Mode & Beauty alle pijlers

Louis Vuitton Speedy

04-01-2012 19:29 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..

Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
Ik schat je zo in tussen de 16 en 18.

Die leeftijd komt hier niet veel voor.

Er zijn leukere fora voor meisjes van jouw leeftijd.

Volgens mij heeft Elle een forum.
quote:flowerbombje schreef op 04 januari 2012 @ 19:38:

Ah, dus met mijn gucci tas mag ik niet reageren.... Gezellig!Discriminaaaaaaaaaasie!
Sorry, ik ben niet met een smakeloze voetballer getrouwd, dus hul me niet in dit soort ordipordi merken. Ik heb dan ook geen Luwie Fitontas.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 19:41:

ik geef het op..ik heb nu al spijt dat ik erover ben begonnen en uberhaupt lid ben geworden hier,hoe oud zijn jullie?

Hoe oud ben jij?

Mijn tas hou ik gewoon boven mijn hoofd tijdens de regen. Tenzij ik een paraplu bij me heb.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wheohahhahahahahaha briljant topic.
quote:kaetje schreef op 04 januari 2012 @ 19:39:

Speedy? Dat is toch zo'n strakke zwembroek? Die horen juist nat te worden.Dat is een speedo. Ja ik dacht ook aan een speedo
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 20:52:

Sorry, ik ben niet met een smakeloze voetballer getrouwd, dus hul me niet in dit soort ordipordi merken. Ik heb dan ook geen Luwie Fitontas.Je bent gewoon jerloers op haar Loewwie. Zei hebt heel hard gespaart.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:48:

volwassen? de reacties zijn ronduit kinderachtig! ach in ieder mens schuilt een kind he! ;)Ach ja maar gelukkig reageer jij heel volwassen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 20:52:

Sorry, ik ben niet met een smakeloze voetballer getrouwd, dus hul me niet in dit soort ordipordi merken. Ik heb dan ook geen Luwie Fitontas.

Dus jij vind mijn exemplaar ook niet leuk? *pruilt*

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Simpel op te lossen. Je neemt een pedaalemmerzak (die zijn transparant zie je je tas nog). Knip je aan de onderkant wat gaten in zodat de hendels erdoorheen kunnen. En vervolgens kan je met je LV over straat, zonder dat hij nat wordt. Zo blijf ik ook vaak droog op een festival. Echt ideaal
Nou even een serieuze reactie:

Een tas is een gebruiksvoorwerp, dat tegen een stootje moet kunnen. Dus als het regent, ja dan wordt de tas nat. Maar daar moet hij tegen kunnen.

Dit is hem toch?
quote:Tijntje schreef op 04 januari 2012 @ 21:04:

Simpel op te lossen. Je neemt een pedaalemmerzak (die zijn transparant zie je je tas nog). Knip je aan de onderkant wat gaten in zodat de hendels erdoorheen kunnen. En vervolgens kan je met je LV over straat, zonder dat hij nat wordt. Zo blijf ik ook vaak droog op een festival. Echt ideaalCreatief maar liever niet!
Haha erg hoor! waarom koop je dan zo'n duure tas als je bang bent dat er van alles mee gebeurt?

Ik vind louise vuton niet mooi!
Ja lucifer1983 dat is de speedy..
En ze vindt je hond ook niks denk ik maar zo Charlotte
"fairy26, 1 uur geleden

nou ik noem het geen problemen maar liever alleen reageren als je een louis vuitton tas hebt,graag ervaringen zijn welkom!"

Slechte opening als je net nieuw bent..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Louis FLUTon
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
fairy wilt het helemaal niet over de tassen hebben anders zou ze al hebben gereageerd op de vraag wat zij van een bepaalde tas vind (zelfde als die zij heeft maar dan een ander patroon)
quote:Star schreef op 04 januari 2012 @ 21:08:

En ze vindt je hond ook niks denk ik maar zo Charlotte
Ik heb zelf ook een speedy model tas, maar dan van een ander, goedkoper merk dat ik persoonlijk mooier vind dan Louis Vuitton.

Daar komt bij dat ik zo vaak namaak heb gezien dat ik bij iedere tas afvraag: zou het een echte of nepperd zijn

Ik draag hem overigens gewoon in de hand bij de hengels. Alleen als het niet anders kan (handen vol) dan hang ik hem om mijn elleboog.
Ik dacht huh, wie koopt er nu een kinderwagen met een LV motiefje... maar gelukkig, het gaat over een tas
Link stom
Deze mevrouwen kopen vast zulke kinderwagens Maroon. Of Burberry.

http://www.channel4.com/programmes/my-b ... sy-wedding
Ik denk het ook Star, maar zouden de babytjes er wel in passen met hun suikerspinjurkjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven