Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 02 april 2009 @ 15:49:

Heb even gekeken op de NL site en een paar dingetjes opgeschreven, zit nu op € 105,-

Ga nu even kijken op de Engelse site.Exact hetzelfde voor 65 pond.....................
Wat is jouw lijstje pepernoek??
wat een verschil he! Je moet er dan natuurlijk nog wel de verzendkosten bijrekenen (hoewel dat natuurlijk niet hoeft als je vergelijkt met bestellen uit NL)

En, heb je al op ´bestelling plaatsen´ gedrukt? Je bent nu toch al zover....
Doe nog effe copypasten met mn lijstje... laatst ook al gedaan hier, maar er is toch weer wat veranderd:

Eau-Roma Water

Weight: 250 L220 £6.12 £6.12

Ultrabland

Weight: 100 L2749 £8.76 £8.76

Angels On Bare Skin L228 £5.14 £5.14

Mud Flats L2608 £2.45 £4.90

Lemony Flutter L2361 £5.14 £5.14

Trichomania L500 £4.50 £9.00

Buffy

Weight: 200 L2127 £8.76 £8.76

Free Shampoo Bar Tin L9999 £0.00 £0.00

Aqua Mirabilis L2166 £4.84 £4.84

Free Body Butter Tin L9972 £0.00 £0.00

Chocs Away Soap L2895 £2.89 £2.89

Figs And Leaves L819 £2.79 £2.79

Milky Bar L841 £2.45 £2.45

Dream Cream L269 £9.30 £9.30

Fair Trade Foot Lotion
Mijn lijstje:

I should coco

Milky bar

HIWTK

angels on bare skin

Fresh farmacy

imperialis

buffy

you snap the whip

trichomania

aromaco

shimmy shimmy

strawberry feels forever
quote:Pepernoek schreef op 02 april 2009 @ 16:13:

wat een verschil he! Je moet er dan natuurlijk nog wel de verzendkosten bijrekenen (hoewel dat natuurlijk niet hoeft als je vergelijkt met bestellen uit NL)

En, heb je al op ´bestelling plaatsen´ gedrukt? Je bent nu toch al zover....

Nee ik wacht nog even op Bloempje en Lola, misschien willen die ook wel bestellen.

Heb jij al besteld??
Ik heb wel wat wensen Elle. Kunnen we direct de verzendkosten delen. Waar ergens verblijf jij in het Noorden?

Ik duik even de Lush site op.
Ik doe je wel even een mailtje!
Jo, je hebt weer mail terug.
Oh, Elle: Shimmy shimmy zou ik je persoonlijk afraden. Ik heb hem ook gehad en vond de geur erg tegenvallen. Eerst rook het wel lekker maar als je later weer rook, was het een erg ranzig geurtje. En ook de glitters waren verre van subtiel en daardoor smeerde hij ook lastig.
Oh lieffie op mij hoef je niet te wachten hoor! Ik wil wel bestellen maar heb er het geld niet voor. Dus ik ga volgende week even lekker genieten van de luchtjes in een echte winkel! En misschien iets lekkers kopen. Maar dan blijft het bij 1 of 2 dingen.
anoniem_12282 wijzigde dit bericht op 02-04-2009 17:08
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Pinksterbloempje schreef op 02 april 2009 @ 17:04:

Oh, Elle: Shimmy shimmy zou ik je persoonlijk afraden. Ik heb hem ook gehad en vond de geur erg tegenvallen. Eerst rook het wel lekker maar als je later weer rook, was het een erg ranzig geurtje. En ook de glitters waren verre van subtiel en daardoor smeerde hij ook lastig.

Okè thanks, shimmy shimmy is doorgestreept.

Neem ik daar de heavanilly nog een keer voor.

En ik hoef ook niet te glimmen als een paasei, dus die doen we niet.

Ik bestel wel en dan komt het wel goed hoor met de kosten
quote:lola68 schreef op 02 april 2009 @ 17:07:

Oh lieffie op mij hoef je niet te wachten hoor! Ik wil wel bestellen maar heb er het geld niet voor. Dus ik ga volgende week even lekker genieten van de luchtjes in een echte winkel! En misschien iets lekkers kopen. Maar dan blijft het bij 1 of 2 dingen.

Het kon zijn dat er iets was wat nogal veel scheelt met Engeland en hier in NL, het gaat niet om de grootte van de bestelling hoor schat

En tuurlijk neem jij ook nog wat voor me mee volgende week, ik ben gek op pakjes dus dan bestel ik ook nog wat bij jou, je kunt natuurlijk niet voor niets naar Lushtown gaan
Je hebt wel gelijk Elle, het scheelt wel heel veel daar.

Welke shampoo was nu goed voor geverfd haar? Weet jij dat nog?

Wanneer ga jij in Engeland bestellen?
Ik heb nog niet besteld dus ik wacht nog wel ff.

Ik heb Trichomania op mijn lijstje staan, die met kokos, die was superzacht.

Maar ik ben nog niet helemaal uit de rest, ik kijk nog even en dan bestel ik het weekend wel.

Laat maar even horen.
I looooove trichomania, die geur!!!

Heb niet besteld uit de Uk, wel een paar dingen gekocht zojuist:

chox away zeep, lijkt op mange too MB (lekker zoetig)

porridge soap, die geur is lekker!! en ik hou van romige zepen

buffy

aqua mirabilis

Over deze laatste ben ik erg te spreken, heb ze nog niet gebruikt maar wel even op mn handen getest en ze zijn fijn! buffy is tot nu toe favo, ik hou jullie op de hoogte!

elle, jouw lijstje ziet er echt leuk uit! er staan veel dingen op die ik ken en lekker vind! De shimmy shimmy vind ik ook niet zon succes, dus goed dat je die hebt verwijderd! Mijn favo MB is soft coeur, misschien is dat ook een ideetje? Hij is wel vrij duur aangezien hij zo klein is. Maar lekker!
Ik heb besteld in Engeland!!

Dus nou is het afwachten.

Hoe lang zou het duren?

Een dag of 10 of korter?
Ik vind dat het morgen binnen moet zijn

*moet lukken toch?*
quote:lola68 schreef op 03 april 2009 @ 17:41:

Ik vind dat het morgen binnen moet zijn

*moet lukken toch?*Vind ik ook!
Ell, ik heb nog een shimmyshimmy liggen die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik kan er wel een stuk afsnijden en opsturen naar je?
Heeft iemand van jullie ervaring met I should coco-zeep? Ik heb mijn stuk net op. Vond hem lekker ruiken maar in het gebruik tegenvallen. Ik kreeg hem maar lastig aan het schuimen, zelfs niet met gebruik van een douchepuff.
Ik heb hem niet besteld Bloempje, ik vond 2 zepen eerst wel genoeg, heb HIWTK en Milky Bar besteld, en ik wilde aan Lola die I should coco doorgeven maar nou twijfel ik dus.

Wacht even de reacties van de anderen af.
O fijn Kaatje dank je , die wil ik wel even proberen.

Ik maak je wel even vriendjes voor de adresgegevens.
Ik overweeg om het ayesha masker te bestellen voor mijn ouder wordende huid, wie is er enthousiast over? Kun je de verse maskers ook invriezen?
Ik heb helemaal geen ervaring met maskers Lipje, dus ik kan je niet helpen.

Vind een masker nooit prettig, het duurt me te lang.

Gebruik je veel dingen van Lush?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven