Mode & Beauty alle pijlers

Lekkere pyjama

29-10-2020 20:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi :)

Laatst al door jullie geholpen met een lekkere jas, nu ben ik benieuwd of iemand weet waar ik een lekkere pyjama kan bestellen. Ik ben namelijk echt een koukleum en ik heb eigenlijk geen warme pyjama (ik slaap in onderbroek met tshirtje) en ik kan niet in slaap vallen als ik het koud heb. Slaap nu ook met sokken aan :mrgreen:

Er zijn genoeg pyjama's te vinden online, maar ik wil een lekkere zachte. Volgens mij is dat viscose of flanel, of niet? Iemand een gouden tip?
Pip heeft fijne.
Flanel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Flanel is heerlijk warm.
Gap heeft in de Love lijn modal pyjama’s die heerlijk zitten. Niet heel warm dus best voor de zomer.

Uniqlo heeft HeatTech leggings en shirts die samen ook als pyjama kunnen dienen als je echt warm wilt. Draag ik liever als huispak.
https://www.hema.nl/dames/nachtmode/pyj ... lsrc=aw.ds

Heb de roze met sterrenversie hiervan, niet mooi vind ik persoonlijk maar zit zo lekker!
Ik vind flanellen pyjama's niet lekker zitten, bewegen niet lekker mee.
Ik heb een paar pyjama's van Ten Cate. Ze zijn normaal vrij duur maar altijd wel ergens in de aanbieding. Zitten fijn, en blijven mooi.
Ik heb er een paar van C&A, lekker zacht en warm
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bedankt voor de tips! Ik zag Ten Cate pyjama's bij de Wehkamp nu in de aanbieding, aanrader dus? :)
https://www.vangemertondermode.nl/dames ... urs-651556
rainonyourparade schreef:
29-10-2020 20:53
Bedankt voor de tips! Ik zag Ten Cate pyjama's bij de Wehkamp nu in de aanbieding, aanrader dus? :)
Jazeker, ik neem altijd wel 1 maat kleiner dan normaal want ze vallen ruim. Ik hoef geen pyjama die strak zit, maar als het om mij heen slobbert vind ik dat ook niet fijn.
Naakt slapen schijnt juist het warmste te zijn. Dus ik zou zeggen: je Eva-pyjama.
captain_hindsight schreef:
29-10-2020 21:01
Naakt slapen schijnt juist het warmste te zijn. Dus ik zou zeggen: je Eva-pyjama.
Haha probeerde ik van de week, heb uren wakker gelegen (had uit luiheid natuurlijk ook geen zin om wat aan te doen) :|
rainonyourparade schreef:
29-10-2020 21:05
Haha probeerde ik van de week, heb uren wakker gelegen (had uit luiheid natuurlijk ook geen zin om wat aan te doen) :|
Hm, jammer dat dat niet werkte :mrgreen:
VGM1980 schreef:
29-10-2020 20:56
Jazeker, ik neem altijd wel 1 maat kleiner dan normaal want ze vallen ruim. Ik hoef geen pyjama die strak zit, maar als het om mij heen slobbert vind ik dat ook niet fijn.
Ik heb 'm besteld, komt morgen al binnen, ben benieuwd! Laatste nachtje koukleumen :mrgreen:
lindaatje1900 schreef:
29-10-2020 20:28
Pip heeft fijne.
Maar wat een prijzen!
Gatinmijnsok schreef:
29-10-2020 21:12
Maar wat een prijzen!
Nou inderdaad! o_o
Zitten hier ook pyjamas bij met zakken?
belinda30 schreef:
29-10-2020 21:16
Voor je portemonnee?
belinda30 schreef:
29-10-2020 21:16
Even ter interesse, waar zou je die zakken voor gebruiken?
Arequipa schreef:
29-10-2020 21:18
:HA:
Ik vind de longsleeves van Gap het fijnst als pyjama. Met een broek van Decathlon.
Ik zou eens naar de Primark gaan. Daar hebben ze hele lekkere zachte warme pyjama’s en het kost er bijna niks.
Arequipa schreef:
.
Tijdens het werken op de bank voor ‘n zakdoek of lippenbalsem :)
Arequipa schreef:

:hihi:

Misschien als je hem ‘s avonds ook als huispak gebruikt om je telefoon in te doen ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven