Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Bijna nooit. Ik heb twee spijkerbroeken en die draag ik eigenlijk alleen als mijn jurkjes in de was zitten of als ik een off-day heb. Dan draag ik ze met een slobbertrui of een warm vest .

Ik heb ook nog een pantalon in de kast liggen die ik tijdens mijn stage wel regelmatig droeg (moest netjes) maar ik vind jurkjes gewoon veel leuker, en mooier staan. Ik heb nogal wat heup en schouder (wel een slanke taille) en dan staan jurkjes juist zo mooi!
Goed plan. Ik vind jurkjes ook zo handig; je hoeft geen moeilijke combis te maken, maar draagt gewoon één ding.

Ga nog eens wat inspiratie zoeken...
Ik hou heel erg van de jurkjes van Karen Millen:

Oeps beetje onduidelijk plaatje... sorry

Deze jurk is van Karen Millen en zooo mooi! En te duur voor mij. Maar dat kant, zeker op de rug
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Dies ook mooi Doortje, maar wel heeeeel sjiek. Weet niet goed wanneer ik die aan zou kunnen....

Bij de Bijenkorf en op asos.com hebben ze wel eens sale voor KM.
Ik zou ook niet weten wat ik er mee moet, maar heb hem in het echt gezien bij de Bijenkorf en hij is echt prachtig.

Heb vriend gehint dat ik er wel in wilde trouwen, maar dat werkte niet
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Mooi Doortje :-)

Deze ook, prachtig!

Vind ook dat ze leuke combi's met schoenen hebben; ik ben niet zo goed in combineren en zou er nooit aan denken om rode schoenen onder een zwart-wit jurkje te doen. Of een soort van mintgroene schoenen onder een donkerblauwe jurk. Echt gaaf, dat maakt het een stuk minder truttig!

Dita von Teeses trouwjurk

Halle Berry ziet (bijna) altijd mooi uit

Ik ben dol, dol, dol op de jurk die Kate Hudson droeg in "How to lose a guy in 10 days":

Zucht....

Ik heb trouwens die jurk uit de OP van Ladress, wel in een andere kleur en stof, erg mooi inderdaad, maar ik krijg het niet voor elkaar om de jurk zo om te slaan dat het decolleté zo hoog sluit; ik moet er echt iets onder dragen wil ik niet iedereen mee laten genieten, en ik heb een cup 80B, dus aan de grote kan het niet liggen...

Alleen de halslijn vind ik niet zo geweldig.
Ohh, ik ben helemaal fan van Karen Millen!

Ik weet niet hoe je hier plaatjes moet plakken, maar er is een rode strakke jurk (soort pencildress) met grote bloemen erop, zonder mouwen, die ik nog heel graag wil! hij heet 'Graphic floral dress'. Hij is er ook in het wit.

Alleen zou ik hem wel 'customizen', want dat strikje achterop vind ik afschuwelijk.
Deze TiTaTamara?

Jaaahhhhh!!! Die!

Thanks Coffeepot... Ik kwijl alweer, haha!
Plaatjes plakken moet ik nog even oefenen in een ander topic...
Je moet de link van de afbeelding inderdaad tussen img codes zetten, maar dan zo:

[img] link van het plaatje [/img]

En dat zonder spaties natuurlijk.
Van welke site heb je die Km jruk, Coffepot? Op de site van KM staan ze anders afgebeeld (en ik hoop dat jij een site hebt waar ze toevallig heel goedkoop zijn :-))
op ebay kun je als je goed zoekt wel leuke KM jurken scoren. Maar dan moet je wel weten welke maat je hebt, want de maatvoering is erg afwijkend.
Bedoel je met afwijkend dat de maten andere namen hebben, of dat de maten bij KM niet consequent zijn (dus dat een maat 10 ook wel eens groter of kleiner uitvalt)?

Leuke Marc Jacobs:

Voor je jungle feestje:

Oh! Die Shabby Apple jurken! Is dat ook ergens te koop? En hoeveel maandsalarissen zou ik er voor opzij moeten zetten?
De jurken die hier staan zijn trouwens wel het mooist van de site.
Ik heb al gegoogled op Shabby apple, ze zijn helemaal niet zo duur, maar verzendkosten zijn wel erg hoog.
En dan nog importkosten natuurlijk.
Ja, hoewel je daar ook geluk mee kan hebben, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven