Mode & Beauty alle pijlers

Mogen blote benen al?!

21-02-2021 11:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
En en en is het al zover?!

Ieder jaar twijfel ik weer wanneer het mag, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die panty's en broeken weggooien.

Volgens mij is het warm genoeg, bovendien worden benen toch niet echt koud. Maar is het al sociaal aanvaardbaar? Ik heb ook weer geen zin om als een beest met drie koppen rond te lopen.


Dus, wat vinden jullie?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vorige week iemand schaatsen in kortebroek.

Het enige wat ik dacht was; he een korte broek. Verder niks. Ik heb geen beroerte gekregen, geen politie gebelt, heb hem niet uitgelachen of foto's gemaakt voor op de socials, heb hem niet achterna geroepen. Lekker toch als iemand dat wil, moet ie zelf weten.
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:37
Nee hoor. Alleen als ze bloot zijn :)
Dus jij draagt een panty onder je bikini/badpak? o_o
Lucieanders schreef:
21-02-2021 12:42
Dus jij draagt een panty onder je bikini/badpak? o_o
Nee, een spijkerbroek.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
21-02-2021 12:30
Hahaha echt? Dat snap ik echt niet.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, vooruit, ik ga die witte harige cankels laten luchten hoor. Bedankt! Bij nare blikken (ik woon in een religieuze wijk..) zal ik zeggen dat het mocht van Viva.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Intie schreef:
21-02-2021 12:03
Als jij het warm genoeg vindt moet je het zeker niet laten.

Ik ga pas met blote benen over straat als het een graad of 24/25 is.

Moet altijd wel lachen dat zodra de eerste zonnestralen doorbreken half Nederland erbij loopt alsof het 30 graden is en de mussen van het dak vallen.
Dit inderdaad maar goed iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Ik vind bloten benen bij 14 graden veel te koud en zie iedereen nog met winterkleding lopen dus ik zou mij daarnaast nog opgelaten voelen maar hoeft jou uiteraard niet te weerhouden om het wel te doen
Ho ho, nu ga je wel heel erg snel. Ik heb geen poll gezien en je hebt nog lang niet iedereen de kans gegeven om antwoord te geven.
Ten eerste: waarom gooi je elk jaar je broeken en panty's weg? Die dingen kun je gewoon wassen en volgend jaar opnieuw aandoen.
Ten tweede: het is te vroeg voor blote benen. Het is zelfs altijd te vroeg voor blote benen. Zeker als je in een religieuze wijk woont. Daar hoor je kogelvrije kousen te dragen, het hele jaar door. Liefst zwart, donkerblauw is ook een optie als je wat jonger bent. Temperatuur maakt niet uit: van -35 tot +35 graden, altijd dikke kousen.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 13:01
Nou, vooruit, ik ga die witte harige cankels laten luchten hoor. Bedankt! Bij nare blikken (ik woon in een religieuze wijk..) zal ik zeggen dat het mocht van Viva.
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:28
Ik vind het niet het seizoen, noch het weer voor blote benen en ik vind het dus ongepast. Ik snap ook wel dat iedereen roept dat je lekker moet doen waar je zin in hebt en dat vind ik ook! Maar ik zou er alsnog wel raar van opkijken.
Ik snap niet wat er ongepast aan is.

Ik vind het zelf nog veel te koud voor blote benen, maar ongepast??????
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook veel te koud nu maar hier staat nu nog geen zon op mijn woonkamer en terras.
Joh, zelfs in de winter heb ik vaak blote benen met een leuk jurkje en hoge laarzen. Vind een panty irritant en een maillot suf.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
21-02-2021 12:25
:rofl: Mooi man, die bloedserieuze reacties.
Zeg dat, tjongejonge :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier overigens 16/17 graden. :sun:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Solomio schreef:
21-02-2021 13:06
Ik snap niet wat er ongepast aan is.

Ik vind het zelf nog veel te koud voor blote benen, maar ongepast??????
Ja, gewoon: niet passend bij het weer?
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 13:12
Het is hier overigens 16/17 graden. :sun:
Hier ook, heerlijk! Maar voor mij desondanks zo'n tien graden te koud voor blote benen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder had ooit een buurvrouw die vanaf een bepaalde datum blote benen had.

Vind ik ook onbegrijpelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 13:13
Ja, gewoon: niet passend bij het weer?
Ah, ik interpreteerde ongepast anders.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 18/19 graden, dus ik zit met m'n melkflessen buiten hoor, in een halflange rok en met mouwloos topje. Maar ik blijf vrij wit, ik heb het omarmd 😁
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:20
7.14% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 13:18
Hier is het 18/19 graden, dus ik zit met m'n melkflessen buiten hoor, in een halflange rok. Maar ik blijf vrij wit, ik heb het omarmd 😁

Haha, hier ook hoor. Draag ook altijd factor 50. Zelfs toen ik nog in Spanje woonde en jaarrond in een kort ranger-outfitje buiten werkte was er maar heeeel minimaal kleurverschil :-[ Ieder jaar gedonder met zelfbruiner.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 13:20
Haha, hier ook hoor. Draag ook altijd factor 50. Zelfs toen ik nog in Spanje woonde en jaarrond in een kort ranger-outfitje buiten werkte was er maar heeeel minimaal kleurverschil :-[ Ieder jaar gedonder met zelfbruiner.
Haha, ik draag ook altijd factor 50! Zelfbruiner doe ik niet aan, ik schaam me ook niet voor m'n ontbrekende pigment (ergens in m'n puberteit ben ik het kwijtgeraakt).
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
AHBM schreef:
21-02-2021 12:32
http://www.magikeenkortebroekaan.nl/


Omdat half Nederland daarover twijfelt is er een hele site voor aangemaakt.
Het antwoord is dus NEE
Ik wilde serieus een linkje naar die site plakken O_O
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
21-02-2021 12:40
Ik zag vorige week iemand schaatsen in kortebroek.

Het enige wat ik dacht was; he een korte broek. Verder niks. Ik heb geen beroerte gekregen, geen politie gebelt, heb hem niet uitgelachen of foto's gemaakt voor op de socials, heb hem niet achterna geroepen. Lekker toch als iemand dat wil, moet ie zelf weten.
Misschien mijn zoon, die draagt altijd een korte broek :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ging vanochtend fietsen met man en toen vond ik het nog te koud, maar nu in de tuin met zon en zonder wind, prima weer ervoor. Ik doe een rok aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk gewoon hoe ik de temp vind. Eind feb voelt 19 graden met zon een stuk warmer dan in juli.
Gisteren een rok tot op de knie, en een spijkerjack. Ik heb mooie benen en dat staat echt een stuk leuker zonder panty. (Vind het trouwens ook een gek idee altijd, alsof een panty zoveel kou weghoudt..) Werd echt door niemand nagestaard en had het zeker niet koud.
Mensen in een winterjas vind ik dan vreemder, die hadden hem ook allemaal openhangen of omgeknoopt.
phloxx wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:41
19.33% gewijzigd
-
Alle reacties Link kopieren
Als er mensen zijn die problemen hebben met jij in een korte broek/jurk/rok, dan hebben zij een probleem en niet jij.
Serieus, geniet ervan zou ik zeggen.
De hele samenleving mag wat mij betreft sowieso minder bemoeizuchtig, wie val jij lastig met blote benen :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven