Mode & Beauty alle pijlers

Mogen blote benen al?!

21-02-2021 11:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
En en en is het al zover?!

Ieder jaar twijfel ik weer wanneer het mag, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die panty's en broeken weggooien.

Volgens mij is het warm genoeg, bovendien worden benen toch niet echt koud. Maar is het al sociaal aanvaardbaar? Ik heb ook weer geen zin om als een beest met drie koppen rond te lopen.


Dus, wat vinden jullie?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Virgo19 schreef:
21-02-2021 13:41
Als er mensen zijn die problemen hebben met jij in een korte broek/jurk/rok, dan hebben zij een probleem en niet jij.
Serieus, geniet ervan zou ik zeggen.
De hele samenleving mag wat mij betreft sowieso minder bemoeizuchtig, wie val jij lastig met blote benen :sun:
Eens, maar dat geldt niet voor mannen zonder shirt. Die mogen in eigen achtertuin maar hoef ik niet in het openbaar te zien.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
21-02-2021 13:44
Eens, maar dat geldt niet voor mannen zonder shirt. Die mogen in eigen achtertuin maar hoef ik niet in het openbaar te zien.
Dat sowieso. Zolang vrouwen dat niet kunnen, mannen ook niet :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me altijd wel wat kaal en bloot, dus moet ook even wennen.
Maar van idioten die iets vinden van blote benen of borsten bij borstvoeding vind ik te veel onaardige dingen om op te mogen schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Even afwachten wat het OMT hierover zegt
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik het tegen de mensen zelf zal zeggen, maar dat mensen met een weekend als deze gelijk hun korte broek op gaan zoeken vind ik een beetje overdreven

Die kun je van de week weer omwisselen voor een lange
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:05
Nou oh wat een vrouwen zonder last van enig stramien zijn jullie, heerlijk zeg. Maar ik niet, ik voel me toch wat vreemd als er ook nog mensen in winterjas en met een sjaal lopen.
Zou er een therapietje tegen aan gooien.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-02-2021 13:09
Zeg dat, tjongejonge :mrgreen:
Volgens mij nemen jullie het juist te serieus. Mensen die zeggen dat het niet bij wet verboden is bedoelen dat niet serieus, maar ze bedoelen dat TO lekker moet doen waar ze zelf zin in heeft en zich niet moet laten leiden door de mening van anderen.
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
21-02-2021 14:49
Niet dat ik het tegen de mensen zelf zal zeggen, maar dat mensen met een weekend als deze gelijk hun korte broek op gaan zoeken vind ik een beetje overdreven

Die kun je van de week weer omwisselen voor een lange
Als jij een broek aantrekt draag jij die een hele week zonder uit te trekken of te wisselen voor een schone?
-
Alle reacties Link kopieren
Nope, het mag nog niet.

Krijgt iedereen rondom jou namelijk instant een bevriezings- en (waarschijnlijk) melkflessen-allergie.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag twee jonge meisjes in korte spijkerbroekjes lopen. Ik vond het heel raar. Het is februari...
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
21-02-2021 17:23
Ik zag vandaag twee jonge meisjes in korte spijkerbroekjes lopen. Ik vond het heel raar. Het is februari...
Heel raar nog wel.

En nou en? Het is februari en 18 graden hier. Mag je dan in mei met 12 graden geen winterjas aan?
cookielover wijzigde dit bericht op 21-02-2021 17:34
9.45% gewijzigd
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:28
Ik vind het niet het seizoen, noch het weer voor blote benen en ik vind het dus ongepast. Ik snap ook wel dat iedereen roept dat je lekker moet doen waar je zin in hebt en dat vind ik ook! Maar ik zou er alsnog wel raar van opkijken.
Huh? Op sommige plekken is het 19 graden! Wat heefr dat met het seizoen te maken?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
21-02-2021 17:33

En nou en? Het is februari en 18 graden hier. Mag je dan in mei met 12 graden geen winterjas aan?
Vroeger werden volgens mij rond Pasen oid de winterkleren opgeruimd en als het dan een koude dag in mei was oid stond je te blauwbekken heb ik van horen zeggen van de oudere mensen waar ik jaren gepoetst heb.
Ik trek gewoon aan waar ik zin in heb en als dat nu een korte broek was geweest had ik dat gedaan maar ik vond het er nog te fris voor.
Cookielover schreef:
21-02-2021 17:33
Heel raar nog wel.

En nou en? Het is februari en 18 graden hier. Mag je dan in mei met 12 graden geen winterjas aan?
Er was hier een meisje op school die mocht pas na de herfstvakantie haar winterjas aan!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-02-2021 17:42
Er was hier een meisje op school die mocht pas na de herfstvakantie haar winterjas aan!
Jemig wat sneu eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-02-2021 17:37
Ik trek gewoon aan waar ik zin in heb en als dat nu een korte broek was geweest had ik dat gedaan maar ik vond het er nog te fris voor.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter ging vandaag zonder jas op pad. Het was erg druk buiten, ze heeft zelfs mensen in badkleding met een handdoekje om zich heen gezien bij het water. Leuk hoor! Dat is echt voor de eerste en laatste mooie dag van het jaar, dan worden mensen een beetje gek in hun hoofd :)
Cookielover schreef:
21-02-2021 17:44
Jemig wat sneu eigenlijk.
Gaat echt nergens over, iedereen beleeft temperatuur anders.
Lucieanders schreef:
21-02-2021 17:46
Gaat echt nergens over, iedereen beleeft temperatuur anders.
Euh heb je gelezen waar het over ging????
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het overleefd hoor, bedankt voor jullie meningen. Het was heerlijk en iedereen die dit te koud vindt is een aansteller ;-D
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag een jongen in blote bast lopen (vind ik wat ordi eigenlijk in het openbaar) en een meisje met een mouwloos topje.

Blote benen moeten mensen geheel zelf bepalen. Ik zou het niet doen, mij is het nog te koud op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik fietste met mijn zoon (22 jaar) en zei: op Viva vroeg iemand of ze al met blote benen mocht.
Zoon zei: NEE, MAG NIET.

Dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon al lichtelijk verbrand, met factor 50 op... Ik merk dat m'n huid de laatste jaren steeds slechter tegen de zon kan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 19:41
Nou ik heb het overleefd hoor, bedankt voor jullie meningen. Het was heerlijk en iedereen die dit te koud vindt is een aansteller ;-D
Krijgt mijn vader alsnog gelijk: ik ben een aansteller.
Maar wrsch woon ik dan iets dichter bij de noordpool dan jij. ;-)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-02-2021 20:13
Ik fietste met mijn zoon (22 jaar) en zei: op Viva vroeg iemand of ze al met blote benen mocht.
Zoon zei: NEE, MAG NIET.

Dus.
Haha, verdorie...
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven