Mode & Beauty alle pijlers

Mogen blote benen al?!

21-02-2021 11:58 103 berichten
En en en is het al zover?!

Ieder jaar twijfel ik weer wanneer het mag, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die panty's en broeken weggooien.

Volgens mij is het warm genoeg, bovendien worden benen toch niet echt koud. Maar is het al sociaal aanvaardbaar? Ik heb ook weer geen zin om als een beest met drie koppen rond te lopen.

Dus, wat vinden jullie?
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 20:17
Ik ben gewoon al lichtelijk verbrand, met factor 50 op... Ik merk dat m'n huid de laatste jaren steeds slechter tegen de zon kan.

:whoops: Pfff hahaha. Niet normaal!
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 20:17
Ik ben gewoon al lichtelijk verbrand, met factor 50 op... Ik merk dat m'n huid de laatste jaren steeds slechter tegen de zon kan.
Ik ben gisteren best veel buiten geweest en voelde het s’avonds ook. Huid is nu na maanden herfst en winter natuurlijk ook niks meer gewend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen dagen echt alles voorbij zien komen. Van korte broek met T-shirt tot winterjas met muts. Zelfs handschoenen. Alles kan dus gewoon, iedereen heeft toch een andere warmtebeleving, de een kan het snikheet hebben en de ander vindt het dan stervenskoud. Ik vind het zelf nu echt nog te koud voor blote benen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven