Mode & Beauty alle pijlers

lichtblauwe pump mt 38??

10-06-2010 21:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie helpt mij mooie lichtblauwe pumps te vinden. Het moet een elegant schoentje zijn mag met strass hoeft niet perse. Het is voor op een bruiloft onder een zwart jurkje met lichtblauwe accesoires (hoed,tas enz)

Belangrijk is dat de hak niet hoger mag zijn dan 5 cm.

De kleur moet dichtbij baby-blauw zijn.

Ben al even aan het zoeken op internet maar heb nog niets kunnen vinden. Zijn hier nog zoek-genieen?

Bedankt!
Heb vorig jaar babyblauwe pumps gekocht bij Manfield... maar daar heb je niets meer aan natuurlijk. Misschien hebben ze dit seizoen ook zoiets?
Op de sites van Shoemixx en Omoda kun je op kleur zoeken, daar zit wel wat lichtblauws bij. Bruidsschoenen kun je in iedere kleur laten verven (bv Elsa rainbow).
De hak mag niet ietsjes hoger zijn?

http://kleding-schoenen-d ... aby-blue-pumps-mt-37.html
quote:noahtb schreef op 10 juni 2010 @ 21:28:

De hak mag niet ietsjes hoger zijn?

[afbeelding]Deze zijn absoluut mooi maar helaas kan ik door een aantal schroeven in mijn enkel mijn voet niet verder kantelen dan 5 cm.. De hak hoogte is dus jammer genoeg een vereiste.
Ik heb pastelkleurige pumps gezien bij Le Ballon ( zit oa in utrecht)
quote:dangeensuus schreef op 10 juni 2010 @ 21:33:

Ik heb pastelkleurige pumps gezien bij Le Ballon ( zit oa in utrecht)En in Den Bosch
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Of bij Fred.
Welke maat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 10 juni 2010 @ 21:44:

Welke maat?38
quote:nouschi schreef op 10 juni 2010 @ 21:44:

Welke maat?wat staat er in de topic titel
Ik durf ze niet te posten, vorige keer kreeg ik ook een waarschuwing omdat ik een link te vaak geplaatst had ofzo..
Le ballon heeft een webshop. Maar ook bij Manfield en Dolcis kan je ook online en op kleur en maat bekijken.

anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 23:30
Reden: Hak was veels te hoog
% gewijzigd
Diesel sandaaltje

Pump Esprit
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

De kleur is hier niet het probleem, maar het is een Spaanse schoen (wel bredere leest) maar verkoopadressen is moeilijker. Ze hebben wel een E-shop, maar ik heb niet gekeken hoe en of ze leveren. http://www.elnaturalista. ... s?valueToSearch=&offset=0

Ik heb ergens de tip gelezen om witte (bruid)schoenen te kopen en die dan (zelf) in die blauwe kleur te (laten) verven.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 23:49
Reden: link met prijzen toegevoegd
% gewijzigd
quote:noahtb schreef op 10 juni 2010 @ 21:28:

http://kleding-schoenen-d ... aby-blue-pumps-mt-37.html
Het is jouw maat en ook de goede hak-hoogte. Verder is het een oud model en een andere kleur. Deze site ken ik verder niet. Maar voor een sjieke bruiloft zou het kunnen. Andere kleur (klik hier)

Foute maat, wel goede kleur.
Goh, ik kan die site niet meer volgen. Er staan schoenen op en opeens zijn ze weg, maar het zijn wel rest-exemplaren met bezorg en retour-kosten.

Die blauwe is foetsie. Toen ik het plaatje plakte, was er nog wel 37,5.

Alleen nog in 37, maar wel de goede kleur.

Deze is er nog wel in 38, maar ik twijfel over de kleur.

Maat en kleur is twijfelachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven