Mode & Beauty kletstopic
woensdag 19 december 2012 om 22:18
@ Cosima ik vind jouw nagellakjes erg leuk, al houd ik zelf niet zo van bruin. @ Blusher de stres van het verhuizen ken ik wel, maar het eindresultaat maakt het weer goed. Heb je dan plek voor een walkincloset? Dat hoop ik nog ooit ook te hebben...eentje zoals FD heeft...ha ha Wij wonen nog in een rijtjes huis maar hopelijk gaan we binnenkort verhuizen naar iets ruimer.@ MissD wat rot voor je, knuffel, gelukkig is de dag voorbij. Hier ook een super slechte dag, ik ben ziek en heb vrijwel de hele dag in bed gelegen. Nu gaat het een beetje maar ik zie zo tegenop om te gaan slapen.Bah ik haat de griep...
woensdag 19 december 2012 om 22:24
Ik zat te denken om wat plaatjes te plakken met kleding die mijn smaak zijn of leuke kledingcombinaties of zo om wat kleur en vorm aan onze topic te geven. Ik kijk af een toe op pinterest en polivore en ik zie super mooie combinaties voorbij komen. Vinden jullie dat een goed idee? Ik moet alleen de foto s plakken funktie aanvraagen bij de mods.
woensdag 19 december 2012 om 23:49
Thanx voor de knuffels dames... Helaas is de dag nog niet voorbij. Mijn hond had vandaag weer een alallergische reactie. Bij dierenarts geweest, leek mee te vallen dus geen spuit gegeven. Maar nu is het afgelopen uren ineens veel erger geworden. Ik hoop dat het morgen minder is, vind t zo zielig voor m.
Gelukkig vooral bulten op zn rug en niet zo een hele opgezwollen kop, zoals eerder een paar keer. Dan ben ik echt bang dat ie geen lucht meer aan kan
Mijn kleine knuffie. Denk dat ik maar bij m op debank slaap zodat ik hoor of ie nog ademt
Ik kan plaatjes plakken maar forum meestal mobiel...
We wonen in een rijtjeshuis trouwens, wel uitgebouwd met een mega tuin. Moet ook wel met een hond als de onze. Alhoewel hij er nu maar zieligjes bij ligt
Gelukkig vooral bulten op zn rug en niet zo een hele opgezwollen kop, zoals eerder een paar keer. Dan ben ik echt bang dat ie geen lucht meer aan kan
Mijn kleine knuffie. Denk dat ik maar bij m op debank slaap zodat ik hoor of ie nog ademt
Ik kan plaatjes plakken maar forum meestal mobiel...
We wonen in een rijtjeshuis trouwens, wel uitgebouwd met een mega tuin. Moet ook wel met een hond als de onze. Alhoewel hij er nu maar zieligjes bij ligt
donderdag 20 december 2012 om 09:21
Hij heeft nog een klein beetje dikke wangen, maar kwispelde niet toen ik beneden kwam
Heb vannacht tot 4 uur op de bank geslapen bij m. Toen had ik de wekker gezet, gekeken of het niet erger was en nee het was hetzelfde, dus ben toen naar bed verhuisd.
Ja hij is inderdaad 'als een kind' voor me alhoewel ik dat eigenlijk een vreselijke uitdrukking vind
Hij is een boef en best al groot maar soms nog o zo onvoorzichtig!! Moet m echt in de gaten houden.
Heb vannacht tot 4 uur op de bank geslapen bij m. Toen had ik de wekker gezet, gekeken of het niet erger was en nee het was hetzelfde, dus ben toen naar bed verhuisd.
Ja hij is inderdaad 'als een kind' voor me alhoewel ik dat eigenlijk een vreselijke uitdrukking vind
Hij is een boef en best al groot maar soms nog o zo onvoorzichtig!! Moet m echt in de gaten houden.
donderdag 20 december 2012 om 10:10
Het gaat al iets beter met hem, hij kwam zojuist zelf van de bank af (ja, mijn hond slaapt op de bank ) heb m eten gegeven wat ie met smaak opat en toen uitgelaten en dat ging ook goed. Bulten zijn weg alleen hij is nog erg duf: toen we binnen waren ging hij weer meteen op de bank liggen. Maar ik ben zo blij dat mn vriendje van de bulten af is!
donderdag 20 december 2012 om 15:49
oké speciaal op de pc ingelogd voor de plaatjes.
Ik heb trouwens ook zojuist voor het eerst op pinterest gekeken (ja, echt, voor het éérst, en nee, ik woon echt niet onder een steen )
Ik vind dit een erg mooi jurkje qua model, kleur en stof. Ik weet niet of ik het nu nog zou dragen maar een paar jaar geleden zeker weten wel!
Ik heb trouwens ook zojuist voor het eerst op pinterest gekeken (ja, echt, voor het éérst, en nee, ik woon echt niet onder een steen )
Ik vind dit een erg mooi jurkje qua model, kleur en stof. Ik weet niet of ik het nu nog zou dragen maar een paar jaar geleden zeker weten wel!
donderdag 20 december 2012 om 15:56
de welbekende Urban Decay oogschaduwpalets:
Ik had trouwens laatst een paletje van Catrice (kruidvat, 499) gekocht maar die heb ik 1x gebruikt en wegegeven. Ik ga er na het aanbrengen namelijk altijd met een zacht fluffy penseel overheen om het in elkaar over laten lopen, maar deze veegde je dan dus ale kanten op, waardoor het oppervlak waar oogschaduw op zit veel te groot wordt.
deze was het:
Ik had trouwens laatst een paletje van Catrice (kruidvat, 499) gekocht maar die heb ik 1x gebruikt en wegegeven. Ik ga er na het aanbrengen namelijk altijd met een zacht fluffy penseel overheen om het in elkaar over laten lopen, maar deze veegde je dan dus ale kanten op, waardoor het oppervlak waar oogschaduw op zit veel te groot wordt.
deze was het:
donderdag 20 december 2012 om 21:59
Daisy dat blauwe jurkje is inderdaad leuk! Ik had straks bij de H&M een jurkje gepast, hij lijkt er wel 'n beetje op ook zo'n soort kant motiefje alleen dan in het paars/blauw.. Ik kan geen plaatje vinden op de site:( Heb een beetje spijt dat ik 'm niet gekocht heb. Hij is wel leuk voor de kerstborrel.
Wel jammer van het paletje van Catrice. De kleuren zien er wel mooi uit.
Vind het dat kapsel er wel leuk uitzien! Gaat me helaas niet lukken,.. ik kan niet eens een vlecht maken in m'n eigen haar, haha.
Wel jammer van het paletje van Catrice. De kleuren zien er wel mooi uit.
Vind het dat kapsel er wel leuk uitzien! Gaat me helaas niet lukken,.. ik kan niet eens een vlecht maken in m'n eigen haar, haha.
donderdag 20 december 2012 om 22:09
Leuke partypumps voor de feestdagen, van de v. Haren:
Mijn voet is nog herstellende van een operatie dus het is mij nog wat te hoog. Ze zijn er ook in het zilver en goud/brons.
Dit vind ik wel leuke sneakers (ook van de v. Haren) Ze hebben daar tegenwoordig best wel leuke schoenen. Al vind ik sommige pumps wel wat ordinair..
Mijn voet is nog herstellende van een operatie dus het is mij nog wat te hoog. Ze zijn er ook in het zilver en goud/brons.
Dit vind ik wel leuke sneakers (ook van de v. Haren) Ze hebben daar tegenwoordig best wel leuke schoenen. Al vind ik sommige pumps wel wat ordinair..