Mode & Beauty alle pijlers

Meer volume in haar

05-01-2016 21:22 17 berichten
Ik heb erg dun haar met weinig volume. Ook wordt mijn haar heel snel weer vet. Heeft iemand ervaringen met producten die voor meer volume zorgen maar mijn haar niet nog vetter maken?
Alle reacties Link kopieren
Als je je haar niet vetter wil laten worden is het enige wat echt goed werkt gewoon je haar niet te vaak wassen, hoe vaker je het wast, hoe sneller het vet wordt. Ik was mn haar 1x in de 3 dagen. Dan zit het eigenlijk alleen de derde dag niet helemaal geweldig, maar de eerste en de tweede dag prima .

Voor mij werkt Nivea volume shampoo prima voor meer volume, gebruik em al best lang (heb zelf ook vrij dun haar).
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Droogshampoo! Die van Aussie vind ik zelf het fijnst. Probeer maar eens!
quote:Friction-90 schreef op 05 januari 2016 @ 21:25:

Als je je haar niet vetter wil laten worden is het enige wat echt goed werkt gewoon je haar niet te vaak wassen, hoe vaker je het wast, hoe sneller het vet wordt. Ik was mn haar 1x in de 3 dagen. Dan zit het eigenlijk alleen de derde dag niet helemaal geweldig, maar de eerste en de tweede dag prima .

Voor mij werkt Nivea volume shampoo prima voor meer volume, gebruik em al best lang (heb zelf ook vrij dun haar).Die tip heb ik al vaker gehad en ben ik ook al even mee bezig. Ik moet zeggen dat ik al wel verschil zie, ook heb ik een kruiden shampoo waar mijn haar: 1 wat meer volume van heeft en 2 niet snel vet van wordt. Toch heb ik liever nog wat meer volume. Een of andere mousse ofzo..? voor de speciale gelegenheden. Ik ga mijn haar ook korter laten knippen want dan ziet het er ook een stuk dikker uit heb ik ook al meerdere malen zelf ondervonden.
Volumepoeder!
quote:SweetDevil1 schreef op 05 januari 2016 @ 21:42:

Volumepoeder!Dit! Ik gebruik het ook en het geeft echt volume. In het begin moest ik trouwens wel even wennen want je haar (bij je hoofdhuid) wordt er wat stugger van maar ik wil nu niets anders meer. Het volume zit nu precies waar ik het wil en de rest van mijn haar valt gewoon lekker zacht en soepel.
Droogshampoo in spuitbus van Batiste, de XXL uitvoering. (Kruidvat)
Poeder idd of je haar bij de aanzet touperen. Alleen de bovenste haardelen niet anders oogt t zo slordig.
Na het wassen meteen een dot haarmousse erin, eventueel föhnen met je hoofd omlaag en de volgende dag droogshampoo van Batiste (de volumevariant uiteraard) en volumepoeder erin (maar een klein beetje gebruiken, want je haar wordt er stug van).
I'm no hero. I put my bra on one boob at a time like everyone else
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:52
98.41% gewijzigd
Big hair soapbar. Geeft veel volume en maakt het haar ook droger, dus minder snel vet.

Ik bestel het via webshops en google dan op big hair soapbar.
Wat is een zoutspray ? Gewoon water met opgelost zout ? En dat spuit je dan in je haar ?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:51
99.46% gewijzigd
Geen mousse, want daar wordt dun haar te zwaar van (mijn haar in elk geval wel).
ik doe mijn haar na t douchen in een knotje boven op mn hoofd.

Gewoon je haar in een staart nemen en draaien draaien draaien tot iet vanzelf in n knotje draait.

elastiekje niet te strak eromheen en zo gaan slapen.

volgende ochtend heb ik een enorme bos haar met slag als het elastiekje eruit gaat.
Ik was mijn haar elke dag (met volumeshampoo van de kapper), anders zie ik er niet uit. Dan mousse en föhnen met krulborstels, dan volumepoeder van het Kruidvat en tot slot haarlak.'t Is even werk, maar dan lijkt het heel wat.
Alleen kalmte kan ons redden.
Shampoo zonder siliconen gebruiken. Ondersteboven wassen en donkerder verven als je blond bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven