Mode & Beauty alle pijlers

Louis Vuitton Speedy

04-01-2012 19:29 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..

Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:31:

ik jaag helemaal niemand weg! Jullie oordelen meer over mij dan ik over jullie..LAAT MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mwoah, lees je eigen posts nog even na. Dan zul je zien dat je hier nu heel erg aan het jokkebrokken bent.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:00:

geen idee? maar jullie mogen gerust je gang gaan om mij de grond in te boren,doe vooral dat wat je niet kunt laten,het gaat al niet goed met de mensheid en dat is hier al te merken..ik stel me netjes voor en ik krijg hier toch een negatieve lading over me heen,ik had toch al mijn excuses aangeboden!!!Grond in boren??? Jammer dat je zo gevoelig bent dat je niet tegen grapjes kan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
( EINDE TOPIC)
Er zijn toch ook normale reacties?
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:25:

jullie kwetsen mij niet om die stomme tas maar wel als persoon hoe jullie reageren en ook zo fel,waarom??? waarom is het de bedoeling om iemand weg te jagen ipv te verwelkomen..dat zou toch veel fijner zijn..Als jij door een paar grapjes al laat weg jagen. Vraag ik mij af hoe jij je staande houd in de boze buitenwereld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:35:

( EINDE TOPIC)

Daar ga jij helemaal niet over. Al willen er hier mensen nog weken discussieren over de zin of onzin van merkentassen dan mogen ze dat.

Dan had je vooraf het regelement maar even moeten lezen.
Zoals je vast al doorhebt, kan je niet zelf beslissen wanneer je topic ten einde komt.

( EINDE TOPIC)

Kijk...

Letters...

En puntjes

Niets einde topic, zoals al eerder gezegd, dat bepaal jij niet

Maar het staat je natuurlijk ten alle tijden vrij om te stoppen met reageren natuurlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

( EINDE TOPIC)

Zo werkt het niet hè. Het is niet aan jou om te bepalen wanneer een topic ten einde is.

Heb jij last van grootheidswaanzin? (serieuze vraag)
NOU NIET DUS..JA ER ZIJN MENSEN DIE OOK NORMAAL REAGEREN..MAAR DE MEESTEN NIET..EN JA IK SCHRIJF EVEN MET CAPSLOCK AAN,BIG DEAL! IK GA OOK NIET VERTELLEN WAAROM IK ZO BEN,GEVOELIG ETC..WANT DAN WORDT IK HIER NOG MEER GEKWETST,EN MENSEN ZIJN HARD DAT WEET IK..DAAROM IS HET SOMS FIJN OM EEN EIGEN BELEVINGSWERELD TE HEBBEN DIE NIEMAND KAN AFPAKKEN! MENSEN DIE ZICH HIERIN KUNNEN VINDEN DIE WETEN WAT IK BEDOEL!
Heb je een beetje last van jouw hormonen Fairy?
JEETJE, MOET JE ECHT ZO SCHREEUWEN?!

En zo hard zijn de reacties helemaal niet.
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 20:37:

[...]

Niets einde topic, zoals al eerder gezegd, dat bepaal jij niet

Maar het staat je natuurlijk ten alle tijden vrij om te stoppen met reageren natuurlijkEn hierom is het altijd gevaarlijk als jij iemand wijst op spelfouten (of spraakgebrek zoals TO het noemt).
Maar Fairy, misschien moet je dan ook lekker in die eigen belevingswereld blijven

Want echt, in de grote mensen wereld doen mensen echt niet zo gek over een tas.

Dus het is echt ook wel logisch dat volwassen vrouwen hier een beetje van in de lach schieten

En als je daar niet tegen kan, geen topic openen op een forum.

Echt...niet meer doen!
quote:karmanie schreef op 04 januari 2012 @ 20:40:

[...]

En hierom is het altijd gevaarlijk als jij iemand wijst op spelfouten (of spraakgebrek zoals TO het noemt).

En nu moet ik dus ook heel hard gaan stampvoeten en schreeuwen?

Domme fout, ik geef het toe

En dan is daar de kous weer mee af...

Simpel toch?

Normaal reageren op een fout waar je op gewezen wordt?

Ik zie werkelijk waar het punt niet...
hahaha wat hilarisch! fairy je moet dit toch echt als grap bedoelen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo licht ontvlambaar is.

Mocht je serieus zijn, tot nu toe ben je nog zo 'licht' benaderd dit komt niet eens een beetje in de buurt van lullige reacties. Als je redelijk wat topics doorleest (voornamelijk van nieuwe leden overigens) dan snap je wel dat hier niks raars is gebeurd.
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 20:43:

[...]

En nu moet ik dus ook heel hard gaan stampvoeten en schreeuwen?

Domme fout, ik geef het toe

En dan is daar de kous weer mee af...

Simpel toch?

Normaal reageren op een fout waar je op gewezen wordt?

Ik zie werkelijk waar het punt niet...Eens met Sum
ik wist niet dat dit forum voor oudere vrouwen bedoeld was..mijn excuses..
Overigens vind ik de tas in de link van karmanie ontzettend mooi!
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:45:

ik wist niet dat dit forum voor oudere vrouwen bedoeld was..mijn excuses..Niet 'ouder' hoor, gewoon volwassen.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:45:

ik wist niet dat dit forum voor oudere vrouwen bedoeld was..mijn excuses..Nou snel naar het Yess forum dan
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 20:43:

[...]

En nu moet ik dus ook heel hard gaan stampvoeten en schreeuwen? Domme fout, ik geef het toe

En dan is daar de kous weer mee af... Simpel toch?Dat ben ik weer helemaal met je eens!
volwassen? de reacties zijn ronduit kinderachtig! ach in ieder mens schuilt een kind he! ;)
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 20:46:

[...]

Nou snel naar het Yess forum dan Was die niet van het www afgehaald?
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:48:

volwassen? de reacties zijn ronduit kinderachtig! ach in ieder mens schuilt een kind he! ;)Wat vind jij van de tas in de link van karmanie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven