exotisch uiterlijk kan het wel leuk staan, hollandse dames lijken snel op een boerinnetje. Bij kinderen ook niet leuk. Zag vanmorgen meisjes met lange rok, platte gympen en regenjack. Waande me in de bible belt.
@DappereGerbera.

Dank je voor jouw tip.

1 van de tips geeft aan dat je een brede riem zou kunnen dragen. Jurken krijg ik wel gevonden. Ik weet wat me staat en wat niet, maar het zou DE oplossing kunnen zijn voor het dragen van een rok.
Ik ben 1.61 en mij staan ze geweldig! Zo leuk
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Leuk! Maar ik vind hakken eronder dus net niks. Mooie platte sandaaltjes of slippers vind ik mooier.
Mij staan ze ook super:-))! En ze zitten heerlijk, ik ben fan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven