Louis Vuitton Speedy
woensdag 4 januari 2012 om 19:29
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
woensdag 4 januari 2012 om 19:48
Fairy 26 trek het je niet aan. Sommige boerinnen hier zijn zo gefrustreerd dat ze steeds kattig gaan doen op verschillende topics. Rare wijven heb je hier hoor maar de meeste zijn ok.
Ik ben ookgek op kleding en handtassen. Ik neem mijn dure tassen mee als ik uit eten ga etc.. Zonde om vuitton elke dag op pad te nemen want die beschadigen vrij snel.
Ik ben ookgek op kleding en handtassen. Ik neem mijn dure tassen mee als ik uit eten ga etc.. Zonde om vuitton elke dag op pad te nemen want die beschadigen vrij snel.
woensdag 4 januari 2012 om 19:50
Laat de dames maar kletsen hoor Fairy die zijn allemaal gewoon jaloers.
Ik heb ook een exemplaar ik ben er harstikke zuinig op. Mijn LV zorgt er tenminste voor dat Vivienne van LangheurOhr(roepnaam fifi) niet nat word.
Ik heb ook een exemplaar ik ben er harstikke zuinig op. Mijn LV zorgt er tenminste voor dat Vivienne van LangheurOhr(roepnaam fifi) niet nat word.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 4 januari 2012 om 19:54
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 19:50:
Dankje Faracha,jij snapt in iedergeval mijn gevoel,ik wordt hier gewoon aangevallen alleen maar omdat ik wil praten over een louis vuitton tas,het moet niet gekker worden! Bedankt nogmaals! :DJe wordt helemaal niet aangevallen omdat je een LV hebt. Je wordt aangesproken op het feit dat het niet netjes is om te gaan bepalen wie wel en niet op je topic mogen reageren en wat er dan wel en niet gezegd mag worden.
Dankje Faracha,jij snapt in iedergeval mijn gevoel,ik wordt hier gewoon aangevallen alleen maar omdat ik wil praten over een louis vuitton tas,het moet niet gekker worden! Bedankt nogmaals! :DJe wordt helemaal niet aangevallen omdat je een LV hebt. Je wordt aangesproken op het feit dat het niet netjes is om te gaan bepalen wie wel en niet op je topic mogen reageren en wat er dan wel en niet gezegd mag worden.
woensdag 4 januari 2012 om 19:55
quote:hipslala schreef op 04 januari 2012 @ 19:51:
Nou Faracha, je reageert zelf ook als een boerin.
Ik denk dat de LV doelgroep niet op dit forum zit.
Niet vanwege geldgebrek, wel vanwege smaak.
LV is meer een merk voor meisjes met glimjassen met donskragen en kleine hondjes.
Je vergeet het pruillipje.
(sorry, kon het toch niet laten)
Nou Faracha, je reageert zelf ook als een boerin.
Ik denk dat de LV doelgroep niet op dit forum zit.
Niet vanwege geldgebrek, wel vanwege smaak.
LV is meer een merk voor meisjes met glimjassen met donskragen en kleine hondjes.
Je vergeet het pruillipje.
(sorry, kon het toch niet laten)
woensdag 4 januari 2012 om 19:56
@ hipslala,. kijk dat bedoel ik..dus als je tot de doelgroep LV behoord loop je standaard in een glimjas met bont,om eerlijk te zijn ben ik vrij bescheiden en zal ik ook nooit lopen in een bontjas,ook niet vrijwillig! ik koester gewoon mijn mooie spullen en dat verschilt gewoon per persoon waar zij haar waarde aan hecht,,ik vond de LV tassen eerst ook niet mooi,maar het is een kwestie van smaak en die is meer ontwikkeld en ieder zijn smaak,ik oordeel hier niet!
woensdag 4 januari 2012 om 19:58
woensdag 4 januari 2012 om 20:00
geen idee? maar jullie mogen gerust je gang gaan om mij de grond in te boren,doe vooral dat wat je niet kunt laten,het gaat al niet goed met de mensheid en dat is hier al te merken..ik stel me netjes voor en ik krijg hier toch een negatieve lading over me heen,ik had toch al mijn excuses aangeboden!!!
woensdag 4 januari 2012 om 20:01
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:00:
geen idee? maar jullie mogen gerust je gang gaan om mij de grond in te boren,doe vooral dat wat je niet kunt laten,het gaat al niet goed met de mensheid en dat is hier al te merken..ik stel me netjes voor en ik krijg hier toch een negatieve lading over me heen,ik had toch al mijn excuses aangeboden!!!Heb jij nooit geleerd dat je wel je excuses kan aanbieden, maar dat die dan ook nog geaccepteerd moeten worden voordat alles weer koek en ei is?
geen idee? maar jullie mogen gerust je gang gaan om mij de grond in te boren,doe vooral dat wat je niet kunt laten,het gaat al niet goed met de mensheid en dat is hier al te merken..ik stel me netjes voor en ik krijg hier toch een negatieve lading over me heen,ik had toch al mijn excuses aangeboden!!!Heb jij nooit geleerd dat je wel je excuses kan aanbieden, maar dat die dan ook nog geaccepteerd moeten worden voordat alles weer koek en ei is?
woensdag 4 januari 2012 om 20:02
Je hoeft niet echt een ontwikkelde smaak voor LV te hebben hoor. .
Sorry maar ik vind het zulke 13 in een dozijn tassen.
Heb een hekel aan alles waar een merk zo protserig op moet staan. Vind het zo, hoe noem je dat, 'wanhopig' overkomen.
Het is hetzelfde dat Jason Derulo in elk liedje dat hij opneemt ergens zijn naam moet roepen. Alsof ie in zijn broek schijt dat iemand dat zou vergeten. Zoiets.
En als een LV zoals een dame hier al aangaf enorm snel beschadigd is het dus gewoon kutkwaliteit en betaal je enkel voor dat foeilelijke opdrukje. Ik ga dat niet sponsoren.... Vandaar. Heeft niks met jou afzeiken te maken, maar met het afzeiken van een merk. Als je dat ook al persoonlijk aanvallen vind is jou plek niet een forum denk ik.
Sorry maar ik vind het zulke 13 in een dozijn tassen.
Heb een hekel aan alles waar een merk zo protserig op moet staan. Vind het zo, hoe noem je dat, 'wanhopig' overkomen.
Het is hetzelfde dat Jason Derulo in elk liedje dat hij opneemt ergens zijn naam moet roepen. Alsof ie in zijn broek schijt dat iemand dat zou vergeten. Zoiets.
En als een LV zoals een dame hier al aangaf enorm snel beschadigd is het dus gewoon kutkwaliteit en betaal je enkel voor dat foeilelijke opdrukje. Ik ga dat niet sponsoren.... Vandaar. Heeft niks met jou afzeiken te maken, maar met het afzeiken van een merk. Als je dat ook al persoonlijk aanvallen vind is jou plek niet een forum denk ik.
woensdag 4 januari 2012 om 20:03
Ik vermoed dat het om deze gaat, dat is het instapmodel van Speedy.
http://www.louisvuitton.de/front/#/deu_DE/search/speedy
(715 euro)
http://www.louisvuitton.de/front/#/deu_DE/search/speedy
(715 euro)