Lingerie
dinsdag 15 mei 2012 om 14:08
Ik kocht het altijd bij H&M en bij Hunkemuller, maar tegenwoordig niet meer. Ik koop het bij een heel ouderwetse zaak met ouderwetse dames. Dan hoef ik niet zelf de winkel rond voor iets anders als setje A niet blijkt te passen, maar doen zij dat voor me.
Echt, er is voor de meeste filiaal bedrijven een wereld te winnen door goed personeel neer te zetten, in plaats van goedkoop personeel.
Echt, er is voor de meeste filiaal bedrijven een wereld te winnen door goed personeel neer te zetten, in plaats van goedkoop personeel.
dinsdag 15 mei 2012 om 14:22
quote:reiziger_20 schreef op 15 mei 2012 @ 14:06:
Hallo iedereen,
WAAR kopen jullie tegenwoordig je lingerie?! kopen jullie het bij speciaalzaken of is dit tegenwoordig eigelijk niet meer nodig en is de lingerie van de ketens net zo goed? Tips zijn welkom
Thanks!
Serieus? heb jij ergens het idee gekregen dat de kleding er in de laatste tijd op vooruit is gegaan?! Helaas!
Juist vanwege het kwaliteitsverschil kom ik niet bij zaken als H&M, etc. maar koop ik mijn lingerie in speciaalzaken.
Hallo iedereen,
WAAR kopen jullie tegenwoordig je lingerie?! kopen jullie het bij speciaalzaken of is dit tegenwoordig eigelijk niet meer nodig en is de lingerie van de ketens net zo goed? Tips zijn welkom
Thanks!
Serieus? heb jij ergens het idee gekregen dat de kleding er in de laatste tijd op vooruit is gegaan?! Helaas!
Juist vanwege het kwaliteitsverschil kom ik niet bij zaken als H&M, etc. maar koop ik mijn lingerie in speciaalzaken.
dinsdag 15 mei 2012 om 14:30
nou, de vraag komt er eigenlijk uit voort omdat ik zelf altijd bij speciaalzaken gekocht heb, maar ik steeds meer van mensen hoor dat ze van speciaalzaken over zijn gestapt naar lingerie van bijvoorbeeld h&m etc. dus ik begon me af te vragen of ik niet onnodig veel geld uit aan het geven was. het zal in kwaliteit van stoffen natuurlijk wel verschillen anders kan het natuurlijk niet zo goedkoop zijn.. maar is het qua ondersteuning ook echt veel slechter?
dinsdag 15 mei 2012 om 16:24
quote:labello01 schreef op 15 mei 2012 @ 14:57:
Mijn maat wordt over het algemeen nooit verkocht bij de hunkemuller. De H&M al helemaaaaal niet.
Dus ik ga naar speciaal zaken en zweer bij Prima Donna. Stevig, steun, niet mooi - wel goed.
Koop zelf ook altijd de PrimaDonna, maar niet mooi ben ik niet met je eens. Er zitten mooie modellen tussen bij de PrimaDonna.
Je betaald er wel wat voor, maar ja met een grote maat kom je er niet onderuit.
Mijn maat wordt over het algemeen nooit verkocht bij de hunkemuller. De H&M al helemaaaaal niet.
Dus ik ga naar speciaal zaken en zweer bij Prima Donna. Stevig, steun, niet mooi - wel goed.
Koop zelf ook altijd de PrimaDonna, maar niet mooi ben ik niet met je eens. Er zitten mooie modellen tussen bij de PrimaDonna.
Je betaald er wel wat voor, maar ja met een grote maat kom je er niet onderuit.
dinsdag 15 mei 2012 om 16:33
De 'alledaagse' dingen gewoon bij HEMA, H&M, Hunkemoller. Als ik een speciaal setje wil kan ik nog wel eens bij een speciaalzaak gaan kijken. Maar eigenlijk vind ik het vaak nogal duur voor wat het is (heb een gangbare maat en dus de extra steun enz van duurdere merken niet nodig).
Van de week nog een paar prima BH's gekocht bij de HEMA, voor 5 euro per stuk.
Van de week nog een paar prima BH's gekocht bij de HEMA, voor 5 euro per stuk.
dinsdag 15 mei 2012 om 17:49
Het gaat me nog niet eens om de kwalitiet kwaliteit hoor, dat ik naar een speciaalzaak ga, maar gewoon de manier waarop ik geholpen wordt.
Ik vind het bij Hunkemoller en H&M gewoon een drama dat wanneer je in het hokje staat je tot de ontdekking komt dat het niet past, en dat zo'n ongeinteresseerde verkoopster niet eens in de gaten heeft dat ik graag zoiets in een andere maat wil passen.
Alleen daarom al betaal ik graag 30 euro of meer voor een goede beha die door een vriendelijke mevrouw uit het rek is getoverd.
Ik vind het bij Hunkemoller en H&M gewoon een drama dat wanneer je in het hokje staat je tot de ontdekking komt dat het niet past, en dat zo'n ongeinteresseerde verkoopster niet eens in de gaten heeft dat ik graag zoiets in een andere maat wil passen.
Alleen daarom al betaal ik graag 30 euro of meer voor een goede beha die door een vriendelijke mevrouw uit het rek is getoverd.
woensdag 16 mei 2012 om 11:08
Hunjkemoller,ik draag al jaaaaren de minimizer van hun
Kan geen enkele dure merk bh tegenop..
Ik ga 2x per jaar met de 3e bh gratis actie,en koop er dan 3,en gooi de vorige weg,
Ik koop er dan ook een stapel slips,hipsters,boxers bij,
Het is een lelijke oersaaie bh maar met een super pasvorm voor mijn 80F cup.
Ik maak het dan leuk met een kanten hipster&hempje,.
Als ik dan bij mijn man in bed kruip,gaat de lelijke bh uit,en hou ik het hempje&hipster aan, en ziet het er toch mooi uit.
Kan geen enkele dure merk bh tegenop..
Ik ga 2x per jaar met de 3e bh gratis actie,en koop er dan 3,en gooi de vorige weg,
Ik koop er dan ook een stapel slips,hipsters,boxers bij,
Het is een lelijke oersaaie bh maar met een super pasvorm voor mijn 80F cup.
Ik maak het dan leuk met een kanten hipster&hempje,.
Als ik dan bij mijn man in bed kruip,gaat de lelijke bh uit,en hou ik het hempje&hipster aan, en ziet het er toch mooi uit.