Mode & Beauty alle pijlers

Mogen blote benen al?!

21-02-2021 11:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
En en en is het al zover?!

Ieder jaar twijfel ik weer wanneer het mag, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die panty's en broeken weggooien.

Volgens mij is het warm genoeg, bovendien worden benen toch niet echt koud. Maar is het al sociaal aanvaardbaar? Ik heb ook weer geen zin om als een beest met drie koppen rond te lopen.


Dus, wat vinden jullie?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het wel hoor. Ik ga het nu nog niet doen, voor een enkel dagje, maar over een maandje gaan mijn broeken ook weer in de kast en draag ik alleen nog maar jurken, bij voorkeur zonder panty. En dan later in oktober is het zo wennen als je weer in het harnas moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog of mijn lange onderbroek al uit kan.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
21-02-2021 12:10
Ik begrijp het wel hoor. Ik ga het nu nog niet doen, voor een enkel dagje, maar over een maandje gaan mijn broeken ook weer in de kast en draag ik alleen nog maar jurken, bij voorkeur zonder panty. En dan later in oktober is het zo wennen als je weer in het harnas moet.
Thanks!

Zo voelt het ja haha, een harnas.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:06
Echt oogverblindend wit zijn ze :facepalm:
Tsja..maar dat probleem zou je later in het jaar anders ook hebben niet :-D . Moeten toch een keer verkleuren of was je van plan dit zo lang mogelijk tegen te gaan door het uit te stellen ? Zo blijf je licht geven en blijven het melkflessen.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:05
Nou oh wat een vrouwen zonder last van enig stramien zijn jullie, heerlijk zeg. Maar ik niet, ik voel me toch wat vreemd als er ook nog mensen in winterjas en met een sjaal lopen.
Nou en? Wat kan er gebeuren? Hooguit iemand die denkt “ die is gek” of mensen die denken “ goed idee het is lekker weer”
Alle reacties Link kopieren
Blote benen mag nooit. Het leven is zo simpel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
21-02-2021 12:16
Blote benen mag nooit. Het leven is zo simpel.
:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:05
Nou oh wat een vrouwen zonder last van enig stramien zijn jullie, heerlijk zeg. Maar ik niet, ik voel me toch wat vreemd als er ook nog mensen in winterjas en met een sjaal lopen.
Oke, hypothetisch: mensen gaan het vreemd vinden. Waarom is dat erg? Dit is geen retorische vraag. Als je dit voor jezelf helder krijgt kun je misschien makkelijker de meningen van anderen naast je neerleggen omdat je erachter komt dat er helemaal niets gebeurt als er iets van je gevonden wordt. En dat weet ik omdat ik het zelf ook heb moeten leren, niet omdat ik onaantstbaar ben voor andermans mening.

Mensen gaan het namelijk ook vreemd vinden als je je winterjas met dikke sjaal aantrekt. Of als je op sneakers loopt. Of als je langzaam loopt, of snel. En een seconde later is die mening weer overgewaaid.

Dus lekker zonnestralen gaan vangen! :sun:
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:06
Echt oogverblindend wit zijn ze :facepalm:
Zonder zon worden ze ook niet bruiner 😏
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:15
Thanks!

Zo voelt het ja haha, een harnas.
Maar als jij dat wil, waarom doe je dat dan niet gewoon? Serieuze vraag. Zelfs in de zomer zijn er mensen die een dikke jas dragen en in de winter lopen sommigen op sandalen. Nou en? Doen waar JIJ je prettig bij voelt.
Life is short. Eat dessert first.
Alles mag, maar ik ben er nog niet aan toe hoor!
Alle reacties Link kopieren
Brrr. Ik ben jaloers. Koukleum hier. Ik overweeg pas blote benen als het zeker boven de 25 graden is.
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
21-02-2021 12:19
Zonder zon worden ze ook niet bruiner 😏
Bij mij met zon ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zometeen vast een paar winterschoenen naar zolder brengen en omruilen voor sandalen! Joepie!
óu sont les neiges d'antan

LaFolie schreef:
21-02-2021 12:08
En neem het eens met een korreltje zout bitte, ik ga niet smekend op de knietjes vragen aan Ome Rutte of het mag. Gewoon, zouden jullie dat nu al doen of het vreemd vinden. Sjongejonge :P
:rofl: Mooi man, die bloedserieuze reacties.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren had ik mijn wintermantel tot over de knie aan en een trui. Vandaag een t-shirt aan gedaan en een zomerjas, die ik halverwege uit deed omdat ik het te warm vond.
Ik vind het niet het seizoen, noch het weer voor blote benen en ik vind het dus ongepast. Ik snap ook wel dat iedereen roept dat je lekker moet doen waar je zin in hebt en dat vind ik ook! Maar ik zou er alsnog wel raar van opkijken.
Alle reacties Link kopieren
In Nederland mag dat, maar onthoudt wel goed dat de Duitsers meteen gaan fluisteren als je daar met blote benen gaat rond lopen, ze zullen je meteen voor Nederlander uitmaken ;-)
lizenlotte wijzigde dit bericht op 21-02-2021 12:30
5.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:28
Ik vind het niet het seizoen, noch het weer voor blote benen en ik vind het dus ongepast. Ik snap ook wel dat iedereen roept dat je lekker moet doen waar je zin in hebt en dat vind ik ook! Maar ik zou er alsnog wel raar van opkijken.
Hahaha echt? Dat snap ik echt niet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Zal zo even op mn kalender kijken..
Alle reacties Link kopieren
http://www.magikeenkortebroekaan.nl/


Omdat half Nederland daarover twijfelt is er een hele site voor aangemaakt.
Het antwoord is dus NEE
doornroosje9 schreef:
21-02-2021 12:30
Hahaha echt? Dat snap ik echt niet.
Tja, ik vind blote benen sowieso niks. Blote schouders ook niet. Zo vindt iedereen wel wat toch? En TO vraagt om meningen. Wat snap je er dan niet aan?
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:34
Tja, ik vind blote benen sowieso niks. Blote schouders ook niet. Zo vindt iedereen wel wat toch? En TO vraagt om meningen. Wat snap je er dan niet aan?
Dat je benen ongepast vindt.
Star3 schreef:
21-02-2021 12:36
Dat je benen ongepast vindt.
Nee hoor. Alleen als ze bloot zijn :)
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
21-02-2021 12:36
Dat je benen ongepast vindt.
Dit.

Blote benen dan.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven