Mode & Beauty kletstopic
zaterdag 16 maart 2013 om 11:23
Hoe ziet jullie fashion lijstje er nu uit ?
Ik heb op dit moment helemaal geen geld, veel uitgaves gehad de laatste weken, helaas. Als het weer binnenkomt, wil ik graag :
-nieuwe sportschoenen
-leren sandalen
-leren jack
-zwarte basicrok (A lijn)
-vrolijke maar nette bloesjes, lange mouwen
-ondergoed
-basic Vhals trui, zwart en crème
Ik heb op dit moment helemaal geen geld, veel uitgaves gehad de laatste weken, helaas. Als het weer binnenkomt, wil ik graag :
-nieuwe sportschoenen
-leren sandalen
-leren jack
-zwarte basicrok (A lijn)
-vrolijke maar nette bloesjes, lange mouwen
-ondergoed
-basic Vhals trui, zwart en crème
zaterdag 16 maart 2013 om 12:58
zaterdag 16 maart 2013 om 14:37
Ceci waar koop je de petticoats? Online of in de winkel? Ik heb er eindelijk een en ben helemaal verkocht! Die van mij is vrij kort en ik zoek nog een zwarte tot de knie. Mijn lijstje verder: wat spullen bij Sephora voordat ze gaan sluiten. Makkelijke schoenen waarop ik lang kan lopen maar wel met hoge hak. Bijna onmogelijk te vinden...Statement kettingen in mooie kleuren. Ik heb er maar 1. Tot nu toe droeg ik alleen maar dunne kettingen, ik vond grote te opvallend. Maar ja nu draag ik ook opvallende kleuren i.p.v alleen maar zwart dus het is een grote verandering...En dunne panty's, ik ben de 100 of 80 den helemaal zat. Dat was het geloof ik...Over twee weken begint mijn minishopverbod, hopelijk houd ik het vol.
zaterdag 16 maart 2013 om 17:12
Ik koop de mijne altijd bij Zipper Lorenne. Is een vintageshop in Amsterdam met 2 filialen. Petticoats zijn daar goed geprijsd (59,- ) en vallen mooi.
Ik heb 1 petticoat van Hell Bunny, maar die is kwalitatief veel minder mooi dan die van Zipper.
Ik vergeet trouwens de ruitjesjurk van Miss Candyfloss, die wil ik ook nog steeds.
Ik heb 1 petticoat van Hell Bunny, maar die is kwalitatief veel minder mooi dan die van Zipper.
Ik vergeet trouwens de ruitjesjurk van Miss Candyfloss, die wil ik ook nog steeds.
zaterdag 16 maart 2013 om 17:34
zaterdag 16 maart 2013 om 19:06
zaterdag 16 maart 2013 om 19:38
zaterdag 16 maart 2013 om 19:42
Online kun je overigens wel bestellen bij ILV. Petticoats kosten daar 69,- tenzij je die van Hell Bunny neemt, die zijn 39,-. Hoewel ik die wel kwalitatief niet zo goed vind, maar daar is de prijs dan ook wel naar.
http://www.ilovevintage.nl/retro-kledin ... okken.html
http://www.ilovevintage.nl/retro-kledin ... okken.html
zaterdag 16 maart 2013 om 20:37
@ Ceci bedankt, ik ga gelijk kijken. Ik zou alle kleuren willen maar ik begin met een zwarte... Op de eerste foto leek de rechtste petticoat vrij donker, maar op de tweede zie ik inderdaad dat hij roze is. Donkerblauw en paars lijken mij ook gaaf! Ik moet eerst meer cirkelrokken of jurken kopen, ik heb er niet zo veel. Ik ben meer een pencil type
zaterdag 16 maart 2013 om 20:44
Zwart is wel heel praktisch idd, daar ben ik ook mee begonnen.
Pas op: ze zijn verslavend.
Zou wel goed kijken waar ze onder kunnen qua kleur. Paars vind ik ook gaaf, maar ik heb maar 2 rokken waar een paarse petticoat goed onder zou staan... mijn roze cirkelrok en een zwarte cirkelrok. Een donkerblauw of wit exemplaar is veel draagbaarder.
Pas op: ze zijn verslavend.
Zou wel goed kijken waar ze onder kunnen qua kleur. Paars vind ik ook gaaf, maar ik heb maar 2 rokken waar een paarse petticoat goed onder zou staan... mijn roze cirkelrok en een zwarte cirkelrok. Een donkerblauw of wit exemplaar is veel draagbaarder.
zaterdag 16 maart 2013 om 20:45
@ Darling ben blij om te horen dat het goed gaat...heb snel even gekeken op jouw blog, mooie aankopen, vooral de horloge en sjaal zijn prachtig. Nog even een (domme) vraag, ik heb een paar keer een reactie gekregen op jouw blog, maar mijn naam wordt niet opgeslagen. Weet je wat ik fout doe? Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de vintage workshop?
zondag 17 maart 2013 om 18:02
De laatste tijd kijk ik vaal naar kringloop-filmpjes.... echt hilarisch... zoals deze;
http://youtu.be/1OCatE22BW0
http://youtu.be/1OCatE22BW0