Mode & Beauty alle pijlers

Maxi jurk naar bruiloft?

04-06-2016 12:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel... vinden jullie dat het kan om een maxi jurk te dragen naar een bruiloft?
Ligt aan de jurk lijkt me.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Tuurlijk.

Misschien niet een witte maar zou niet weten waarom een maxidress niet zou mogen/kunnen.
waarom niet?
Dat ligt aan de jurk.
Omdat het bijvoorbeeld geen cocktail is....

Als het een wat formeler feest is, staat ook vaak wel op de uitnodiging, dan "hoor" je een cocktailjurk te dragen.

Als alle mannen een pak dragen, dan matchen de vrouwen met cocktailjurk.

Natuurlijk ligt het eraan wat voor lange jurk je hebt. Maar een nette is al gauw galajurk (mannelijke variant is rokkostuum) en een casual lange jurk is al snel een strandjurk (mannelijke variant casual)

Ligt dus vooral aan de sfeer van het feest.
ligt ook aan de bruiloft
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ligt inderdaad aan de jurk. Maar ik denk van wel.
Bedankt voor de reacties! Het is totaal geen formele bruiloft maar met mijn melkflessen wil ik liever geen korte jurk aan :-).
Als het geen formele bruiloft is zou ik het gewoon doen.
Je kunt ook een panty aandoen, toch? Of je benen make-uppen. Is de laatste trend, ik zag het op facebook. Je benen contouren met make-up. Hoe verzinnen ze het he? Maar je kunt ook een bruinmaaksmeerseltje erop doen. Ik zou niet een maxi-jurk nemen met spaghetti-bandjes bijvoorbeeld.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Onder een jurk hoort een panty. Op een bruiloft dan. Dus geen melkflessen.
Blote benen naar een bruiloft vind ik dan weer op (eigenlijk over) het randje.
Een maxijurk vind ik op de een of andere manier niet feestelijk.
Ik vind ze vaak niet netjes genoeg en snel op een strandjurk lijken. Al zijn er zeker ook nettere te krijgen.

Voor witte melkflessen hebben ze panty´s uitgevonden Er zijn hele mooie dunne zomerpanty´s.
quote:Fiorah schreef op 04 juni 2016 @ 13:58:

Blote benen naar een bruiloft vind ik dan weer op (eigenlijk over) het randje.Echt? Ik vind een panty in de zomer dan weer raar..
quote:apppie schreef op 04 juni 2016 @ 14:17:

[...]

Echt? Ik vind een panty in de zomer dan weer raar..Ik ook. Heel raar.
Tenzij de bruiloft op het strand of midden in het bos wordt gehouden, zou ik het niet doen. Je wilt je niet de hele avond opgelaten voelen omdat je zwaar underdressed bent.

Trek een leuke jurk met feestelijke panty eronder aan, is ook veel minder vormloos dan een maxi-jurk
Op mijn bruiloft mag het hoor! Blote benen zonder panty ook. Dat interesseert mijn aanstaande en mij absoluut niet.

Dus kijk even hoe informeel het is. Of vraag het aan het bruidspaar zelf.

[...]

Echt? Ik vind een panty in de zomer dan weer raar..Zomerpanty. Prachtig

[...]

Echt? Ik vind een panty in de zomer dan weer raar..Ik niet, maar in de tropen draagt iedereen een pant bij formele gelegenheden, dus ik snap nooit wat het seizoen ermee te maken heeft.
quote:vivapimpelmees schreef op 04 juni 2016 @ 14:22:

[...]

Zomerpanty. PrachtigDan kan ik net zo goed niks aan doen, ik heb altijd gewoon bruine benen. Dus wat is dan het verschil?
quote:apppie schreef op 04 juni 2016 @ 14:23:

[...]

Dan kan ik net zo goed niks aan doen, ik heb altijd gewoon bruine benen. Dus wat is dan het verschil?Een panty is hoe het hoort, net als dat je niet op slippers naar een bruiloft gaat.
Ik vind een panty altijd zo'n upgrader voor m'n benen: vlekjes/littekens/oneffenheden worden er wat mee verdoezeld, witte benen krijgen een kleurtje, en met een beetje glans erin wordt het helemaal feestelijk.
quote:Annelaure schreef op 04 juni 2016 @ 14:25:

[...]

Een panty is hoe het hoort, net als dat je niet op slippers naar een bruiloft gaat.Vind jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven