Mode & Beauty alle pijlers

Mart Visser - ervaringen?

11-09-2016 14:36 8 berichten
Ik heb net even rondgesnuffeld in de webshop van Mart Visser. En daar staan mooie dingen in, vind ik. Maar zijn kleding is voor zover ik kan vinden alleen in de webshop te bestellen. Dat vind ik altijd nogal een gedoe, vooral omdat ik nooit thuis ben als de bezorger komt, en mijn pakje vervolgens in een postkantoor belandt dat van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00 open is. En ik vind het ook gedoe als ik iets wil retourneren. Dus voordat ik online ga bestellen hoor ik heel graag of iemand hier al ervaring met de kleding van Mart Visser heeft:

- hoe vallen de maten?

- wat vind je van de kwaliteit? En van prijs/kwaliteit?

- wat vind je van de mate van tuttigheid?

En als iemand weet of deze kleding ook ergens gewoon ouderwets in een 'echte' winkel wordt verkocht, hoor ik dat ook heel erg graag!! Want ik ga nog altijd het liefste ergens live passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot twee keer toe een winterjas van hem gekocht. Wel bij V&D toen gepast.

Mooie kwaliteit, mooie pasvorm. Het geld zeker waard!
Ik heb vorig jaar een jas van Mart Visser gekocht. Valt mooi op maat en kleed af. Krijg er veel complimenten over. Kwaliteit blijft ook prima. Wat mij betreft dus een aanrader.
Ik heb een poosje geleden een Mart Visser jas gekocht. Deze viel op maat en de pasvorm was prachtig. Helaas bleek na een paar maanden dat de kwaliteit een stuk minder was: op de gehele jas zitten nu allerlei 'haaltjes'. Kijk dus wel even wat voor een jas je koopt. Ik heb zelf ook Mart Visser jassen verkocht, maar alle klanten waren hier nog jaren later heel gelukkig mee.
-
En wat de bezorging betreft: wanneer je niet thuis bent krijg je een 'u was er niet' berichtje en daarmee kun je via de website van post.nl of dhl of welke andere leverancier dan ook, zelf aangeven wat er met je pakje moet gebeuren.
Dat klinkt best goed. Misschien dat ik me er toch aan ga wagen dan!
Heb hier ook 2 prachtige Mart Visser jassen. Pas er nu niet meer in met mijn zwangere fatsigheid. En daar baal ik best van. Maar goed, volgend jaar weer nieuwe kansen.

Vallen precies op de maat en kleden prachtig af. Het zijn ook beide echte kwaliteitsjassen. Ik heb vorigd jaar mijn trenchcoat en winterjas gekocht. Dit jaar pas ik er niet in, volgend jaar moet dat weer geen probleem zijn. Normaal koop ik elk jaar een nieuwe jas, maar de kleding van Mart Visser vind ik tijdloos en hoef ik niet persee elk jaar een nieuwe jas.
Mooie jurk gekocht van mart visser in een 2e hands winkel afgelopen maand Mei.Moest wel wat worden vermaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven