Mode & Beauty alle pijlers

Laserbehandeling haar oksel

08-12-2014 09:01 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben het een beetje zat om met geïrriteerde en lelijke oksels rond te lopen na het scheren. Wie heeft er ervaring met het weg laten laseren of op een andere manier? Gaan je oksels er beter uitzien, en blijft het echt weg?

Thanks!
Ik heb het twee jaar geleden gedaan. Het is echt wel een heel stuk minder, ik ben niet lang genoeg doorgegaan en nu komt het een beetje terug. Ik ga vanaf volgende week weer een paar behandelingen doen om het helemaal weg te krijgen. Ik heb toen ook mijn bikinilijn laten doen en dat is mooi weg gebleven. Ik vind het zó top dat ik ook mijn benen laat doen deze winter. Lekker niet meer scheren. Ik verheug me er nu al op.
Let er goed op dat je een laserbehandeling laat doen en geen IPL behandeling.

IPL is goedkoper, maar je hebt er veel meer behandelingen van nodig!
Ik zou het ook zo graag willen. Vooral bikinilijn. Oksels valt de irritatie op zich nog wel mee.

Het is toch nog steeds schrikbarend duur?

@roze-bank, bedankt voor de tip!
Oh en @Wopper, was het pijnlijk?
Ja het is echt duur... voordat je van al je hare bij je oksels af bent ben je zo 1.000 armer
*checkt lege spaarrekening*
Nu bestaan er natuurlijk ergere problemen, maar als er iets is wat ik mezelf zou gunnen als ik het geld heb. Die irritatie en rode bultjes.
IPL is niet blijvend. Als je dat wilt, kun je beter een apparaat aanschaffen voor thuis. ben je ook iedere 2 a 3 weken bezig, maar kost het maar 1 keer wat.

Laser is inderdaad schreeuwend duur....
Zonder oorzaak geen gevolg
Het voordeel is wel dat je (meestal) per behandeling betaald. Dan ben je nog rond de 120 euro per keer kwijt voor je oksels maar misschien is dat iets wat je wel elke 8 weken kan missen?
Laser werkt inderdaad beter dan ipl. Je kan bij Groupon of vakantieveiling vaak een goede aanbieding vinden. B.v. een jaar "onbeperkt". Dat betekent in het algemeen dat je 8 behandelingen krijgt.

Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.
Heb je veel beharing? Volgens mij kun je namelijk via je huisarts een doorverwijzing krijgen voor het weglaseren van haar. Maar dan moet je wel in erge mate last hebben van beharing.

Ik laat me harsen. Ben er nu een jaar mee bezig en ik merk dat er steeds minder te harsen valt. Ik heb dan ook bijna nooit last van uitslag en dergelijke .
Carpe Diem!
quote:veensteker schreef op 08 december 2014 @ 11:21:

Laser werkt inderdaad beter dan ipl. Je kan bij Groupon of vakantieveiling vaak een goede aanbieding vinden. B.v. een jaar "onbeperkt". Dat betekent in het algemeen dat je 8 behandelingen krijgt.

Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.Vanuit sommige aanvullende verzekeringen kun je idd laserontharing in het gelaat (= gezicht) vergoed krijgen als je overbeharing hebt. Daar is meestal wel een verwijzing van de HA of dermatoloog voor nodig.
Ik heb mijn armen gedaan is anders wel goed gelukt (precies hetzelfde). Ik wou het wel verminderen en niet weg hebben. En over de prijs is het wel waar dat het duur is. In zes keer was je het kwijt ik heb 3x gedaan en was al zo'n 780 euro
Thanks allen voor de antwoorden! Ik heb geen overbeharing ben gewoon echt die pijnlijke geïrriteerde oksels zat!! Ik ga eens een salon op zoeken in de buurt. Harsen durf ik echt niet onder mijn oksels
Heb het ook gedaan. Eerst IPL zonder enig resultaat (terwijl mijn huid en haar kleur ideaal zou zijn) en daarna laser. Die laatste deed zo verrekte veel pijn, dat ik maar 1x ben geweest.

Nu laat ik het regelmatig waxen en oksel doet na de 1e keer echt geen pijn meer.
Is epileren dan geen optie? De eerste keer zakte ik door de grond van de pijn maar daarna was het appeltje-eitje. Ik had door het scheren ook geïrriteerde oksels, soms zelfs met eczeem. Na het epileren is dat niet meer voorgekomen.
Hier ook gelaserd, ben super blij met het resultaat. Mijn huid is inderdaad veel zachter, mooier, zonder ingegroeide haartjes. En ik heb toch echt dik, zwart haar

Ik heb ook andere lichaamsdelen laten laseren, maar ik woon dan ook niet in NL en heb de mogelijkheid om het echt goedkoop te laten doen.
Ja, ervaring mee. Ben zo goed als klaar, nog 1 of 2 keer hooguit.

Zou het zo weer doen.

100% weg kan niet gegarandeerd zijn, er kunnen enkele haren achterblijven en zo ook weer ooit verschijnen. Maar dat is minimaal en dat is zo makkelijk weg te doen.

Heerlijk, nooit aan je oksels denken.
Harsen stelt niks voor, als je dat al niet durft.....

Laseren doet meer pijn.
Ik heb een hele gevoelige huid, bekend met exceem.Ik gebruik Wilkinson mesjes Titanium en gebruik ook scheerschuim van vergulde Hand.Liefst eerst douchen of nog beter zwemmen/in bad en daarna makkelijk scheren .Doe dit eens per week en geen problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven