Mode & Beauty alle pijlers

Louis Vuitton Speedy

04-01-2012 19:29 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..

Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:22:

OKE..ik zij toch einde van dit topic! ik ben niet panisch,weer een oordeel,iedereen is anders!!!!!!!! ik heb gewoon een diepe belevingswereld kan het niet helpen..ik kan echt genieten van de kleine dingen,en ben zuinig op mijn spullen waarvoor ik spaar..nou het is mooi geweest zeg maar wat je wilt,het doet me toch niks meer..

"Genieten van de kleine dingen" daar versta ik geen tas van 505 euro onder.
Maar om even OT te blijven, het grootste deel van de tas is toch gewoon van plastic? Dat heeft toch niks te lijden in de regen?
Altijd hetzelfde gezeik met forum. Je gaat even twee uurtjes wat anders doen en je mist meteen een gave discussie over Louis Vuitton-tasjes en hun rare eigenaressen.
Fairy, ik reageer ook nog even serieus.

Oké, we zitten je lekker op de kast te jagen. En jij gaat daar gretig op in. Ik weet niet hoe hoog je inmiddels op die kast zit, maar ik hoop dat je geen hoogtevrees hebt.

Mijn tip: benader het allemaal een beetje luchtig, niemand zit jou persoonlijk de grond in te boren dus vat het ook niet zo persoonlijk op. Hoe harder jij hapt, hoe leuker het wordt. Dus gebruik wat meer knipoogjes uit je laatste posts en je zult merken dat het hier best leuk is. Echt.

En mijn tips op de 1e bladzijde waren ook serieus.

Veel plezier nog hier!
Ben bang dat dit het eerste en laatste bezoek van TO was........
Ik heb een LV, de neverfull. Zelfde materiaal als de speedy en daar gebeurt niks mee als het regent hoor. Het is geen plastic overigens, maar canvas. Je kan het gewoon droog maken met een handdoek of op laten drogen. Ik was in het begin heel voorzichtig met die tas, maar dat gaat er snel genoeg vanaf. Inmiddels gebruik ik hem overal voor. Boodschappen gaan er ook gewoon in. Dus niet zo druk maken en lekker gebruiken, daar is dat ding voor bedoeld tenslotte
dankje splinter02,nee ik ben al weer op de grond,en heb de goede reacties onthouden.Op naar een nieuw topic,maar voordat ik dat doe tel ik eerst tot 3..Nogmaals bedankt!
Dank Ivetje voor je advies! De canvas materiaal van de speedy kan inderdaad tegen regen, waterafstotend! Ik ga de tas vaker gebruiken,nogmaals dank!
@ Fairy26

Ik heb zelf ook een aantal dure tassen. En de allereerste keer dat ik zo'n dure tas voor mezelf kocht was ik er ook heul voorzichtig mee (lees; maakte er amper gebruik van).

Uiteindelijk mezelf een schop verkocht, en gewoon de tas gebruikt zoals je een tas hoort te gebruiken. Was 1 van me duurste tassen (Burberry) maar zelfs door weer en wind nog steeds niet beschadigd. Je betaalt niet alleen voor het merk, de kwaliteit is ook gewoon goed. Dus de tas kan best tegen een stootje. Veel plezier van je LV tas!
quote:sweetheart23 schreef op 04 januari 2012 @ 22:03:

@ Fairy26

Ik heb zelf ook een aantal dure tassen. En de allereerste keer dat ik zo'n dure tas voor mezelf kocht was ik er ook heul voorzichtig mee (lees; maakte er amper gebruik van).

Uiteindelijk mezelf een schop verkocht, en gewoon de tas gebruikt zoals je een tas hoort te gebruiken. Was 1 van me duurste tassen (Burberry) maar zelfs door weer en wind nog steeds niet beschadigd. Je betaalt niet alleen voor het merk, de kwaliteit is ook gewoon goed. Dus de tas kan best tegen een stootje. Veel plezier van je LV tas!Dankje voor je reactie! Ja ik moet mezelf soms ook even wakker schudden van gebruik die tas nou! Maar met zo,n storm en regen vindt ik het altijd een beetje zonde,je wilt mooi voor de dag komen,zowel jezelf als de tas,en niet erbij lopen als een verzopen kat,haha! Nou gelukkig kan ik weer lachen..
Mooi!

Goeie vuurdoop dus.
ja
Ik denk dat de tas heel graag ook mooi voor de dag wil komen. Hij boft maar, met zo'n baasje!
Ik durfde er in het begin inderdaad ook zowat nergens mee naartoe haha! Bang voor beschadigen of vies worden. Of erger, gestolen worden! Maar vies eorden heb je met die LV dus echt geen last van! De buitenkant was je zo af en vuil kan er niet in trekken. Binnenkant is stof en dat kan wel vies worden, maar ik heb de mijne nu 3 jaar en ziet er nog vrij schoon uit. En beschadigd is hij idd ook nog niet! Dat canvas kan wel tegen een stootje, goede kwaliteit! Alleen het leer (hengsels) worden donkerder van kleur met de tijd. Krijgen een diepere cognackleur en daar is niks aan te doen. Vind het zelf trouwens mooier nu het wat donkerder is en zoals ik al zei, je word er vanzelf wat minder voorzichtig mee. De mijne stop ik nu rustig in de buddy van mijn scooter en op vakantie laat ik hem soms zelfs in de caravan achter. Voor diefstal hebben we de reisverzekering dan weer en heb de bon goed bewaard gewoon lekker meenemen dus! Ik ben nog altijd blij met mijn aankoop, elke keer als ik hem gebruik. En dat doe ik dan dus zo vaak mogelijk ;)
Heb zo'n tas maat 35 en wat kan je er lekker veel zooi in kwijt. Het merk zal mij eigenlijk een worst wezen maar aangezien het een kado van mijn man was, die dacht dat dat nou echt de tas was waar alle vrouwen op zaten te wachten, gebruik ik hem heel vaak. Ideaal spul dat canvas, makkelijk schoon te maken.

De echte LV liefhebber krijgt terplekke een rolling als ze ziet hoe ik ermee omga. Het is de perfecte luier/weekend/strand/boodschappentas.
Ik vind Loise Vuitton erg mooi maar helaas loopt hier de halve middelbare school ermee (no kidding). Mulberry ken ik niet, doe is een linkje?
Ga in therapie!
quote:charlottew88 schreef op 04 januari 2012 @ 21:04:

[...]

Dus jij vind mijn exemplaar ook niet leuk? *pruilt*

[afbeelding]

Mijn "soort" honden passen daar niet in.

Ik doe ze altijd hierin als ze niet willen lopen of als de pootjes niet vies mogen worden:

Nou vooruit...Here it goes...

Ik heb hier een zwarte Speedy 25 in Epi leather. Daarnaast heb ik een Speedy Damier 35. Ook heb ik nog een Batignolle in de Monogram.

Mijn Vuitton tassen onderhou ik eigenlijk niet. Als ik ze niet gebruik stop ik ze in de dust bag. Als ik ze gebruik dan ben ik er wel zuinig op in de zin dat ik ze altijd op een stoel zet en nooit op de grond.
P.S. Overigens heb ik voor mijn Speedy tassen wel een base shaper gekocht waardoor ze in ieder geval niet zo'n kreuk in de onderkant krijgen. Misschien idee voor jou?
ik leg onderin een magazine die er net in past,daardoor zakt de bodem ook niet in,handig en de bodem blijft schoon.En..je hebt altijd wat te lezen ;) haha! Ik zit nu nog te typen..in de vroege ochtend,het stormt en waait hier,en net moest ik al handdoeken bij mijn raam proppen want het regent gewoon naar binnen,fijn! Nou ja nu lijkt het weer rustig met het weer,maar dat kan ook zo omslaan..

Een base shaper ken ik wel,die kan je ook op ebay kopen voor 25 a 30 euro. Maar ik heb er al wat op gevonden,gewoon een magazine die precies op de bodem past..

Ja mischien moet ik mijn tas maar laten verzekeren,want bij louis vuitton heb je levenslange garantie geloof ik,mocht er bij toeval iets kapot gaan bijv,dan heb ik mijn aankoopbon nog als bewijs,sommige dames gooien de bonnen altijd weg,wat ik dus NOOIT doe! Het is een soort van bewijs en garantie! Nou ja genoeg gekletst,ik zet iedergeval mijn tas niet meer op de grond! Thanks voor de tips en reacties!!
Oja hier nog een link naar de mulberry tas DUBIOOTJE ;)

http://www.mulberry.com/#/storefront/c6120/
Fairy26, ik begrijp wat je bedoelt hoor maar ik zou maar gewoon van genieten want voor je het weet is het uit de mode.

Ik heb dat met mijn valentino jurk die ik onlangs heb gekocht in parijs. Ik kan natuurlijk niet maandelijks duizenden euros gaan shoppen, maar kan wel wat redelijk shoppen gelukkig! En dan haal ik gewoon goede kqaliteit spullen. Persoonlijk houd ik niet zo van Louis vuitton, meer van dior soms ook chanel.

Ik doe voorzichtig met mijn valentino jurk, als ik hem aandoe of echt speciaale plek in mn klesingkast. Maar ja meer dan dat moet je niet doen, dan ga je te ver. Dus gewoon genieten en je tas kun je het beste met leercreme insmeren, dan absorbeert het regen. En anders ewoon altijd een paraplu in je tas hebben )
Ik bedoelde insmeren of spuiten met speciaal spul, zodat het de regen NIET absorbeert (natuurlijk )
@ Sweetmisery

Zover ik weet raakt het niet uit de 'mode'. Het zijn tijdloze modellen waarvan sommige inderdaad het drukke LV printje hebben. Maar dat is juist het kenmerk van dit merk.
Het klopt dat je bij LV levenslange garantie hebt. Ik denk dus dat je terug kunt gaan met je tas als die bij normaal gebruik erg lelijk is geworden.

Die mulberry's zijn op de prijs na wel leuk. Leuker dan LV's, vind ik. Zoals gezegd lopen hier veel pubers ermee, het is niets bijzonders meer. Ik vind persoonlijk de kleuren en het opvallende logo ook niet mooi. LV is de laatste jaren veel minder exclusief geworden en richt zich op een bredere markt.

Als ik al een heel dure tas koop, mag dat vooral blijken uit een geweldig uiterlijk en bijzondere kwaliteit en duuzaamheid.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven