Mode & Beauty alle pijlers

Maxi jurk naar bruiloft?

04-06-2016 12:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel... vinden jullie dat het kan om een maxi jurk te dragen naar een bruiloft?
Over wat voor soort maxi-jurk hebben we het eigenlijk, je hebt zoveel soorten:

When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik vind de bovenste het mooist. Zal wel niet de meest geschikte zijn maar wat een mooie print!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Niet elke lange jurk is een maxijurk, wat jij laat zien zijn oa avondjurken.
Die donker paarse!
quote:Annelaure schreef op 04 juni 2016 @ 14:33:

Niet elke lange jurk is een maxijurk, wat jij laat zien zijn oa avondjurken.Wat is dan een maxi-jurk? Ik weet het verschil niet, voor mij is een maxi-jurk eentje die tot aan de grond komt. Ik vond deze wel bij een bruiloft passen, een beetje. Maar ik vroeg me af, wat voor jurk To aan wil doen, dan pas kan ik zeggen of het een beetje bij een bruiloft past. Ja toch? Een maxi-jurk met spaghetti-bandjes en tie & dye, is niet zo geschikt, denk ik.
quote:MonicaG schreef op 04 juni 2016 @ 14:20:

Tenzij de bruiloft op het strand of midden in het bos wordt gehouden, zou ik het niet doen. Je wilt je niet de hele avond opgelaten voelen omdat je zwaar underdressed bent.

Trek een leuke jurk met feestelijke panty eronder aan, is ook veel minder vormloos dan een maxi-jurk

Een galajurk is natuurlijk ook een soort maxi-jurk.

Ik zou gewoon wel een maxi-jurk aantrekken. En ook gewoon met blote benen naar een bruiloft.

Edit; oh, ik kom even na de discussie uit.
quote:MonicaG schreef op 04 juni 2016 @ 14:27:

Ik vind een panty altijd zo'n upgrader voor m'n benen: vlekjes/littekens/oneffenheden worden er wat mee verdoezeld, witte benen krijgen een kleurtje, en met een beetje glans erin wordt het helemaal feestelijk.Dit dus.
Oe waar komt die donkerpaarse vandaan?
quote:Annelaure schreef op 04 juni 2016 @ 14:25:

[...]

Een panty is hoe het hoort, net als dat je niet op slippers naar een bruiloft gaat.'Dat is hoe het hoort' als argument gebruiken
quote:blauwe_emmer schreef op 04 juni 2016 @ 14:55:

Oe waar komt die donkerpaarse vandaan?Ik dacht ali-express. Dus ja, dan heb je kans dat ie in het echt er iets anders uitziet.
Gewoon lekker Doen!

Zeker als het informeel is, kan dat.

Ben wel benieuwd naar je jurk
Niks moet, Niksen mag
Gaat ook om de accessoires. Je kan een maxi dress met wat chique sieraden goed opleuken, zodat het ik-kom-net-casual-van-het-strand-gehalte er wat af gaat
Als jij er je goed in voelt en het is geen té formele bedoening ... Gewoon dragen!
quote:elf12 schreef op 04 juni 2016 @ 14:20:

Op mijn bruiloft mag het hoor! Blote benen zonder panty ook. Dat interesseert mijn aanstaande en mij absoluut niet.

Dus kijk even hoe informeel het is. Of vraag het aan het bruidspaar zelf.

Binnenkort een kleine bruiloft in het buitenland. Bruidspaar vindt het erg leuk dat we er bij zijn en zullen het werkelijk worst vinden als ik blote witte benen onder mijn jurkje draag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Was vorig jaar op ene bruiloft waar de bruid een mermaid jurk aanhad en een gast een zalmroze maxidress. Op het feest, in de discolampen, was niet meer te zien wie nou de bruid was . Ga dus iig niet voor pastel kleuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven