Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

quote:dangeensuus schreef op 23 februari 2010 @ 20:52:

( en compleet ondraagbaar in het dagelijks leven maar toch)Haha! Wanneer draag je ze?
.
quote:El_lebel schreef op 23 februari 2010 @ 20:54:

[...]

Haha! Wanneer draag je ze?

De zwart witte geprinte jurk heb ik gekocht voor de crematie van mijn vader. Die zal ik waarschijnlijk dus nooit meer dragen maar ik moet het maar eens bekijken hoe het deze zomer is. Mijn vader zou woest worden als ik zo'n duur jurkje voor 1 keer zou kopen

De jurk die Eva longoria aan heeft heb ik wel wat vaker aan, die is redelijk draagbaar ( met name op mijn werk, ik geef seminars en moet dan een groep juweliers een training geven dus dan kan het net)

De zwart wit gestreepte met de wijde rok heb ik 1 keer aangehad toen ik een diner had in een sterrenrestaurant waar een dresscode was. Hoge ogen mee gescoord trouwens

En deze winterjas heb ik, die valt echt idioot klein. Het is een wollen jas maar veel te koud was ie voor deze winter ( heb ik weer ,koop ik een peperdure winterjas...is het te koud voor die jas)
.
.
DIe jas, die draag ik stiekum gewoon thuis omdat ie zo mooi is vind ik dan he. Ik heb hier ook een hele sliert jurken van steps liggen maar ik pas ze geen van allen. Heb maat 40 moeten kopen ivm bovenwijdte en ze zijn veel te wijd in de taille en alsnog te strak van boven. Zonde zonde zonde.
Prachtig allemaal DGS, de jas ook!
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Betty Page jurken? Helemaal mijn smaak, maar ik wil weten hoe ze vallen, zijn het stretch jurken of niet?
VC? Help!
Ik vind deze jurk die net gepost is trouwens helemaal geweldig, ga eens kijken of ze die in de winkel nog hebben. Is van het merk Soaked In Luxury, vind ik wel draagbaar in dagelijks leven (ok, als je een feestje hebt)

Deze ook

Vind dit trouwens een hele vette outfit, maar total low budget, dus niet echt geschikt voor dit topic

Ik vind de jurken van La Dress geweldig. Er komt een dag dat ik ze kan betalen én ga dragen! Yeah. Tot die tijd: www.ladress.nl (volgens mij).
Ik vind dat onderste jurkje ontzettend gaaf. Kan ook nog leuke legging of zwarte broek onder. Enig idee welk merk het is?
quote:Eternal_Sunshine schreef op 23 februari 2010 @ 21:21:

Ik vind dat onderste jurkje ontzettend gaaf. Kan ook nog leuke legging of zwarte broek onder. Enig idee welk merk het is?

Bedoel je die van mij? Met al die kleurtjes..? Ik vind 'm ook erg vet..

Kijk eens op http://shop.hm.com/nl/sho ... =DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S en dan pagina 2..
.
Ja, de jurk van de h&m is echt gaaf. Lekker jong, vergeleken met sommige jurken die hier op het topic staan.
quote:dangeensuus schreef op 23 februari 2010 @ 21:10:

Ik heb hier ook een hele sliert jurken van steps liggen maar ik pas ze geen van allen. Heb maat 40 moeten kopen ivm bovenwijdte en ze zijn veel te wijd in de taille en alsnog te strak van boven. Zonde zonde zonde.Maar maar maar... waarom koop je ze dan, als ze niet goed zitten?
quote:Eternal_Sunshine schreef op 23 februari 2010 @ 21:26:

Ja, de jurk van de h&m is echt gaaf. Lekker jong, vergeleken met sommige jurken die hier op het topic staan.

Haha, klopt! Maar ik vind de combi vooral cool, maar 'm heel stoer vind ik. Jammer dat ik voor l*l zou staan in zoiets met maat 44..

Voor al die special events..

Cute

Prachtig!

Ouderwets maar lief

Alexander McQueen

Herve Leger

En wat vinden jullie van deze? Ik vind 'm zelf iets te kort.

@ El-lebel, ik vind die grijze en groene avondjurk ook heel mooi. En zo'n jurk met kant vind ik errug pretty!
.
Kate droeg 't vandaag bij de Burberry Prorsum's show for London Fashion Week
quote:El_lebel schreef op 23 februari 2010 @ 21:27:

[...]

Maar maar maar... waarom koop je ze dan, als ze niet goed zitten? Toen ik ze kocht zaten ze van boven nog enigszins redelijk maar ik ben qua cupmaat gegroeid en dus zijn ze nu te klein. ze snijden me in mijn vel
Ik heb ook een aantal (gelegenheids)jurken van KM en die zijn ook super. En ik heb er een van Marktplaats en die is ook origineel en goed afgewerkt. Dus dat ze allemaal slecht zijn is niet zo, denk ik. Wel erg duur.

Die van Herve Leger zijn ook erg mooi! Die van Soaked was dan een mooi alternatief, maar die zijn op 'We like fashion' uitverkocht.

Als iemand ze nog ergens anders weet te vinden??
Ik heb maar een KM jurk en die is geweldig en kwalitatief goed. Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht tegen volle prijs, dus dat mag ook wel :-).

Balmain is ook niet zo mijn ding, is over hooguit een jaar heel erg gedateerd. Terwijl bv die jurken van Halle Berry van jaaaaaren terug nu nog steeds modern ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven