Lekkere pyjama
donderdag 29 oktober 2020 om 20:25
Hi
Laatst al door jullie geholpen met een lekkere jas, nu ben ik benieuwd of iemand weet waar ik een lekkere pyjama kan bestellen. Ik ben namelijk echt een koukleum en ik heb eigenlijk geen warme pyjama (ik slaap in onderbroek met tshirtje) en ik kan niet in slaap vallen als ik het koud heb. Slaap nu ook met sokken aan
Er zijn genoeg pyjama's te vinden online, maar ik wil een lekkere zachte. Volgens mij is dat viscose of flanel, of niet? Iemand een gouden tip?
Laatst al door jullie geholpen met een lekkere jas, nu ben ik benieuwd of iemand weet waar ik een lekkere pyjama kan bestellen. Ik ben namelijk echt een koukleum en ik heb eigenlijk geen warme pyjama (ik slaap in onderbroek met tshirtje) en ik kan niet in slaap vallen als ik het koud heb. Slaap nu ook met sokken aan
Er zijn genoeg pyjama's te vinden online, maar ik wil een lekkere zachte. Volgens mij is dat viscose of flanel, of niet? Iemand een gouden tip?
donderdag 29 oktober 2020 om 20:40
https://www.hema.nl/dames/nachtmode/pyj ... lsrc=aw.ds
Heb de roze met sterrenversie hiervan, niet mooi vind ik persoonlijk maar zit zo lekker!
Heb de roze met sterrenversie hiervan, niet mooi vind ik persoonlijk maar zit zo lekker!
donderdag 29 oktober 2020 om 20:56
donderdag 29 oktober 2020 om 20:56
Jazeker, ik neem altijd wel 1 maat kleiner dan normaal want ze vallen ruim. Ik hoef geen pyjama die strak zit, maar als het om mij heen slobbert vind ik dat ook niet fijn.rainonyourparade schreef: ↑29-10-2020 20:53Bedankt voor de tips! Ik zag Ten Cate pyjama's bij de Wehkamp nu in de aanbieding, aanrader dus?![]()
donderdag 29 oktober 2020 om 21:05
Haha probeerde ik van de week, heb uren wakker gelegen (had uit luiheid natuurlijk ook geen zin om wat aan te doen)captain_hindsight schreef: ↑29-10-2020 21:01Naakt slapen schijnt juist het warmste te zijn. Dus ik zou zeggen: je Eva-pyjama.
donderdag 29 oktober 2020 om 21:06
Hm, jammer dat dat niet werkterainonyourparade schreef: ↑29-10-2020 21:05Haha probeerde ik van de week, heb uren wakker gelegen (had uit luiheid natuurlijk ook geen zin om wat aan te doen)![]()
donderdag 29 oktober 2020 om 21:08
donderdag 29 oktober 2020 om 21:12
Maar wat een prijzen!
donderdag 29 oktober 2020 om 21:16