Mode & Beauty alle pijlers

marc jacobs flatjes

02-02-2011 22:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Ik ben voor het voorjaar/zomer op zoek naar een paar fijne flatjes.ballerinas. En ik wil nu iets meer geld er in investeren, en heb wel belangstelling in een paar marc jacobs ballerinas. Ik vind deze er super uit zien, en de kwaliteit lijk me ook fijn.

Iemand ervaring mee?

maar mij vraag is dus, weet iemand waar ze deze in het noorden verkopen, of online? ( ik kon online weinig tot niets vinden,.en dan bedoel ik een veilige webshop waar ik eventueel met idial kan betalen) creditcard heb ik niet vandaar.

hoor graag tips of ervaringen.
oh en dan liever niet duurder dan 150 euro, zijn ook wel modellen nog duurder, maar dat hoeft voor mij ook niet.
En waarom per se Marc Jacob ballerina's? Zijn die van Ecco/Geox/ander goed merk niet goed?
ja ik vind die zo mooi.. hebben in mijn ogen iets extras, heb eigenlijk gewoon mijn zinnen er wat op gezet. Maar misschien is een ander alternatief ook prima, maar heel veel vind ik gewoon minder mooi.

bedankt voor je reactie trouwens.
Oke. Dat herken ik wel. Iets zo enorm mooi vinden dat je er eigenlijk belachelijk veel geld voor gaat betalen, maar dat in jouw ogen iets goedkopers/ander merk niet goed genoeg is. (Niet lullig bedoeld hoor, ik herken het serieus! )

Ik heb geen idee waar ze die schoenen in het Noorden verkopen of eventueel via een webshop. Asos of Net-a-porter al geprobeerd?
oooo de mouse flats zijn zoooo leuk!

Een bekende van me heeft ze, en ik ben er helemaal verliefd op.

maar waar je ze koopt... Geen idee eigenlijk...
Bij de Bijenkorf verkopen ze ze dus wellicht ook online??
haha zaza, ja die vind ik ook zo leuk, maar die zag ik nog ergens te krijg, maar ik ben bang dat ik ze te kinderachtig vind hihi , maar ze zijn wel echt leuk hoor.
Geen Marc Jacobs, maar wél hele mooie ballerina's bij Mayke in Oisterwijk (brabant). Prachtige collectie, ook online te kopen. Misschien leuk als inspiratie?

Ga er in ieder geval NIET naartoe, het is nl. onmogelijk om je vastgestelde budget aan te houden wanneer je eenmaal binnen bent (spreek uit ervaring).

Mayke
Heleen, bedankt voor je tip, daar hoor ik wel meer over, en vooral dat de sale daar ook heel geweldig is....

ik zal eens kijken op de site....
waldorf, bedankt, volgens mij niet daar online, maar zal eens kijken. Hm bijenkorf is ook in groningen toch ? Misschien is het daar ook wel.
Ik zag idd dat ze online helemaal geen MJ hebben. Ik heb ze in december bij de Bijenkorf in R'dam gezien. Die met zo'n rechthoekig gouden embleempje op de neus.
Waldorf, ja die vind ik heel mooi, misschien toch maar eens bij de bijenkorf binnen lopen als ik groningen zou winkelen.
Ik heb meerder paren gepast (want heel leuk) en ze vallen best smal en de neus is heel kort dus je ziet veel teen decolleté zeg maar.

Afgezien daarvan vond ik t leer en de afwerking de prijs ook niet waard.
Hier ook een Mayke-fan. Ik woon in Tilburg, dus voor mij is Oisterwijk goed te doen. Is een waar schoenenparadijs, alles mooi gesorteerd op kleur. Loop daar altijd te watertanden.. Koop daar bijna al mijn schoenen, geweldig!
Ik vind die ballerina's echt zo niet mooi meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven