Mode & Beauty alle pijlers

mineral make-up

01-10-2012 06:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie weet waar mineral make-up (losse poeder) te koop is.

Ik had een potje van kruitvat, super fijn, halen ze het uit het assortiment, erg jammer.
Bodyshop, sephora...
Bij Etos.
En online ook verkrijgbaar bij verschillende winkels.
Everyday minerals . com

Sephora, nu 3 voor ¤10.
quote:Ster_ schreef op 01 oktober 2012 @ 08:27:

Sephora, nu 3 voor ¤10.Is het wat?
http://www.greenbeautyblog.nl/2012/03/2 ... e-make-up/

Handig om te lezen.
Ik gebruik Bare minerals. Verkopen ze ook bij Sephora, maar is wel een stukje duurder. Bevat alleen mineralen.
quote:winkelfanaat schreef op maandag 01 oktober 2012 09:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ster_ in "mineral make-up"" class="messagelink">Ster_ schreef op 01 oktober 2012 @ 08:27</a>:</b>

Sephora, nu 3 voor ¤10.</div></blockquote>Is het wat? Ja, heel mooi effect.
quote:lilyofthevalley schreef op 01 oktober 2012 @ 14:46:

[...]

Ja, heel mooi effect.Hoe krijg ik het uit het potje?!?!?!? Het is net een zoutvaatje?
Je moet een heel klein beetje in de deksel of in een klein schaaltje doen en dan met een bolle kwast alles erin draaien en dan pas op je gezicht doen. En je kunt het een paar keer herhalen.
Idd, je hebt maar heel weinig nodig! In het dekseltje doen en dan met een kabukikwast aanbrengen. Op YouTube staan veel instructievideo's, heb ik veel aan gehad.
Ooooh wat goed, ik had het al opgegeven. Potje ligt er gelukkig nog wel. Thanks ik ga eens kijken.
Het is even wennen, maar dan wil je niets anders meer.

Met een klein kwastje kun je vlekjes wegwerken, maar ook weer eerst poeder in de deksel.
Ik ben er ook wel benieuwd naar. Je gebruikt het toch als foundation, dus over de crème?

En hoe is de dekking dan? Want ik vind het bij foundation het mooiste als het wel wat dekt bij vlekjes enzo. Maar niet teveel, want dan wordt het zo masker achtig en onnatuurlijk...

En hoe weet je welke kleur mooi is, als je het online besteld?
Je gebruikt het als foundation ja, over je dagcreme. Als je echt vlekjes weg wil toveren, kan je daar eerst wat concealer op doen en de minerale poeder eroverheen.

De kleur kies je net als een foundation: dichtbij je eigen huidskleur.
Thank you! Klinkt goed.
Je kunt de kleurtjes ook heel makkelijk mengen. Ik gebruik medium en medium-beige. Het mooist is als je er ook nog een bronzer bij koopt.
Ziet t er niet heel poederig uit? En rode wangen van de kou en wat couperose, dekt dat t ook een beetje?
Nee, je ziet het helemaal niet zitten en rode plekjes kan ik er mee wegwerken.
Ik ben ook een fan! het oogt net iets natuurlijker. Ik bestel het uit the usa, signature minerals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven