Mode & Beauty kletstopic
dinsdag 11 december 2012 om 11:14
Hoi, mag ik misschien even inbreken in jullie topic? Ik was al aan het zoeken, maar kwam er niet uit... en misschien weten jullie hier antwoord op. Ik zoek een leuk, gekleed jurkje voor het kerstontbijt op mijn werk. Er is hier een website die regelmatig genoemd wordt waar mooie, bijzonder jurkjes op staan... maar ik kan toch werkelijk niet bedenken welke. Jullie enig idee? Of tips?
dinsdag 11 december 2012 om 21:51
Wat vinden jullie trouwens van gothic & fantasy kleding? Ik vind het machtig prachtig: korsetten, hoepelrokken, satijn, kant, bloemen, strikken, fluweel en fladderende mouwen.
Dan een engelachtig prinsessen kapsel en mooie passende make-up. Ik kan er helemaal bij wegdromen, en ben nog nooit bij de elf fantasy fair geweest zelfs. Misschien volgend jaar toch maar eens gaan.
Dan een engelachtig prinsessen kapsel en mooie passende make-up. Ik kan er helemaal bij wegdromen, en ben nog nooit bij de elf fantasy fair geweest zelfs. Misschien volgend jaar toch maar eens gaan.
woensdag 12 december 2012 om 21:06
Hmm gothic stijl vind ik zelf niet zooo mooi, maar ik houd wel van zwart, satijn en kant, strikken en bloemen. Bij gothic stel ik me iemand met zware make-up, en met super donkere lipstick....misschien heb ik wel een verkeerde beeld, zou kunnen. Hebben jullie nog iets leuks gekocht de afgelopen tijd? Ik ben nog op zoek naar een zwarte kanten jurk voor Oud en Nieuw, het liefst een knie lange rechte model met lange mouwen en een beetje gevuld. Ik vind kant indien te kort en transparent goedkoop overkomen. Heeft iemand een idee?
woensdag 12 december 2012 om 21:22
quote:Fiorah schreef op 11 december 2012 @ 11:14:
Hoi, mag ik misschien even inbreken in jullie topic? Ik was al aan het zoeken, maar kwam er niet uit... en misschien weten jullie hier antwoord op. Ik zoek een leuk, gekleed jurkje voor het kerstontbijt op mijn werk. Er is hier een website die regelmatig genoemd wordt waar mooie, bijzonder jurkjes op staan... maar ik kan toch werkelijk niet bedenken welke. Jullie enig idee? Of tips?Nelly.com is een erg leuke website met mooie, diverse jurkjes! Ook betaalbaar... Sinds kort heb ik ook boohoo.com ontdekt, ben helemaal in love op hun spulletjes! Helaas kun je daar niet met gewone pinpas mee betalen
Hoi, mag ik misschien even inbreken in jullie topic? Ik was al aan het zoeken, maar kwam er niet uit... en misschien weten jullie hier antwoord op. Ik zoek een leuk, gekleed jurkje voor het kerstontbijt op mijn werk. Er is hier een website die regelmatig genoemd wordt waar mooie, bijzonder jurkjes op staan... maar ik kan toch werkelijk niet bedenken welke. Jullie enig idee? Of tips?Nelly.com is een erg leuke website met mooie, diverse jurkjes! Ook betaalbaar... Sinds kort heb ik ook boohoo.com ontdekt, ben helemaal in love op hun spulletjes! Helaas kun je daar niet met gewone pinpas mee betalen
vrijdag 14 december 2012 om 10:40
Wat is het toch stil hier!
Slim plan cosima om alleen iets echt leuks te kopen.
Ik heb gisteren nieuwe make-up penselen gekocht bij de Hema (die vind ik altijd fijn en betaalbaar zodat je ze regelmatig kunt vervangen) en de oil make-up remover daar. Heel zacht maar ik ben niet overtuigd, make-up ging er best moeilijk af.
Verder een NYC oogschaduw palet omdat de vorige op was, en een andere van catrice om te proberen. O ja ook een Hema eyeliner. Na meerdere geprobeerd te hebben kom ik toch telkens bij die van Hema terug...
Fijne dag allemaal en voor degenen die weekend hebben een fijn weekend!
Slim plan cosima om alleen iets echt leuks te kopen.
Ik heb gisteren nieuwe make-up penselen gekocht bij de Hema (die vind ik altijd fijn en betaalbaar zodat je ze regelmatig kunt vervangen) en de oil make-up remover daar. Heel zacht maar ik ben niet overtuigd, make-up ging er best moeilijk af.
Verder een NYC oogschaduw palet omdat de vorige op was, en een andere van catrice om te proberen. O ja ook een Hema eyeliner. Na meerdere geprobeerd te hebben kom ik toch telkens bij die van Hema terug...
Fijne dag allemaal en voor degenen die weekend hebben een fijn weekend!
vrijdag 14 december 2012 om 13:40
@ MissD bedankt ik ga dit weekend even kijken, bij Coolcat kom ik eigenlijk nooit, ik vind het meer een winkel voor tieners en ik ben bijna 30. Ik draag nog wel kortere jurkjes maar niet meer zo kort als een paar jaar geleden.Leuk de kwasten van Hema, he? Ik gebruik ze ook best vaak. Moet nog even sparen voor MAC maar tot die tijd zijn die van Hema ook goed. Het is inderdaad opvallend stil hier... Ik heb eigenlijk ook niets meer gekocht, alleen een paar (nieuwe) pumps via MP. Ik koop eigenlijk nooit iets op MP maar deze vond ik zooo mooi en ze waren ook in mijn maat dus ik kon ze niet laten.
vrijdag 14 december 2012 om 14:27
Coolcat idd meer tieners, kom er niet vaak en eigenlijk alleen om te kijken, als ik tijd heb om even binnen te lopen. Ik vind mezelf ook wat te oud voor de meeste kleding daar
Ben benieuwd of je ze iets vindt. Leuk je pumps van MP, ik hoop dat ze passen. Hoe zien ze eruit?
Ik verkoop veel op MP en koop er héél af en toe iets.
Gisteren tijdens het shoppen een nieuwe telefoon gekocht, of beter, bij een nieuwe abonnement gekregen. Moet m nog wat uitvogelen maar hij is erg cool, de nieuwste Sony. James bond heeft m ook
Ben benieuwd of je ze iets vindt. Leuk je pumps van MP, ik hoop dat ze passen. Hoe zien ze eruit?
Ik verkoop veel op MP en koop er héél af en toe iets.
Gisteren tijdens het shoppen een nieuwe telefoon gekocht, of beter, bij een nieuwe abonnement gekregen. Moet m nog wat uitvogelen maar hij is erg cool, de nieuwste Sony. James bond heeft m ook
vrijdag 14 december 2012 om 18:46
Ik heb het nog steeds erg druk (we gaan verhuizen) dus helaas niet veel tijd om te reageren.
Hebben jullie al veel gekocht tijdens de uitverkoop?
Ik nog niets.. niet veel tijd gehad om te winkelen maar ook nog niets gezien waarvan ik dacht dat moét ik hebben. En ik wil niet meer iets kopen 'omdat het toch zo goedkoop' is door de korting.
Hebben jullie al veel gekocht tijdens de uitverkoop?
Ik nog niets.. niet veel tijd gehad om te winkelen maar ook nog niets gezien waarvan ik dacht dat moét ik hebben. En ik wil niet meer iets kopen 'omdat het toch zo goedkoop' is door de korting.
vrijdag 14 december 2012 om 19:13
zaterdag 15 december 2012 om 11:25
Ik zit inmiddels al bijna een week in het hoge noorden, een dierbaar familie lid ligt op de IC en het is allemaal heel spannend. Dus we kunnen alle positieve energie en hoop goed gebruiken ladies!
Ik had nog wat blogs klaar staan dus dat loopt nu nog wel even door... maar hoop dat ik toch eerdaags weer tijd heb om leuke blogjes te maken. Want dat betekent dat het goed gaat Verder op modisch vlak heb ik nog wel twee leuke acties/events van ILV gedeeld op Fifties Darling. Wel leuk om even naar te kijken als je van vintage houdt
Ik had nog wat blogs klaar staan dus dat loopt nu nog wel even door... maar hoop dat ik toch eerdaags weer tijd heb om leuke blogjes te maken. Want dat betekent dat het goed gaat Verder op modisch vlak heb ik nog wel twee leuke acties/events van ILV gedeeld op Fifties Darling. Wel leuk om even naar te kijken als je van vintage houdt
zaterdag 15 december 2012 om 12:27
Goh veel sterkte, FD ik hoop dat je familielid weer beter wordt!
Net 'even' met de hond naar het park. Leuk gespeeld, gewandeld, bijna terug bij de auto en komt er een hond aan en húp die van mij erop af want wilde nog meer spelen. Gooit die andre. hond hem om en plof daar lag ie mid. de n in een mmodderpoel. Fijn met een stinkend nat en vies moddermonster achterin de autotterug naar huis, beest gewassen (gelukkig vriest het vandaag niet) en nu ben ik ipv een half uur, ruim anderhalf uur verder
Hond ligt nu lekker op te drogen bij de verwarming, schoon en fris gewassen en moe van het avontuur. Nu mezelf eens onder handen nemen want nu ben ik een
Net 'even' met de hond naar het park. Leuk gespeeld, gewandeld, bijna terug bij de auto en komt er een hond aan en húp die van mij erop af want wilde nog meer spelen. Gooit die andre. hond hem om en plof daar lag ie mid. de n in een mmodderpoel. Fijn met een stinkend nat en vies moddermonster achterin de autotterug naar huis, beest gewassen (gelukkig vriest het vandaag niet) en nu ben ik ipv een half uur, ruim anderhalf uur verder
Hond ligt nu lekker op te drogen bij de verwarming, schoon en fris gewassen en moe van het avontuur. Nu mezelf eens onder handen nemen want nu ben ik een
zaterdag 15 december 2012 om 18:46
@ FD veel sterkte! Hopelijk wordt het beter met jouw familielid! Ik heb de stukjes gelezen op FD en het lijkt me geweldig om te shoppen met korting bij ILV , helaas woon ik te ver om even naar toe te gaan. Ik heb mijn heupen gemeten, ik heb 96 dus ik zou ook in aanmerking komen voor de korting Mijn schoenen zijn binnen en ik vind ze helemaal geweldig! Ze zijn blauw met een strikje aan de achterkant, rond de 10 cm hoog denk ik. Ik ben er super blijk mee! Wat doen jullie met de feestdagen? Wij gaan naar familie met de Kerst, en Oud En Nieuw bij vrienden. Niet erg spannend maar wel gezellig. Gaan jullie nog weg?
zaterdag 15 december 2012 om 19:02
Ik was nog niet klaar met typen maar mijn baterij was bijna op. @ Miss D wat grappig moddermonster, ik moest erg om lachen Jouw hond en jij zijn eijndelijk schoon nu de auto nog Ik moet eigenlijk ook mijn haar verven, ik wacht nog tot volgend weekend denk ik. Jij verft en knipt jouw haar zelf toch? Ik vind zelf knippen mega knap, ik zou bij mijzelf nooit durven, maar haar verven doe ik al jaren zelf, en het gaat altijd goed. Hoe vaak verf je jouw haar? Ik om de 2 of 3 maanden, maar dan alleen de uitgroei en een keer per jaar mijn hele haar. Ik heb gelukkig nog geen wit haar dus dat scheelt...
zaterdag 15 december 2012 om 19:48
FD, sterkte !
Hier erg druk en best wel op door tentamens en werk. En vandaag, stom stom stom, een van mijn lievelingsoorbellen gebroken, per ongeluk Moet sowieso nieuwe sieraden kopen, vooral oorbellen dan. Ik hou erg van de kleuren die nu in zijn, vooral smaragdgroen en dieprood. Ziet er ook mooi vrouwelijk uit vind ik !
Zo, qua beauty word het vanavond een maskertje op en verder niet zoveel. Ik probeer mijn haar pas morgen weer te wassen, wil het laten wennen aan het "zo min mogelijk shampoo". Ik heb lang en dik haar en word echt gek van het wassen en föhnen, dus om de drie dagen vind ik wel genoeg !
Fijne avond ladies ! En eet smakelijk voor degene die nog niets hebben gehad (ik ren nu eindelijk richting de keuken...)
Hier erg druk en best wel op door tentamens en werk. En vandaag, stom stom stom, een van mijn lievelingsoorbellen gebroken, per ongeluk Moet sowieso nieuwe sieraden kopen, vooral oorbellen dan. Ik hou erg van de kleuren die nu in zijn, vooral smaragdgroen en dieprood. Ziet er ook mooi vrouwelijk uit vind ik !
Zo, qua beauty word het vanavond een maskertje op en verder niet zoveel. Ik probeer mijn haar pas morgen weer te wassen, wil het laten wennen aan het "zo min mogelijk shampoo". Ik heb lang en dik haar en word echt gek van het wassen en föhnen, dus om de drie dagen vind ik wel genoeg !
Fijne avond ladies ! En eet smakelijk voor degene die nog niets hebben gehad (ik ren nu eindelijk richting de keuken...)
zaterdag 15 december 2012 om 20:45
Het verhuizen (het klussen eigenlijk) valt me best zwaar ja. Er moet nog een hoop gebeuren. Gelukkig is het een huurwoning en zijn er een aantal dingen die de woningbouw op mag (moet) knappen. Hopelijk verloopt het verder allemaal soepel en kunnen we er na de kerst intrekken.
Ik heb vandaag een vintage spijkerbroek gekocht. Hij is wel een beetje te lang maar dat heb ik bijna altijd bij spijkerbroeken.. het is wel een skinny model dus ik draag hem toch in m'n laarsjes. Niemand die t ziet dat ie te lang is ben wel benieuwd of ie na een dag dragen ook nog fijn zit. Ik heb spijkerbroeken die wel fijn zitten als ze uit de was komen maar snel uitlodderen (is dat 'n woord..haha)
Vanavond even bijkomen op de bank. Morgen weer klussen.
Op kerstavond eten we altijd bij mijn schoonmoeder. Eerste kerstdag bij mijn familie.
Ik heb vandaag een vintage spijkerbroek gekocht. Hij is wel een beetje te lang maar dat heb ik bijna altijd bij spijkerbroeken.. het is wel een skinny model dus ik draag hem toch in m'n laarsjes. Niemand die t ziet dat ie te lang is ben wel benieuwd of ie na een dag dragen ook nog fijn zit. Ik heb spijkerbroeken die wel fijn zitten als ze uit de was komen maar snel uitlodderen (is dat 'n woord..haha)
Vanavond even bijkomen op de bank. Morgen weer klussen.
Op kerstavond eten we altijd bij mijn schoonmoeder. Eerste kerstdag bij mijn familie.
zondag 16 december 2012 om 17:38
@Cosima jammer van jouw oorbellen...hopelijk vind je iets anders wat je leuk vindt! Ik heb ook vrij lang haar en ik was het ook om de drie dagen, meer lukt echt niet, ik vind vet haar erg onverzoorgd eruit zijn, ik laat het nooit zover komen. @ FD ik kan met voorstellen dat je niet echt zijn hebt in feesten, hopelijk krijgen jullie nog mooie feestdagen. @ Blusher veel succes met het verhuizen! Waar heb je de vintage jeans gekocht? Verkopen jullie veel kleding op MP? Ik heb best veel mooie feestelijke jurken die slechts 1 keer gedragen zijn of zelfs helemaal nieuw. Nu is de tijd om feestjurken erop te zetten denk ik. Ik twijfel aleen over de prijs. Ik wil ze ook niet voor bijna niets weg te geven. Hoe bepalen jullie de prijs? In bieden heb ik geen zin. En als het niet goed past wat dan? Terug laten sturen?
zondag 16 december 2012 om 19:55
Ik verkoop nooit kleding op MP. Niet terug laten sturen als het niet goed past, de koper heeft dan gewoon pech. Het is altijd een gokje om iets via MP te kopen.
De prijs hangt denk ik van meerdere factoren af. Is het nieuwe collectie, hangen de kaartjes er nog aan, is het merk of bijvoorbeeld H&M enz. Ik zie wel eens jurkjes van de H&M die nieuw 20 euro kosten en dan op MP staan voor tien euro. Als de sale bij H&M begint kost dat jurkje in de winkel (dus nieuw) ook tien euro. Je kunt in je advertentie eventueel ook zetten 'vraagprijs xx euro, bij interesse a.u.b. mailen' dan kun je altijd via de mail nog wat onderhandelen als je vraagprijs niet vaststaat.
De prijs hangt denk ik van meerdere factoren af. Is het nieuwe collectie, hangen de kaartjes er nog aan, is het merk of bijvoorbeeld H&M enz. Ik zie wel eens jurkjes van de H&M die nieuw 20 euro kosten en dan op MP staan voor tien euro. Als de sale bij H&M begint kost dat jurkje in de winkel (dus nieuw) ook tien euro. Je kunt in je advertentie eventueel ook zetten 'vraagprijs xx euro, bij interesse a.u.b. mailen' dan kun je altijd via de mail nog wat onderhandelen als je vraagprijs niet vaststaat.