Mode voor grote borsten
zondag 31 maart 2013 om 11:36
Ik heb een cupmaat H/I waar ik niet om gevraagd heb. Buiten dat heb ik een normaal figuur, met als gevolg dat ik ECHT niet graag kleren voor mezelf ga kopen 
Echt niks staat me..Past het aan mijn borsten? Dan hangt het rond mijn taille te flodderen. Zit het goed aan mijn taille? Nja dat gebeurt niet rap want dan gaat het gewoonweg niet over mijn borsten..
Dat is heel vervelend, want ik heb dus een heel beperkte garderobe hierdoor.
Mijn eigenlijke vraag is nu of iemand ervaring heeft met dit probleem en misschien een leuke kledingwinkel weet waar ik misschien meer kan vinden naar mijn figuur. Ik ben nog maar 24j dus zoek ik wel liefst jonge kleding.
Groetjes
Echt niks staat me..Past het aan mijn borsten? Dan hangt het rond mijn taille te flodderen. Zit het goed aan mijn taille? Nja dat gebeurt niet rap want dan gaat het gewoonweg niet over mijn borsten..
Dat is heel vervelend, want ik heb dus een heel beperkte garderobe hierdoor.
Mijn eigenlijke vraag is nu of iemand ervaring heeft met dit probleem en misschien een leuke kledingwinkel weet waar ik misschien meer kan vinden naar mijn figuur. Ik ben nog maar 24j dus zoek ik wel liefst jonge kleding.
Groetjes
zondag 31 maart 2013 om 11:46
http://fashion.allwomenst ... en-with-large-breasts/11/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 31 maart 2013 om 11:46
Leuke kleurige bloesjes met een mooi hemd of t shirt eronder. Bloesje laat je aansluiten in je taille en bij je borsten draag je `m open. Ik heb in dit soort kleding iemand een keer enorm op zien knappen! Zij droeg altijd wat jij beschreef, sweater achtige toestanden of tunieken die bij haar borsten prima pasten en daarna zoutzakkerig naar beneden vielen.
Wikkel bloesjes en jurkjes vind ik ook mooi.
Wikkel bloesjes en jurkjes vind ik ook mooi.
zondag 31 maart 2013 om 11:48
http://www.bigbustsupport.com/fashion_guidelines.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 31 maart 2013 om 12:14
Cupmaat is relatief. Wat is je taille? Of bandmaat van je beha?
Hoe passen je beha's? Eerst ervoor zorgen dat je beha's je borsten mooi ondersteunen en dan kijken naar kleding.
Misschien is dit wat te extreem, maar zoals hier dus:
http://fullerfigurefullerbust.com/
Hoe passen je beha's? Eerst ervoor zorgen dat je beha's je borsten mooi ondersteunen en dan kijken naar kleding.
http://fullerfigurefullerbust.com/
zondag 31 maart 2013 om 12:22
quote:EccentricGirl schreef op 31 maart 2013 @ 12:14:
http://fullerfigurefullerbust.com/Wat een ontzettend mooi figuur heeft zij, prachtige vrouw!!
http://fullerfigurefullerbust.com/Wat een ontzettend mooi figuur heeft zij, prachtige vrouw!!
zondag 31 maart 2013 om 13:50
quote:missbrice schreef op 31 maart 2013 @ 13:38:
offtopic maar je post komt over of je helemaal niet blij bent met je cupmaat. Heb je wel eens een borst verkleining overwogen?
ik ben zelf blij met mijn 85 F maar idd borstverkleining is zeker een optie, TO.
hoe denk je daarover ?
ontopic:
qua kleding is idd de overslagjurk en top een aanrader, net als V-halzen, nooit een coltrui.
dan komt het wel goed.
offtopic maar je post komt over of je helemaal niet blij bent met je cupmaat. Heb je wel eens een borst verkleining overwogen?
ik ben zelf blij met mijn 85 F maar idd borstverkleining is zeker een optie, TO.
hoe denk je daarover ?
ontopic:
qua kleding is idd de overslagjurk en top een aanrader, net als V-halzen, nooit een coltrui.
dan komt het wel goed.
zondag 31 maart 2013 om 14:09
Ik heb dan wel geen H/I, maar ook met cup E heb ik dit probleem al. Ik verzuchtte 2 weken geleden tijdens het winkelen al dat slanke mensen/mensen zonder grote borsten naar hartelust shirtjes uit de rekken kunnen pakken, en dat die waarschijnlijk normaal passen. Ik moet bij alles wat ik koop opletten, en dat is inderdaad erg vervelend.
Het mag niet te hooggesloten zijn, het kan niet te kort zijn, want doordat je borsten erin moeten kruipt het sowieso nog op...
Ben ook altijd op zoek naar de wat langere tuniek-achtige dingen enzo.
Het mag niet te hooggesloten zijn, het kan niet te kort zijn, want doordat je borsten erin moeten kruipt het sowieso nog op...
Ben ook altijd op zoek naar de wat langere tuniek-achtige dingen enzo.
zondag 31 maart 2013 om 14:10
Ow... ik snap het helemaal. Had 15 jaar geleden precies hetzelfde probleem en heb ze toen laten verkleinen.
Tegenwoordig heb je van die waterval-shirts, die zijn wat ruimer van boven dus dat kan passen.
Getailleerde blouses, kleding in een prinsesselijn (A-lijn) met een strakke(re) broek, wikkelshirts/vesten/jurkjes doen het vaak ook wel goed.
Kleding laten vermaken. Vaak heb je turkse naaisters/klerenmakers, die zijn goed en niet zo heel duur en vermaken ook kleren voor je die geen 200 euro kosten .
En
Tegenwoordig heb je van die waterval-shirts, die zijn wat ruimer van boven dus dat kan passen.
Getailleerde blouses, kleding in een prinsesselijn (A-lijn) met een strakke(re) broek, wikkelshirts/vesten/jurkjes doen het vaak ook wel goed.
Kleding laten vermaken. Vaak heb je turkse naaisters/klerenmakers, die zijn goed en niet zo heel duur en vermaken ook kleren voor je die geen 200 euro kosten .
En
zondag 31 maart 2013 om 14:22
zondag 31 maart 2013 om 14:40
Ik zou juist geen watervalshirtjes dragen, die waterval hangt op je borst en zo lijkt het nog meer..
Ik heb hetzelfde probleem, altijd v halzen, ik draag soms blouzen, soms hangen ze gewoon over mijn broek, soms laat ik de onderste paar knoopjes open en doe ik er een knoop in (met die 2 slippen zeg maar)
En eventueel zelf vermaken, ik ben niet superhandig, maar lukt me meestal wel
Ik heb hetzelfde probleem, altijd v halzen, ik draag soms blouzen, soms hangen ze gewoon over mijn broek, soms laat ik de onderste paar knoopjes open en doe ik er een knoop in (met die 2 slippen zeg maar)
En eventueel zelf vermaken, ik ben niet superhandig, maar lukt me meestal wel