Mode & Beauty alle pijlers

Meso filler

14-01-2022 22:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Zou graag mijn bovenlip iets willen laten opvullen. Ik las over Meso Fillers.
Hoor graag de ervaringen hierover. :-)
Ja mooi. :lol:
Vraag me altijd af hoe het eruit ziet als de filler is uitgewerkt. Oftewel, moet je het altijd blijven doen?
Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is met gewone fillers. Ik zie, als ik het google, dat het met een bepaald apparaat wordt ingebracht, het zogeheten meso gun. Of hoe ze het ook noemen. Het spul zelf is hyaluronzuur, net als bij gewone filler.
Ik zie niet zo wat dat uitmaakt voor het resultaat; volgens mij is enkel de manier van inbrengen anders. Of snap ik het niet?
Wel ervaring met filler, niet met deze manier en ook niet in de lippen.
Kroonsteen schreef:
15-01-2022 00:42
Vraag me altijd af hoe het eruit ziet als de filler is uitgewerkt. Oftewel, moet je het altijd blijven doen?
Dan ziet het eruit zoals het er daarvoor ook uitzag. Het gaat over een milliliter of zo, het is geen tuinslang die wordt geïmplanteerd of zo. Het werkt uit en dan heb je je oude lippen weer terug.
Gekopbloemen schreef:
14-01-2022 23:14
Ja mooi. :lol:
?
Jufjoke schreef:
15-01-2022 21:07
?
Was een beetje een flauw grapje, ik heb niets met fillers en vind ze niet mooi.
Gekopbloemen schreef:
16-01-2022 10:49
Was een beetje een flauw grapje, ik heb niets met fillers en vind ze niet mooi.
Tja. Prima dat dat je mening is, maar dat is niet de vraag en voegt hier eigenlijk niet zo veel toe.
Vergelijk het met de topics als: hoe combineer ik deze rok? En dan alleen even komen zeggen dat je de rok lelijk vindt.
Maar goed, Gekopbloemen, to lijkt zelf haar topic volkomen vergeten te zijn, ze praat in ieder geval niet echt lekker mee, dus dan is het ook niet zo erg om wat offtopic te zijn.
Ok, dit was wat off topic.

Terug naar de fillers maar weer.

To is er ook weer , veel succes met zoeken TO !
anoniem_647b41c7d0fd8 wijzigde dit bericht op 18-01-2022 08:12
77.16% gewijzigd
Sorry, ik had het erg druk.
Ik ben me nog steeds aan het orienteren er op. Er zijn zoveel verschillende soorten, dat ik door de bomen het bos niet zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven