Mode & Beauty alle pijlers

Man met make-up?

05-10-2012 19:12 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie daar nou eigenlijk van: mannen en make-up? Ik vind het zelf opzich wel kunnen maar moest best wel wennen aan het idee. [.... link naar blog weggehaald, niet toegestaan]

Zelf zou ik het prima vinden als mijn vriend wat concealer zou lenen voor een pukkeltje maar zichzelf helemaal opmaken?? Mmm vind dat niet wat denk ik.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 05-10-2012 21:06
Reden: Verwijderd door Junior moderator ivm link blog
% gewijzigd
Ik vind het leuk, en velen met mij. Er is zelfs ooit een topic over geweest, met foto's: http://forum.viva.nl/forum/list_message/10698815
Ik vind het helemaal niks. Ik ga wel opzoek naar die Nivea douche-bodylotion.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:44:

[...]

Brr nee, laatst zag ik weer een paar meiden met van die dodenmaskers werken bij de Ici Paris .

Dodenmaskers

Ik heb ze ook gezien dat soort meiden. Ik zocht er nog een woord voor. Gevonden!

Iedereen moet vooral doen wat hij niet laten kan, mannen met make up, prima als ze zich daar prettig bij voelen.

Van die jongen uit dat filmpje word ik alleen doodnerveus. Komt niet prettig over.
Waar zit de any-key?
Gadver, net een wijf!

Nee doe mij maar een bierdrinkende echte kerel met stoppels en spieren.
Ik was een puber in de jaren en toen gebruikten jongens wel make-up, althans dan toch zeker oogpotlood en mascara.

Tis misschien een tijdsding, net als alle modeverschijnselen. Toen vond ik het best leuk en heb bij mijn vriendje van toen lekker geëxperimenteerd. Nu vind ik er eigenlijk niks van. Niet warm, niet koud, zeg maar.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:44:

[...]

Brr nee, laatst zag ik weer een paar meiden met van die dodenmaskers werken bij de Ici Paris .hahahaha! Nee dat vind ik ook verschrikkelijk
Niet mijn ding, maar als iemand zich er gelukkig mee voelt...doen! Al moet de mijne wel van mijn mascara afblijven
Wat betreft die Tim in het filmpje: tja die is natuurlijk gay as fuck, dus dan is make-up iets minder vreemd, maar man oh man doe iets aan die rupsen boven je ogen .
quote:wcpapiertje schreef op 05 oktober 2012 @ 19:42:

Waarom ook niet. Sowieso is er natuurlijk een heel verschil tussen een beetje make-up in natuurlijke tinten en je gezicht helemaal vol kliederen. Dat laatste vind ik zowel bij mannen als vrouwen vaak niet echt geslaagd.Ik denk dat dat vooral ook niet de bedoeling is van make-up dragen. Het is juist de bedoeling dat je het niet ziet, tenzij je kiest voor dramatische dingen.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:59:

Wat betreft die Tim in het filmpje: tja die is natuurlijk gay as fuck, dus dan is make-up iets minder vreemd, maar man oh man doe iets aan die rupsen boven je ogen .Het schijnt de trend te zijn he LOL! Make-up bij gays is wat geaccepteerder idd, en natuurlijk bij popsterren. Vind het wel een leuke discussie zo
Sommigen hier zijn wel streng voor de mannen hoor.

Vreselijk oneerlijk eigenlijk, of vinden jullie dat vrouwen lange haren horen te hebben en geen broeken mogen dragen? Dat is eigenlijk net zoiets.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 05 oktober 2012 @ 20:28:

Vreselijk oneerlijk eigenlijk, of vinden jullie dat vrouwen lange haren horen te hebben en geen broeken mogen dragen? Dat is eigenlijk net zoiets.Ach ja, het is vooral cultureel bepaald dat we dit nu als onmannelijk zien, net als we broeken en kort haar in de jaren 50 als onvrouwelijk zagen. Wie weet hoe dit ooit nog gaat veranderen....

Vreselijk oneerlijk eigenlijk, of vinden jullie dat vrouwen lange haren horen te hebben en geen broeken mogen dragen? Dat is eigenlijk net zoiets.Een vrouw met van dat korte praktische haar of een vrouw in zo'n joggingbroek vind ik persoonlijk net zo erg als een man met make-up
quote:wittegeit schreef op 05 oktober 2012 @ 20:34:

[...]

Een vrouw met van dat korte praktische haar of een vrouw in zo'n joggingbroek vind ik persoonlijk net zo erg als een man met make-up Ik ben 50% vreselijk.
Er was een tijd dat ik het wel mysterieus vond, maar vallen deed ik er niet op.

Daarna was er een tijd dat ik wel dacht hoe mannen waren, maar achteraf vind ik ze alsnog eem mysterie.

Zoals dit
Ik had ooit een vrouwelijke collega die een kwijtgeraakte mascara terugvond tussen de persoonlijke spulletjes van haar echtgenoot..en hevig verontrust hem confronteerde met 'dus daar was mijn mascara en wát moet jij daarmee??'

Waarop hij haar opbiechtte dat hij sinds een paar weken twee grijze snorharen had, en hij die met haar waterproof mascara dagelijks maskeerde..

We hebben er wel om gelachen, op het werk onder de koffie, toen.

Vreselijk oneerlijk eigenlijk, of vinden jullie dat vrouwen lange haren horen te hebben en geen broeken mogen dragen? Dat is eigenlijk net zoiets.Ik denk dat het eigenlijk vooral de mannen zelf zijn die er niet aan moeten denken. Althans niet de mannen waar ik mee omga/op val.
quote:aerial01 schreef op 05 oktober 2012 @ 20:54:

[...]

Ik denk dat het eigenlijk vooral de mannen zelf zijn die er niet aan moeten denken. Althans niet de mannen waar ik mee omga/op val.

Dat is ook iets van onze cultuur: mannen moeten vooral geen vrouwelijke dingen doen, dan ben je een watje, mietje, homo enz.

Ik ken een heel aardig joch, maar totaal niet stoer, eerder een schatje zeg maar. Die ligt er dus uit bij de jongens in de klas (inmiddels groep 8).
Ach het is voor de meeste ook maar beter om in die comfort zone te blijven is namelijk heel erg eng om daar buiten te gaan
Iedereen moet doen wat hij wil, maar ik vind mijn man naturel toch leuker. Gelukkig houdt hij niet van make-up.
Toen ik klein was, hadden wij een dierenarts die make-up droeg. Mascara en eyeliner, en het stond hem ook nog

Dat ben ik nooit vergeten, die man heeft veel indruk op me gemaakt.
Voor mij zou het niets zijn.
Mijn man amandelvormige bruine ogen en lange wimpers, ik heb wel eens voor de grap mascara bij hem opgedaan, maar als hij structureel mascara zou gaan gebruiken zou ik dat toch wel vreemd vinden. Laat staan als hij ook nog andere make-up erbij opdoet. Het zou ook niet echt bij hem passen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven